Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chrisje98 schreef:Nelson mandela is toch die persoon die die speach begon met: i had a dream.. ?
Ashleytjuhh schreef:zo dacht ik ook dat polen naast spanje was bleek het portugal te zijnen polen lag dan maar ergens boven in. ligt het naast duitsland.
en England behoort niet tot europa maar is iets apparts. bleek ook niet waar te zijn![]()
mijn topo is echt heel erg zwak!
xJitskee schreef:Nelson Mandela was toch zo'n mensenrechtenstrijder? In nederland had je er daarvoor Lenie 't Hart.
xJitskee schreef:Nelson Mandela was toch zo'n mensenrechtenstrijder? In nederland had je er daarvoor Lenie 't Hart.
HTM schreef:![]()
![]()
Wat een gebrek aan algemene kennis hebben sommigen![]()
Heb altijd slap van het lachen gelezen om die domme meiden op TV, en ook om Britt...
Ow, en ik heb mavo gedaan![]()
Richtingsgevoel heb ik ookals ik ergens heen kom, kom ik ook weer thuis, en meestal met een nog kortere route, of ik rij harder
![]()
Het enige wat ik nooit onthouden heb is welke provincie hoger ligt, drente of overijssel
franka75 schreef:Ashleytjuhh schreef:zo dacht ik ook dat polen naast spanje was bleek het portugal te zijnen polen lag dan maar ergens boven in. ligt het naast duitsland.
en England behoort niet tot europa maar is iets apparts. bleek ook niet waar te zijn![]()
mijn topo is echt heel erg zwak!
engeland hoort qua geld niet bij europa , hoe het verder zit weet ik niet schotland ook niet en ierland weer wel maar noord ierland zit weer aan engeland vast