Probleempje met buurkindjes...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annutjuuh

Re: Probleempje met buurkindjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 20:21

Tot nu toe gaat het prima, maar soms is het ook gewoon een paar dagen wat minder. En heb zelf het hele weekend moeten werken dus ben ook niet veel thuis geweest.. :P Maar we wachten rustig af. Heb gisteren zelfs even in de tuin kunnen werken zonder kids erbij ;)

Is dat nou elke dag zo het geval Vinos?? Tja... ik kan natuurlijk vanaf hier niet beoordelen hoe het er daar aantoe gaat... Ik zou ook een schutting plaatsen... zou er niet tegen kunnen dat iedereen zo je tuin in kijkt.

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:57

ik moet bekennen dat ik mijn buren eerder ook stalkte om met hun hond te spelen (nou vond m'n buurvrouw dat niet erg dat had m'n moeder wel even nagevraagd)het was in 1 klap over toen ze een dobberman te logeren hadden. Dat beest beet me toch in m'n been. Maar m'n buurvrouw kwam toch al gauw vragen of ik weer kwam ze miste me en haar hond ook. 'k snap dat meisje wel een beetje maar toch vervelend. Heb je al een speeluurtje in de week geprobeerd zo van dan mag je komen spelen maar verder moet je ons met rust laten?

mpkz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:29

de buurkindjes hier willen ook altijd met de hond spelen, dan roepen ze gewoon netjes of Zip daar mag spelen, maar de vader tilt hem er soms zo over heen. mijn vader heeft het een keer duidelijk gezegt dat dat dus niet de bedoeling was en nou vragen ze het altijd netjes :)

en Zip vind het heerlijk 2 tuinen tot zijn beschikking, haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:40

Pfff ik zou een keer de tuinslang op het kind zetten, als het na al die acties nog niet doordringt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:10

*oeps, ik wou de heg water geven, ging er niet van uit dat jij daar zou staan :Y) *

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 00:17

Gewoon zo'n reigerverschrikker. die dingen spuiten elke keer als er iets beweegt.

Ook effectief, je heg insmeren met sla-olie. Dat geeft me een rommel als je daar tegen aanstaat.

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 08:30

Ik zou gewoon die deur dicht maken. En als die kinderen dan nog eens komen als je daar geen zin in hebt dan gewoon zeggen dat je geen tijd hebt.