Oh dan gaf de temp.meter van men vriendin het niet goed aan, daarop stond dat het eerst 38 graden was en een uurtje terug 32, ze woont tussen de huizen dus daar kan het ook door komen.
echt reuzelweer maar alles is al snel beter dan regen met wind
gohya
Geplaatst: 22-05-12 20:40
Sorry voor alle zon aanbidders,maar ik haat dit weer. Dit is veel te heet voor een hollander. Je kan helemaal niets doen zonder dat het zweet van je afdruipt. Aangezien ik niet kan stil zitten verveel ik me de pleures met dit weer. Het was hier gewoon 28 graden in de schaduw op het NOORDEN! en dan gaat die wind ook nog eens liggen,gewoon niet te harden. Ik wil dit weer niet meer,10 graden minder is ook lekker als de zon schijnt. Zo is het 12 graden en een week later zit je in de hitte van 30 graden.Zo kan je toch nooit wennen aan de warmte.
quartel
Geplaatst: 22-05-12 21:46
een heerlijk verkoelende wind waait nu lekker door mijn huis
gohya
Geplaatst: 22-05-12 22:23
quartel schreef:
een heerlijk verkoelende wind waait nu lekker door mijn huis
Ow die wil ik ook wel dat lekkere koele windje.Tis hier nog steeds kei warm.
Floortje88
Geplaatst: 22-05-12 22:29
Hier hangt een beetje een groene lucht. Hier is trouwens Utrecht. Zien meer mensen dat?
Vandaag pony niet zo heel hard aan het werk gezet , het was heel lekker weer maar zoals ghoya al zegt beetje TE. Morgen heeft ie vrij i.v.m hitte. Elke dag zn neus insmeren, voort verbrand ie de zon is flink bezig.
franka75
Geplaatst: 23-05-12 00:12
verheug mij op vandaag lekker knallen hoop dat paardjes wel veilig staan dan
Glitch
Geplaatst: 23-05-12 01:09
Ongelovelijk, hoe het weer ineens van druilerig en koud naar zo'n hitte kan gaan! Ik vind het wel lekker hoor. Kan goed tegen de warmte, als ik niet teveel hoef te doen en me er op kan kleden, heerlijk!! Morgen helaas weer de hele dag aan het werk maar vandaag was ik vrij.
Heb hier dan ook de hele dag gelegen
'S avonds rond half 9 het paard uit de wei geplukt voor een rustig rondje bos, nou, zweten allebei!!
Wat ben ik blij met de regen en onweers buien die vanmiddag komen,hebben gelijk afkoeling. En vanaf morgen weer minder heet,heerlijk! Hier is het nu ook al warm,maar nog aardig uit te houden.
Als het dan vanavond moet komen,dan na 10 uur,kan ik nog droog trainen. Op de thermometer in de zon is het 37 graden,die half in de zon hangt is het 27 graden.