Gekke gewoontes onder de bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:24

Haha, wat een leuke en soms herkenbare gewoontes :p

Ik slaap ook altijd met het deken over mijn oren, anders kom ik gewoon NIET in slaap. De stilte van de kamer is dan te luid :+
Tevens beweeg ik ook te hele tijd mijn voeten in bed als ik pas in bed lig. Gewoon, friemelen. :D
Nog een leuke: als ik mijn oren kuis, moet het watje op het wattenstaafje altijd nat gemaakt zijn. Zo'n droog watje in je oren, brr!
Verder 'schrijf' ik ook vaak woorden met mijn vingers. Dan denk ik aan een woord, of een naam, en dan schrijf ik die met mijn vinger. Op mijn matras, op een kaft, op mijn bureau. En dat herhaal ik gewoon een aantal keer zonder dat ik er echt bij nadenk, gaat vanzelf :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:27

In mijn dromen zijn al mijn conversaties in het Engels. Geen idee waarom.

Ik praat dus ook constant met zo'n hoog 'ik praat tegen iets kleins / schattigs / jongs' stemmetje tegen de hond. Altijd. Lukt me niet om daar normaal tegen te doen. :') En dan ook met de allerverschrikkelijkste koosnaampjes, zoals kikkerbilliebloef.

En ik tel altijd de wagons van de trein.

Nell_

Re: Gekke gewoontes onder de bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:32

Wagons van treinen tellen doe ik ook. Ik tel altijd alles :')

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:45

Je komt hier wel de meest rare dingen tegen :+
Vroegaah moest ik altijd overal aan ruiken! Nu niet meer :P

Nu zit ik alleen altijd met mn foon op de wc :+

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:53

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:14

ik praat als een debiel tegen mijn huisdieren, beetje koetsjie-koetsjie taal :+
ik praat heel veel tegen mezelf in mn hoofd, ook vaak in het Engels
ik stop altijd vanalles in mn mond. heb net mn nagels gelakt en bijgewerkt met een wattenstaafje, nu zit ik met de andere kant van het wattenstaafje tussen mn tanden :')
ik loop/fiets altijd op het ritme van mn muziek
als ik een film kijk waar bijvoorbeeld een tijdbom aftikt, tik ik in mn hoofd mee, en ik ben altijd veel eerder bij 'boem' dan ze in de film zijn! zelfde als mensen die onder water komen, ik houd mn adem in terwijl zij onder water zijn maar ik houd he tnooit zo lang vol als de mensen in de film
als ik iets in het Engels aan het lezen ben, schakelt mijn brein automatisch over op Engels denken, en als iemand me dan iets vraagt geef ik antwoord in het Engels _O-

meganproperx schreef:
Oh en ik moet al mijn drawsomething personen afgewerkt hebben voor ik ga slapen :P

ohja, en dit :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:16

Ik moet perse in zo'n blok oase duwen als ik het zie liggen.. En als ik tegen beesten praat zeg ik alles dubbel :') Alles gaat ook op het ritme van de aanwezige muziek, en bij voorkeur wordt er ook meegezongen.

Ohja, en Engelse of Duitse liedjes meezingen in het Nederlands. Maar dan wel zodat het precies klopt op de melodie en correspondeert aan de tekst.

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:18

Ook ik praat/denk veel Engels. Verder kan ik de meest rare conversaties hebben met m'n paard, vooral als ze iets engs zit. Gaat dan ong. zo:
"Ja Hera, er zit een krekel in dat bosje. Die kan je echt niets doen hoor. Een tijger of een leeuw wel, maar die hebben we hier niet in Nederland. Zo'n krekel is zó klein, die kan je echt geen pijn doen hoor! Ja, tenzij hij in je oog vliegt, maar die kans is vrij klein!" :')

Verder: als ik thee zet, en er zit nog genoeg water in de ketel, doe ik er toch altijd water bij, om vervolgens diezelfde hoeveelheid water er weer uit te gieten. Heel vreemd en ik snap niet waarom ik het doe, maar toch!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:25

DeniseES schreef:
M&M's eten, 1tje aan de linkerkant van mn mond en 1tje aan de rechter, altijd met zn 2en en dezelfde kleur, bij skittles ook :j de skittles die ik over heb combineer ik zo goed mogelijk met bij elkaar liggende kleuren en ik eet van 'vies' (groen) naar 'lekker' (rood) :') heb ik er 1tje over, dan gaat ie doormidden, een halve naar links en een halve naar rechts :')

JAAAAA _/-\o_ Haha dacht echt dat er niemand anders was die dit deed :'). Vrijwel met alles, ook koekjes, chips etc. De linkerkant moet evenveel gram voedsel kauwen als de rechterkant 8)7

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:28

Dioxide schreef:
Ik moet perse in zo'n blok oase duwen als ik het zie liggen..

Jaaa, ik ook! Altijd! En het liefst meerdere keren in een zo'n blok. O:)

Wekker 10x controleren voordat ik rustig kan slapen is ook herkenbaar.

En als ik pinda's eet, eet ik altijd eerst de 'gebroken' en daarna de helen.
Smarties, Skittles en M&M's sorteer ik op kleur. En eet ze dan op door eerst de kleur met de minste M&M's en zo naar de kleur met de meeste. :+
Muziek luisteren zonder mee te zingen kan ik ook niet. :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:31

Zie een hoop bekende dingen wel :+

Als ik achter de pc zit moet ik altijd m'n linkervoet onder m'n kont vouwen en wiebelen met m'n rechterbeen := geen idee waarom.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:32

Inderdaad tegen hond en kippen praten alsof het imbeciele baby's zijn :') Als Zafirah ergens niet langs durft "Oja Zaf HEEL ENG ja een kruiwagen. Heb het net gevraagd en die kruiwagen heeft gezegd dat 'ie jou op ging eten. Dus ik zou maar rennen. KEIhard." Arm beest :=

En als ik de tuin binnenkom vanuit school etc. en de hodn ligt in de tuin heel hard "WHILOEEEEE" als begroeting
Uren slaap tellen
Perse al mijn klokken een half uur voor hebben staan (en een half uur later op staan :z )
In Engels denken inderdaad
Als mijn computer sloom opstart doen alsof ik een telefoniste aan een Engelse hulplijn ben
Volume van radio, mobiel etc. op een oneven getal hebben staan
Inderdaad in zo'n blok duwen :') En daarna het plastic recht trekken zodat het niet opvalt (net of ze daar wat om geven)

Met fietsen alleen trappen als je in de schaduw van boom, paal etc. bent :P
Als mijn mobieltje echt helemaal leeg en uitgevallen is doen aslof ie op de Intensive Care ligt en de oplader zijn laatste redmiddel is
Deur inderdaad dicht of op een kier van 20 cm.
Laatst bijgewerkt door BaileyMix op 29-03-12 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:33

Ik werk in een snackbar en als ik dan een bestelling moet onthouden dan zeg ik het 100 keer tegen mezelf. :))
En ik kan geen water drinken behalve als het in een flesje zit waardoor ik niet zie dat het water is.
Ik scheld altijd ALLE beesten uit, al zijn ze mager voor "dikkerd!!!"
Ik zeg rare dingen in mijn slaap.. laatst zei ik tegen m'n vriend "Mooie kaassoufle!"

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:39

Oh en het eerste wat ik doe na het eten, is m'n handen wassen. En als ik dan weer wat heb aangeraakt, was ik ze weer....
Eet liever helemaal niet met m'n handen, vind dat zo vies. Maar bij de Macdonalds moet het wel. :brr: :=

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:40

LisaLuna schreef:

Doe ik ook ja! -O-

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:41

Wat een meesterlijke en herkenbare dingen komen hier voorbij :')
Ik ging echt helemaal stuk om de opmerking van de bokker die inbeeldt dat haar paard slist vanwege die tand := :D
Nou kan ik hem niet weer vinden, mss was het een ander topic..? aaargh :P Ik moet wat minder fanatiek bokken :P
Edit: gevonden [PP] Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Hmm, even kritisch naar mezelf gekeken en kom dan ook wel wat 'tics' tegen.. :Y)
* bij alle smeerbare broodbelegsoorten (zoals pindakaas en chocopasta etc.) mag er onder geen beding boter op het brood zitten, anders ga ik kokhalzen :? -O-
* naar digitale klokken kijken en denken dat de cijfers niet zullen verspringen zolang ik kijk :')
* terugdenken aan iets waarvan je had gewild dat je het niet had gedaan of gezegd en dan ineens naar aanleiding daarvan hard op 'Oh neeeee..' roepen, om vervolgens vragende blikken te ontvangen :=
* in het donker niet in spiegels durven kijken..
* het geluid van piepschuim dat schurend langs een kartonnendoos omhoog komt, brrr kippenvel
* soms 'galopperen' ipv rennen, is soms efficienter, echt :')
* mijn vriend ligt meestal eerder in bed dan ik, voor de gein klopt hij dan vaak met zijn hand even op mijn plekje, zo van.. kom er maar lekker bij.. sindsdien moet ie dat iedere keer doen, anders voel ik me onwelkom :+
* bij nieuwe spullen het eerst zonde vinden om ze te gebruiken, ook al zijn het gebruiksvoorwerpen :+
* denken dat mijn auto liever heeft dat ik er in rijdt dan mijn vriend :=
* en nog vele, veeeeeleeeee anderen :=
Laatst bijgewerkt door Ma_ris_ka op 29-03-12 23:51, in het totaal 3 keer bewerkt

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:44

Fee_ schreef:
Oh en het eerste wat ik doe na het eten, is m'n handen wassen. En als ik dan weer wat heb aangeraakt, was ik ze weer....
Eet liever helemaal niet met m'n handen, vind dat zo vies. Maar bij de Macdonalds moet het wel. :brr: :=

Handschoentjes mee in je tas? :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 23:46

Ik moet echt aan alles ruiken. :+ Maar ik merk ook heel snel vreemde geuren op.

Ik geef al mijn diertjes gekke stemmetjes en doe soms dan alsof ik een gesprek met ze voer. :+

Ik ben compleet ontspoort. :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 12:09

Princeps schreef:
LisaLuna schreef:

Doe ik ook ja! -O-

Haha dat doe ik ook :') Dikkie zeg ik altijd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:10

Ik noem alle dieren altijd beest :P Paardebeest, poezebeest, etc.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 13:36

Ik roep altijd tegen m'n kat en verzorgpaard hoe mooi ze zijn _O- Vooral tegen m'n kat. :+ Terwijl hij zo mooi nou ook weer niet is.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:50

Marit schreef:
LisaLuna schreef:

Haha dat doe ik ook :') Dikkie zeg ik altijd :+

Ik zeg ook altijd Hee dikzak!
Tegen vriendinnen, maar daar begin ik nu zo
aan gewend te raken dat ik heel snel dikzak
zeg tegen mensen, gewoon omdat dat mijn stopwoordje is.
Niet iedereen kan dat waarderen... :o

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:52

zo noem ik alle paarden (en soms ook honden of andere dieren) 'ventje' .. soms ook 'mannetje'..
ook als het merrie's zijn dus :P

en hier boven wordt t geluid van piepschuim genoemd.. en bedankt.. nu heb ik de rillingen over mn rug en armen lopen :P vind dat geluid bijna nog erger dan nagels over een schoolbord.
maar dat is geen tik of rare gewoonte..

heb wel met eten dat ik t liefst dingen apart van elkaar eet..
dus bij aardappelen groente vlees: eerst de aardappelen (want die zijn t minst lekker), dan de groente, en als laatst het vlees (want dat is het lekkerst en dan eindig ik met een lekkere smaak).
en bij rijst met saus gaat t bijv zo: eerst alle kipstukjes eruit vissen (die zijn vaak een beetje droog/taai), dan alle champignonnetjes of overige 'stukjes', en als laatste de rijst met saus naar binnen lepelen.
en dan bij voorkeur dat er zoveel saus over zit dat het zowat soep is.

ik lust bijv ook geen mais uit een blikje, wel mais van een kolf. als het uit een blikje komt vind ik het van die rare dingetjes. ik lust ook geen tomaat, wel tomaten saus/puree/ketchup/soep.
ik lust ook geen vla/yoghurt/mousse/oid waar stukjes in zitten.

en oooh nog een hele rare tic: als ik chips eet, moet ik elk chipje eerst aflikken voor ik m opeet.
hoe gekruider de chips (dus hoe meer kruiden ik er af kan likken) hoe lekkerder. bij een bakje chips sorteer ik trouwens ook. eerst de minst lekkere (dus minst gekruide) opeten, en alle sterk gekuide tot t laatst bewaren :j
toen ik nog met mn ex had was dat heel frustrerend.. ik ben dan namelijk helemaal geconcentreerd op in welke volgorde ik mn chips moet eten enz. en dan had ik eindelijk alle 'minder lekkere' opgegeten en kon ik beginnen aan de lekkere, deed mn ex een graai in mn bakje en at ie zo in 1 hand alle lekkere chips op :( was al mn werk/moeite voor niets geweest :(

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:10

Als ik in de auto zit beweeg ik altijd mn hoofd van links naar rechts om die hectometerpaaltjes aan de zijkant van de weg te 'ontwijken' :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:14

Ik gebruik altijd 3 velletjes wc papier.