Spooktocht ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:28

Anoli schreef:
Oh spooktochten <3 Ik ben daar dol op... om te organiseren uiteraard, of om een "spook" te spelen...

WIj hadden ook een spooktocht voor kids tussen de 8 en 14... Ik zat op een punt (in en rondom een basisschool deden wij het) buiten de school net na een eng stuk. Ik zat daar heel stil en deed niks, net om het hoekje van de route. Kids komen eraan, nog helemaal hyper van het enge stukje... zien mij en beginnen toch te krijsen _O- Serieus mijn vader stond 2 meter verderop en die heeft met zn zaklamp op mij moeten schijnen om ze te overtuigen dat ik geen spook was en alleen maar daar zat om alles in de gaten te houden.
(was vlakbij de ingang van de school en die deur stond open voor de route, maar we wilden geen ongenodigde gasten binnen hebben)

Niet een idee om eens een "bokt-spooktocht" te houden?? <<)

Joah ! :oo

Anoli

Re: Spooktocht ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:30

Serieus, ik wil daar best eens over nadenken om te organiseren :j

Maar dan moet dat wel volgend voorjaar worden... ivm tijd om alles te regelen...

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:31

Een bokt-spooktocht is een gaaf idee! :))

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:32

Boktspooktocht vidn ik tof, maar dan wil ik wel als spook!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:32

Anoli schreef:
Serieus, ik wil daar best eens over nadenken om te organiseren :j

Maar dan moet dat wel volgend voorjaar worden... ivm tijd om alles te regelen...

Ik wil best helpen organiseren, maar no-way dat ik daar in mn uppie in het bos ga zitten spoken, hahaha :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:33

Uiteraard komen er dan lijsten voor wie er graag spook wil zijn :j

Ik maak even een aprt topic aan, anders ook zo banketstaaf voor TS

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:35

wij hebben wel eens een dropping gedaan, toen werden we gevolgt met een nachtkijker, misschien kan je die lenen.

en als het niet te ver is wil ik wel langskomen:
Afbeelding
haha :P

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:45

ik ben weleens op een kamp geweest , die spooktocht was het einde haha. Eerst ging je langs het klooster die dichtbij lag , die ziet er s'nachts zo eng uit :=. Toen over een lang pad , stonden wat doodskisten etc sprongen wat mensen uit de bosjes. Naja even verder werden we met een super sooker nat gemaakt , en verder wat hezelfde :). ben het wat kwijt is al 7 jaar terug :P maar heeft diepe indruk achtergelaten

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:48

KirstenVosje schreef:
joelleollie schreef:
Misschien gewoon een idee , Een man gewoon gekleed die dan met een hond langs de kinderen gaat lopen , en dan zegt , 'kom maar met mij mee , kom maar ' en dan zeggen ze natuurlijk nee (denk ik) , en dan pakt opeen die man hun arm beet ofzo , en dan proberen mee te trekken , en dan stribbelen ze natuurlijk tegen , en dan los laten en zeggen , 'wacht maar ooit zouden jullie hier spijt van krijgen' brr wat zou ik me dood schrikken :+

of :
een vrouw met zwart haar (pruik) heel wit bloederig gezicht (katjup) en een hele witte jurk , en die dan de bosjes uit laten kruipen , en de kinderen niet aan laten kijken gewoon door kruipen naar de overkant , en dat dan 2 x in die spooktocht <<)

Die laatste is wel cool, haha. Eigenlijk moet ze dan ook nog 'Help mij! Help mij!' kreunen, hahaah.

Ieuw inderdaad , alleen dit heb ik van de film the gruch ofzo moet je even googlen , dood eng , je schrikt je helemaal dood als je foto's enzo ziet :7

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:49

Anoli schreef:
Oh spooktochten <3 Ik ben daar dol op... om te organiseren uiteraard, of om een "spook" te spelen...

WIj hadden ook een spooktocht voor kids tussen de 8 en 14... Ik zat op een punt (in en rondom een basisschool deden wij het) buiten de school net na een eng stuk. Ik zat daar heel stil en deed niks, net om het hoekje van de route. Kids komen eraan, nog helemaal hyper van het enge stukje... zien mij en beginnen toch te krijsen _O- Serieus mijn vader stond 2 meter verderop en die heeft met zn zaklamp op mij moeten schijnen om ze te overtuigen dat ik geen spook was en alleen maar daar zat om alles in de gaten te houden.
(was vlakbij de ingang van de school en die deur stond open voor de route, maar we wilden geen ongenodigde gasten binnen hebben)

Niet een idee om eens een "bokt-spooktocht" te houden?? <<)

Jaaaaa, dan ga ik zeker weten mee :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:51

een doodskist doet het ook altijd goed. Hadden we bij ons op spooktocht ook. Gewoon simpele zwarte kist,met 2 van die fakkels ernaast. Ze zijn dan bang dat er iemand uitspringt,en er is er dan altijd wel 1 die er in wil kijken,de rest gillen,zit er niks in.. is ook leuk.Of niks doen,wachten tot ze open gaan maken en als hij open is beginnen te krijsen.

Die matrassen werken idd ook altijd,en een eng spook in de boom,eerst een nepspook en een paar bomen later een echte. Is ook gegarandeerd succes.

Ik woon aan de rand van een bos,daar organiseren ze ook vaak spooktochten dus zal wel eens kijken of ik nog wat engs kan zien dan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:52

bij ons stond een auto naastde kisten met enge muziek :+

DemyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:55

Zelf een filmpje maken is ook leuk! (Beetje Blair Witch Project-achtig) en kettingzagen werken natuurlijk ook altijd. Ik had zelf een keer een spooktocht dat er iemand super stil stond en dat iedereen dacht dat het een pop was en toen was ik net de laatste die hem aanraakte en je raadt het al bij mij bewoog hij. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:48

(Weet niet of het al gezegd is),
iemand met een kettingzaag in de bosjes zetten en als ze voorbij zijn gelopen een meter of 5, ineens uit de bosjes en die kettingzaag aangooien en heel hard gaan gillen :j
Ze hoeven je nieteens te zien.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:50

ik heb nog wel een schoonmoeder.
Als je die achter een boom vandaan ziet komen......
reken maar dat je het op een rennen zet :')

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:52

@quartel ze willen ze schrik aanjagen
geen trauma bezorgen :')

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:52

Haha die kettingzaag is echt al super vaak gezegt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:11

Joelleollie ja dat zag ik ook _O- I'm sorry.

Ineens een autodeur dichtslaan en dan gillen?
Of een vrouw laten gillen: NEE. NEE NIET DOEN BLIJF VAN ME AF. HEEELP. BLIJF VAN ME AF AUW.

^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:15

Afbeelding

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:38

Doanique schreef:

Wel rode lichtjes er in doen! Wat een geniaal idee :))

cha_biske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:45

een tafeltje in het bos waar een heks / oud vrouwtje staat waar ze een snoepje aangeboden krijgen. Maar het moet redelijk donker zijn daar en als ze een snoepje uit de pot of schaaltje hebben gepakt en opgegeten, de heks laten zeggen kijk eens wat jullie hebben gegeten! en dan haar een kaars laten aandoen en dan zien ze dat er alle maal kleine (nep)spinnentjes tusse zitten! :r :+
Laatst bijgewerkt door cha_biske op 13-08-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:49

quartel schreef:

_/-\o_

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:55

Whahaha quartel :')

Wij hebben altijd spooktoch bij ons op de reed, hebben we ook 1 keer meegedaan. Die hadden een keet omgetovert tot mini-spookhuis. Hahha :') En dan van die mensen die je achterna gaan zitten LOL
Kan ook niet begrijpen dat mensen dat eng vinden _O-

Wat idd goede tips is om dingen op te hangen, dat leidt goed af zodat je dan ergens anders "iets engs" <<) kunt doen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:09

quartel schreef:

Whaha amen _/-\o_