SteffiiY schreef:Und ich were gleich!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Nederlanders zijn arrogant. Kijk naar het voetbal dat vorige week heeft plaatsgevonden tussen Nederland en Denemarken. "Ooh, dit wordt een eitje. In tha pocket!" Maar nu komt men met het excuse van: "Denemarken is de underdog". Amahoela! Daarnaast denken de spelers van Nederland (Persie, Robben, Bommel) alleen aan zichzelf. Kijk naar de kansen die ze alleen hebben gemaakt! Alles was mis omdat de voetballers hun eigen hachje wouden redden.
Laten we het maar niet hebben over "Alle Duitsers zijn homooooo". Wat zijn de Nederlanders wel niet? Juist, arrogante klootzakken die alleen aan zichzelf denken. Wat ga ik toch lachen als we worden afgemat. En terecht! Wij worden geen kampioen… Zet dat maar uit je hoofd. Schade Holland, alles ist vorbei!
Quebelle schreef:Das waar,maar NL's zijn echt HUP HOLLAND HUP terwijl de Belgen eerder 'moh,spelen ze vanavond?' zijn
mylittlejoy schreef:Quebelle schreef:Das waar,maar NL's zijn echt HUP HOLLAND HUP terwijl de Belgen eerder 'moh,spelen ze vanavond?' zijn
Ik denk - zonder arrogant te willen klinken- dat dat misschien een beetje met het succes van de beide ploegen te maken heeft. België heeft al een tijd geen successen gehad op grote voetbaltoernooien. Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met het Songfestival en Nederland...daar vinden wij inmiddels ook geen reet meer aan, haha!