Gisteren is het pakje dat ik verwachtte keurig op tijd binnen gekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mareng schreef:Hier nog een postbezorger... De brievenbuspakketjes zijn hopeloos. Negen van de 10 keer passen ze niet!
Nicolletje schreef:Mareng schreef:Hier nog een postbezorger... De brievenbuspakketjes zijn hopeloos. Negen van de 10 keer passen ze niet!
Ik snap het niet, je moet ze toch ook IN de brievenbus van de post krijgen als je ze verstuurt?
Tenzij ze bij zo'n postkantoor zelf zijn afgeleverd, oké.
Ik weet niet beter of mijn brievenbus is ongeveer net zo groot als zo'n postnl-brievenbus. Groter zelfs, volgens mij.
WenMLove schreef:Het is dus gewoon kwijtgeraakt bij de post..
Nicolletje schreef:WenMLove schreef:Het is dus gewoon kwijtgeraakt bij de post..
Beetje wantrouwend van mij misschien, maar dat excuus heb ik ook wel vaker gebruikt als ik iets vergeten of kwijtgeraakt ben![]()
Of een opgestuurd pasje van de verzekering ofzo "Nee, dat heb nooit gekregen?" en dan vind je het een jaar later ergens op een stapel...
Djilna schreef:Of ze geven het pakketje bij de buren aan de andere kant van je af als op het briefje staat
Ik wacht op pakketje, zou afgegeven zijn bij buren links dus ik wachten tot ik ze zie. Al 2 dagen niets. Belt net mijn andere buurman dat er al een paar dagen een pakketje bij hem staat
Dus daar maar even langs straks. Aardige man wel hoor die buurman van mij
Djilna schreef:Alleen is mijn buurman ergens ver in de 80 en woog het pakketje ruim 8kg. Hij neemt wel vaker pakketjes voor me aan en dan haal ik het meteen op. Dus dat is hij gewend. Hij dacht nu dus dat ik misschien een paar dagen weg was. Dus super lief dat hij me erover belde