_lauraaa_ schreef:Hij zou en bedrag krijgen met 6 cijfers.
Ben wel benieuwd waar de komma komt te staan

Ts gelukkig heb je wel een paar antwoorden gekregen waar je wel wat mee kan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ojajoh schreef:Suuskipje schreef:Jemig wat is iedereen hatelijk tegen de ts hier zeh. Bokt ga zo door en niemand durft meer een topic te plaatsen.
hatelijk
vind jij het normaal dan dat iemand zo verschrikkelijk wil " neuzen" en dan ook nog doordramt?
ik vind dat TS er zelf een beetje om vraagt
Feria schreef:Volgens mij kan je wel degelijk een erg groot bedrag schade vergoeding krijgen
Ik zit nu in men laatste jaar podotherapie in België en je zou er echt van schrikken. Zo moeten wij ons verzekeren voor minstens 1,25 miljoen euro voor als we bij iemand schade maken en die daar blijvend hinder van zou hebben.
Ik weet niet hoe het in Nl is, maar hier kan het wel degelijk
Quilfa schreef:echt vermoeiend dit. Niemand leest gewoon wat je zegt.
Ik ben alleen benieuwd of het kan dat je op zoiets lichts af word gekeurd en zon uitkering daarvoor vangt. Terwijl je zeker nog gewoon een kantoorbaan kan hebben.
Aangezien ik weet waar ze hun geld vandaan krijgen.
Is het zo moeilijk voor mensen om daar serieus antwoord op te geven en om anders hun klep te houden?
T lijkt wel een kindercrèche hier.
Kiwipitje schreef:Het stinkt hier.
Quilfa schreef:Omdat bijna alle opa's/oma's en dergelijke nog in leven zijn en ze niet uit een rijk gezin voort komen.
En voor de zoveelste keer ik heb het al gevraagd. Ik heb geen afgunst tegen die mensen, ik zou voor geen goud willen ruilen. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat kan met een uitkering.
En als niemand daar antwoord op heeft, hoeft er ook niemand te reageren
Leonoor schreef:Het spijt me om te zeggen TS, maar opmerkingen zoals 'het lijkt wel een kindercreche hier' en 'anders hun klep te houden' getuigen mijn inziens ook niet echt van volwassen gedrag.
De wijze waarop deze mensen hun geld verdienen of ontvangen gaat niemand wat aan. Ze hebben het schijnbaar goed en willen verdere informatie niet met derden (zoals jij) delen. Dat is hun goed recht.
Quilfa schreef:zijn op zoek naar een woonboerderij met veel land, stallen en binnenbak. Hebben 2 auto's, 2 trailers, 9 paarden en kopen dag in dag uit nieuwe spullen voor de paarden.
Quilfa schreef:ik zou voor geen goud willen ruilen. .
Relaxed schreef:Ik snap nooit waarom mensen zich zo druk maken om de (financiele) zaken van andere mensenLeven en laten leven. Ook al weet je hoe ze het doen, je schiet er toch niks mee op?
Forcalquier schreef:Tja ik ben alleenstaande moeder met eigen stal en 3 paarden,leuke auto en trailer, 2 a 3x per jaar op vakantie en ik werk Part-time....ga toch echt niemand aan zijn neus hangen hoe ik het financieel allemaal doe.
En dat is hoe ik het zie en met mij nog heel veel bokkers
Zelfs al zou ik de loterij winnen of een leuke erfenis krijgen, niemand die dat te weten zou komen omdat het ook niemand iets aangaat.
Bovendien ken ik ook mensen die voor de buitenwereld rozegeur en manenschijn spelen en ondertussen thuis op bierkratjes zitten en met dikke schulden leven.