Ik vind het wel even lekker dit weer.... maar ik moet er wel bij bekennen dat wij het lang niet zo erg hebben (gehad) als sommigen hier. Dit weekend wordt het weer droog met zon, dus laten we daar dan met z'n allen lekker van genieten! Het is wel goed even voor de natuur, deze regen...
Akecheta
Geplaatst: 31-08-12 09:59
Dat is een goed vooruitzicht Agossie. Ik hoop alleen dat de rijbak niet verzopen is vanavond. Heb rijles en zou het jammer vinden als dat niet doorgaat. Dus vanaf vanmiddag al droog met zon vind ik ook goed.
Afgelopen nacht heeft het behoorlijk gespookt hier, storm en veel, heel veel regen met onweer. Vanmorgen was het ook nog pet, nu schijnt het zonnetje af en toe en is het droog, al staat er wel een best windje ( zeg maar storm) Gister een aanhanger hooi binnen gekregen en daar moest vandaag hooi af, kleine baaltjes, maar onder een groot zeil. We gingen bijna de lucht in.
Wij hebben ontzettend mazzel gehad in Twente, met name in de middag wel wat gehad, maar verre van 90mm. Hebben het dak van de paardenstal vervangen, nou dat hadden we er echt niet op kunnen hebben.