financieel wonder of oplichting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 10:10

_lauraaa_ schreef:
Hij zou en bedrag krijgen met 6 cijfers.

Ben wel benieuwd waar de komma komt te staan :+ :D

Ts gelukkig heb je wel een paar antwoorden gekregen waar je wel wat mee kan.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:50

Ojajoh schreef:
Suuskipje schreef:
Jemig wat is iedereen hatelijk tegen de ts hier zeh. Bokt ga zo door en niemand durft meer een topic te plaatsen.

hatelijk :?

vind jij het normaal dan dat iemand zo verschrikkelijk wil " neuzen" en dan ook nog doordramt?
ik vind dat TS er zelf een beetje om vraagt ;)

Ja hatelijk ja. En heeft ze gevraagd dat iedereen erbovenop duikt? Volgens mij is het pure nieuwschierigheid :)
Ik zou ook best nieuwschierig zijn als ik in ts haar schoenen stond :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:53

Maartenn schreef:
Ik denk dat ze een wietplantage in de kelder hebben en de kinderen de straat op sturen om te dealen.
Anders kunnen ze dat NOOOOIT allemaal betalen!!!

Agree!!! :j

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 11:53

15 miljoen mensen...

Het land vol van verdraagzaamheid
Alleen niet voor de buurman
De grote vraag die blijft altijd
Waar betaalt `ie nou z`n huur van ;)

Zensation

Re: financieel wonder of oplichting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:01

Dat je nieuwsgierig bent, ok. Maar deze mensen zijn jou niet verplicht om antwoord te geven op jou vragen. Dat je een ...verhaal krijgt te horen van de man in kwestie kan ik goed begrijpen, het zijn immers jou zaken niet.

Ik zou dit persoonlijk niet op internet zetten, en erover fantaseren is vaak leuker dan de waarheid weten...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:06

Suuskipje schreef:
Ja hatelijk ja. En heeft ze gevraagd dat iedereen erbovenop duikt? Volgens mij is het pure nieuwschierigheid :)
Ik zou ook best nieuwschierig zijn als ik in ts haar schoenen stond :)

en jij hebt alle berichten van TS gelezen en gezien welke toon ze zelf slaat?

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:14

Volgens mij kan je wel degelijk een erg groot bedrag schade vergoeding krijgen :j
Ik zit nu in men laatste jaar podotherapie in België en je zou er echt van schrikken. Zo moeten wij ons verzekeren voor minstens 1,25 miljoen euro voor als we bij iemand schade maken en die daar blijvend hinder van zou hebben.
Ik weet niet hoe het in Nl is, maar hier kan het wel degelijk :j

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:21

Dat is weer het nadeel van i-net,ieder leest het op zijn eigen manier.

Persoonlijk zou ik mij wel wat bij de vraagtekens van de ts kunnen voorstellen (het kan legaal maar ook illigaal verkregen geld zijn,kinderbijslag opsparen etc)

Ik ken 2 mensen die structureel de boel besodemieteren om zo toch hun uitkering te behouden.
Beide personen zijn betrokken geweest bij een ongeluk en zijn zoveel % afgekeurd en krijgen daar een vergoeding voor. In het dagelijks leven doen ze van alles -wat ze zelf ook hardop toegeven-- en dan is het jaar bijna om en gaan ze zich weer ziek melden oid en zo hun uitkering (of percentage schadevergoeding) te behouden.
Die mensen besodemieteren de boel en komen zelfs daarvoor uit.--in kleine kring--

Hopelijk lopen zulke mensen ooit tegen de lamp.

[NM] hij had altijd nog fietscourier kunnen worden

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:47

Feria schreef:
Volgens mij kan je wel degelijk een erg groot bedrag schade vergoeding krijgen :j
Ik zit nu in men laatste jaar podotherapie in België en je zou er echt van schrikken. Zo moeten wij ons verzekeren voor minstens 1,25 miljoen euro voor als we bij iemand schade maken en die daar blijvend hinder van zou hebben.
Ik weet niet hoe het in Nl is, maar hier kan het wel degelijk :j

In Nederland worden ook schadeverzekeringen afgesloten van miljoenen . Maar je krijgt het niet....alles werk met procenten. (schouder is ...% van het hele lichaam)

Maar TS, andermans boeken zijn duister te lezen.

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:58

Quilfa schreef:
echt vermoeiend dit. Niemand leest gewoon wat je zegt.

Ik ben alleen benieuwd of het kan dat je op zoiets lichts af word gekeurd en zon uitkering daarvoor vangt. Terwijl je zeker nog gewoon een kantoorbaan kan hebben.

Aangezien ik weet waar ze hun geld vandaan krijgen.

Is het zo moeilijk voor mensen om daar serieus antwoord op te geven en om anders hun klep te houden?

T lijkt wel een kindercrèche hier.

Jij weet wel waar ze hun geld vandaan krijgen??
Waarom open je dan een topic? over kindercrèche gesproken....
Ts ... Ik zeg: zoek een hobby!

Malakay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:05

Waarom blijft iedereen hetzelfde antwoord geven. Als het al 5 keer is gezegt waarom dan nog 20 keer. Ook al ben ik het met jullie eens, denk dat TS het wel begrijpt dat bokt dit een schandalige vraag vind. Toch is de kans groot dat er nog 10 na mij weer dezelfde reactie zullen geven. Afkraken van een TS is iets wat op bokt haast net zo natuurlijk lijkt als omgaan met paarden. Misschien is een slotje hier beter dan dat er nog meer mensen een onnodige reactie neer pennen over hoe belachelijk of schandalig ze TS haar vraag vinden.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:06

upendo schreef:
Lekker laten hangen toch :)

Van jaloezie word je alleen maar slechter.

Ja TS wil vast ook crimineel worden. :')

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:08

Handig in aandelen?
Met wat overheidsgeld kom je in een kledingkast met 7 man niet eens rond. :=

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:37

Beetje flauw om iemand die het breder heeft direct te verdenken van oplichting... ik riek jaloezie

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:43

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:46

Kiwipitje schreef:
Het stinkt hier.

whahahahahahahaha _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 19:58

Ik ga vanavond de staatlotterij winnen cheer:P

en het zijn nu trouwens 17 miljoen mensen ..

En ts de enige anwoord die jou kan geven zijn de mensen zelf...nu kan iedereen wel gaan gokken ,maar dat is denk ik niet wat je zoekt...
Misschien hebben die mensen wel een wietkwekerij....of hebben ze een rijke suiker oom...of zitten ze tot hun oren in de schulden...het blijft gissen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:15

Ik snap nooit waarom mensen zich zo druk maken om de (financiele) zaken van andere mensen :n Leven en laten leven. Ook al weet je hoe ze het doen, je schiet er toch niks mee op?

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:23

Oke even terug naar de vraag van TS.
Je hebt dus eenmaal aan ze gevraagd waar ze het van doen. Je kreeg een vaag verhaal over een ongeval bla bla.
Ten eerste: dat vaag verhaal had je verdiend. Bijna niemand zou jou of wie dan ook aan zijn neus gaan hangen hoe hij of zij aan geld komt of hoeveel hij of zij verdiend/ontvangt. Waarschijnlijk ben je dus met een vaag verhaal weggestuurd om je tevreden te stellen. Ik had precies hetzelfde gedaan.

Ten tweede vraag je je af waar ze het van doen, want aangezien die mensen het je zelf niet gaan vertellen, vraag je je af of bokt het weet.
Laat ik je helpen:

1) ze werken WEL, in tegenstelling tot wat jij beweert: tekstschrijvers, journalisten etc etc, geld kan je ook verdienen met werk achter de pc
2) ze hebben een goed lopende website: hyves leverde enkele miljoenen op, wie weet achter welke website deze mensen zitten?
3) aandelen, opties, futures, warrants, op de beusr valt een aardige boterham te verdienen voor de slimme en geduldige belegger.
4) erfenis of spaargelden
5) en dan datgene wat jij ABSOLUUT wil horen: het criminele circuit: wapenhandel, drugshandel, verkoop van gestolen goederen, wietplantage etc. Aangezien je deze vreselijk belachelijke vraag stelt, wil je waarschijnlijk ook dit laatste horen.

Tevreden?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:26

Quilfa schreef:
Omdat bijna alle opa's/oma's en dergelijke nog in leven zijn en ze niet uit een rijk gezin voort komen.

En voor de zoveelste keer ik heb het al gevraagd. Ik heb geen afgunst tegen die mensen, ik zou voor geen goud willen ruilen. Ik ben gewoon benieuwd hoe dat kan met een uitkering.
En als niemand daar antwoord op heeft, hoeft er ook niemand te reageren ;)

wij weten dat antwoord niet... dat weten die mensen...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:30

Leonoor schreef:
Het spijt me om te zeggen TS, maar opmerkingen zoals 'het lijkt wel een kindercreche hier' en 'anders hun klep te houden' getuigen mijn inziens ook niet echt van volwassen gedrag.

De wijze waarop deze mensen hun geld verdienen of ontvangen gaat niemand wat aan. Ze hebben het schijnbaar goed en willen verdere informatie niet met derden (zoals jij) delen. Dat is hun goed recht.

_/-\o_ :j

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 20:31

Quilfa schreef:
zijn op zoek naar een woonboerderij met veel land, stallen en binnenbak. Hebben 2 auto's, 2 trailers, 9 paarden en kopen dag in dag uit nieuwe spullen voor de paarden.

Quilfa schreef:
ik zou voor geen goud willen ruilen. .

Nee inderdaad, bah, zoveel paarden, trailers, auto,s, land, stallen, binnenbak, nee bah dat zou niemand willen. Je reactie is dan ook echt heel logisch. :')

Malakay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 23:30

Relaxed schreef:
Ik snap nooit waarom mensen zich zo druk maken om de (financiele) zaken van andere mensen :n Leven en laten leven. Ook al weet je hoe ze het doen, je schiet er toch niks mee op?

Om dezelfde rede als waarvoor 10 mensen na mijn laatste bericht het nodig vinden om onnodig commentaar te geven wat totaal niks toevoegd aan de vraag van TS. Je snapt niet dat anderen zich druk maken om situaties van anderen maar in de tussentijd doe je het zelf ook door er op te reageren ;)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 00:08

Tja ik ben alleenstaande moeder met eigen stal en 3 paarden,leuke auto en trailer, 2 a 3x per jaar op vakantie en ik werk Part-time....ga toch echt niemand aan zijn neus hangen hoe ik het financieel allemaal doe.

En dat is hoe ik het zie en met mij nog heel veel bokkers

Zelfs al zou ik de loterij winnen of een leuke erfenis krijgen, niemand die dat te weten zou komen omdat het ook niemand iets aangaat.
Bovendien ken ik ook mensen die voor de buitenwereld rozegeur en manenschijn spelen en ondertussen thuis op bierkratjes zitten en met dikke schulden leven.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 01:25

Forcalquier schreef:
Tja ik ben alleenstaande moeder met eigen stal en 3 paarden,leuke auto en trailer, 2 a 3x per jaar op vakantie en ik werk Part-time....ga toch echt niemand aan zijn neus hangen hoe ik het financieel allemaal doe.

En dat is hoe ik het zie en met mij nog heel veel bokkers

Zelfs al zou ik de loterij winnen of een leuke erfenis krijgen, niemand die dat te weten zou komen omdat het ook niemand iets aangaat.
Bovendien ken ik ook mensen die voor de buitenwereld rozegeur en manenschijn spelen en ondertussen thuis op bierkratjes zitten en met dikke schulden leven.

:D Nu wil ik natuuuurlijk weten hoe jij dat allemaal doet? :Y)