Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinnar schreef:Volgens mij opende ze het topic omdat ze ervan baalde dat dit broekkie zo op zijn strepen ging staan...
Crypto schreef:Yinnar schreef:Volgens mij opende ze het topic omdat ze ervan baalde dat dit broekkie zo op zijn strepen ging staan...
Strepen? denk eerder dat het een eenstreper is geweest die de quota moest halen .
intral schreef:Voor degene die zei; " hij doet alles volgens het boekje en totaal niet begripvol " ..
Nee, het MOET volgens het boekje. Zodra daar een parkeerverbod geld, mag je daar niet parkeren. Doe je dat wel, krijg je een boete. Iedereen weet dat het zo werkt, hou je er dan ook aan. Of niet, maar dan niet mekkeren als je een boete krijgt.
En de politie kan wel naar iedereen zijn verhaal gaan luisteren, maar er zit overal vast een reden achter volgens die mensen. Je moet ergens een lijn trekken en gewoon straffen.
intral schreef:Voor degene die zei; " hij doet alles volgens het boekje en totaal niet begripvol " ..
Nee, het MOET volgens het boekje. Zodra daar een parkeerverbod geld, mag je daar niet parkeren. Doe je dat wel, krijg je een boete. Iedereen weet dat het zo werkt, hou je er dan ook aan. Of niet, maar dan niet mekkeren als je een boete krijgt.
En de politie kan wel naar iedereen zijn verhaal gaan luisteren, maar er zit overal vast een reden achter volgens die mensen. Je moet ergens een lijn trekken en gewoon straffen.
Jans schreef:Kan het ook geen onzekerheid geweest zijn bij de jonge agent? Ik weet niet hoe jullie waren toen je net in de beroepspraktijk kwam, of op je eerste stage, dan wil je alles goed doen, volgens de regels, en dan denk je er niet aan om bijvoorbeeld in deze situatie over je hart te strijken: bang dat je daarop afgerekend wordt ..
Jans schreef:Agent moet inderdaad ook wel luisteren, maar wat ik denk is dat deze agent nog in opleiding was en het allemaal "goed" wil doen en het daardoor niet helemaal goed doet
intral schreef:Mijn autorij instructeur vertelde mij dat je bij alles groter dan de gemiddelde hond moest stoppen, en alles kleiner gewoon door moet rijden. Correct me if im wrong, maar voor mij klinkt het best logisch
intral schreef:Mijn autorij instructeur vertelde mij dat je bij alles groter dan de gemiddelde hond moest stoppen, en alles kleiner gewoon door moet rijden. Correct me if im wrong, maar voor mij klinkt het best logisch
xMarloes schreef:intral schreef:Mijn autorij instructeur vertelde mij dat je bij alles groter dan de gemiddelde hond moest stoppen, en alles kleiner gewoon door moet rijden. Correct me if im wrong, maar voor mij klinkt het best logisch
Oh dus als een kat ligt te kramperen van de pijn gewoon lekker doorrijden?
Ik vind die mensen die zo denken echt zoooooooo vreselijk