, ach metdat geld heb ik zoveel peerden daar ben ik wel zoet mee! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DIe staan dan steeds in groepjes van 2 in groooooote stallen, en verder gewoon bij de pensionpaarden.
Grote gemengde kuddes dus van zo'n 30 paarden per groep, stuk of 4 groepen. 's Winters grote uitloopstal met dikke laag stro en een enooooorme paddock eraan, onbeperkt hooi en iedere dag een klein strookje gras. Wilgenboom erin, speelattributen en juist een rustig hoekje...
En uiteraard ook nog een konijnenopvang heb, 2 honden 4 katten en een visvijver, zeer grote volière met 2 papegaaien... Hihi
) gaan halen, een leuke auto kopen, een compleet nieuwe garderobe aanschaffen want oei wat is dat hard nodig
En een eigen huis kopen.
Verder zou ik gewoon verder leven zoals ik nu doe, studie afmaken en vervolgens een baan zoeken want wat moet je anders doen met je tijd?
)
)
allereerst een aantal goede doelen steunen, en iedereen in de familie wat zakgeld geven
wat is een ton op een paar miljoen inderdaad 

), gezellig koffie drinken, en beetje shoppen.

Suzanne F. schreef:Miljoenen blijven nooit zomaar vanzelf binnenkomen dus rijke mensen werken vaak de hele dag of zijn in ieder geval bezig om hun geldzaken te beheren.
Meestal zijn het de vrouwen van de rijke mensen die het leven kunnen leiden wat jij schetst.
Jeetje wat zou ik dan doen?? Dat ligt er ook aan hoe mijn levenstijl mocht zijn. Hoeveel heb ik te besteden en welke verplichtingen heb ik?

vind het onzin, je geeft super veel geld uit voor een paar daagjes weg te zijn. Dan blijf ik liever thuis met (dan) mijn paardjes en honden