Heb ik ook nog nooit geweten, dat is ook kleding die niet bij een Wehkamp of Zalando is??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TinePine schreef:@magrathea: Hoe zit het daar met de lengtematen daar dan? staat het erop. Ik zal binnenkort weer eens een kijkje nemen daar. Al jaren niet geweest, omdat ze mijn maat niet hadden.
Welke lengtemaat jeans heb je? dan heb ik een idee voor mezelf.

Sorry.
De broeken onderling verschillen ook nogal, volgens mij heb ik nu een 'normale' lengtemaat aan (skinny achtig) maar daar loop ik op met mijn hielen.
Dus verschilt niet alleen per broek, maar ook per zadel
. Sting schreef:Voor de dames die veel fietsen en dan het kruis "door" hebben: het scheelt nogal wat voor zadel je hebt op je fiets. Bij mijn oude fiets was ik ook zo door het kruis heen, bij mijn nieuwe (2e hands) fiets gaat het een stuk minder snel!Dus verschilt niet alleen per broek, maar ook per zadel
.
Iepoetjuh schreef:Ik heb ook altijd problemen met lengte van mouwen en broekspijpen... Maar ik kan vaak wel goed terecht bij de H&M. Het is dan wel veel passen, maar heb er al een aantal broeken die voor mij echt goede lengte zijn! Vaak bij andere broeken is het nét te kort (kan nooit ergens langer dan lengtemaat 34 vinden, terwijl 36 al veel zou schelen...) Maar goed, met een laarsje erover valt het vaak niet op! Met mouwen heb ik meer last, heb maar 1 winterjas die echt goede lengte voor mij is, maar dan is het eigenlijk voor mijn lichaam te breed...