Ik lees al een tijdje mee Maar ik vind het behoorlijk respectloos dat ze het diertje steeds '' beest '' noemen...
soesita
Geplaatst: 13-05-12 20:34
Ik vind het wel grappig, maar het lijkt me wel beter als ze hem zouden weten te vangen. Ik weet niet of zo'n beestje de winters hier wel aan kan, zeker in zijn eentje. En hoe het uitpakt op de inheemst fauna en flora is ook nog maar de vraag.
@TS: Wat vind je paard er eigenlijk van?
Foaly
Geplaatst: 13-05-12 20:35
WinSel schreef:
Ik lees al een tijdje mee Maar ik vind het behoorlijk respectloos dat ze het diertje steeds '' beest '' noemen...
Waarom? Krijgt ie niets van hoor..
Onassa
Geplaatst: 13-05-12 20:43
Hey das grappig..als hij nou een stukje richting Rheden op komt dan loopt mijn man het misschien wel tegen "het lijf" want die is nu toevallig met een vriend wild aan het spotten op Herickhuizen.
Myfairytale
Geplaatst: 13-05-12 22:02
Ik heb er jaren terug eentje gezien toen we de A28 afreden, afrit Epe/Nunspeet. Mijn toenmalige vriend dacht ook ff dat ik gek geworden was, haha. Maar wist heel zeker dat het een kangaroe/walibie was, hij/zij stak vrij kort voor de auto de weg over en verdween in het bos.
Ik ga je topic ff volgen!
Edit: woord vergeten.
Juut
Geplaatst: 13-05-12 22:36
Zie dat beestje gaan dan. Kan nog in een aardig tempo springen Heerlijk droge reactie ook, van de manege eigenaar.
Haha, typisch Rik(De eigenaar van Mansour). Persoonlijk vind ik het maar gevaarlijk dat die los blijft lopen. Zeker langs die wegen. Hopen dat het beestje snel een mooie ruim huisje krijgt.
Grappig verhaal dit... Een aantal jaren geleden hadden mensen uit het dorp hier ook een ren met daarin kangoeroe's maar die zijn toen ook ontsnapt (waren er geloof ik 2 of 3) en die zijn nooit terug gevonden Is zowieso wel een jaar of 7/8 geleden dus zal wel niet om deze gaan hihi
Mloes
Geplaatst: 15-05-12 09:53
Aah ik vind het een heel schattig beestje! Lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling dat 'ie blijft rondhupsen. Hopelijk vangen ze 'm snel, en gaat ie gauw weer naar z'n vriendjes.
Wat zal je raaaar opkijken, een kangoeroe in de tuin