Nou alles is binnen, straks nog even voetjes laten intapen en dan zijn we er klaar voor. Waarschijnlijk doe ik mijn zwarte shirtje aan met achterop: Don't follow me, i'm lost too. Dus als je dat ziet in combinatie met een blonde paardenstaart dan ben ik het en ik vind het altijd gezellig om wat te kletsen dus dan trek maar aan mijn staart
Wij zijn ook klaar! Gaan straks lekker eten en dan vroeg naar bed. Hebben onze vroege start geruild met Johan Vlemminx hihi.
Het vierdaagsekruis, waar kan je die dan ophalen? Vrijdag al direct?
Flowq
Geplaatst: 16-07-12 16:43
Ik ben zo jaloers op jullie, wil echt graag keer lopen! Of jaloers, jaloers, verkeerd woord denk ik omdat het wel erg afzien is natuurlijk. Kunnen er volgend jaar wel een Bokt club van maken, haha.
Als ik je zie lopen in Bemmel capopjekop dan loop ik wel mee, al acht ik de kans klein.
Ik hoop dat jullie beter weer gaan krijgen dan vandaag, bahbah!
winnie03
Geplaatst: 16-07-12 19:46
Succes gewenst aan alle lopers die morgen in alle vroegte vertrekken! Ik hoop oprecht op beter, in ieder geval droger, weer voor jullie. Ik maak een diepe buiging voor degenen die al die kilometers in de stromende regen weten te voltooien
Tot nu toe hier droog in de omgeving maar zie wel wat donkere wolken, hoop dat ze er langs op waaien... Ga hier eens paarden buiten zetten en kids in de auto vast knuppen en dan langs de route staan.
Hier ging het super fijn, beter dan vorig jaar. Maar dat stuk dijk op het einde blijft een rotstuk. Smalle weg dus je kunt totaal niet doorlopen waardoor je vaak onder je tempo moet lopen of door het gras moet. Dat is wel een stuk zwaarder. Nu wel lekker stijf, dus dat wordt fijn morgen
Kan me dat nog wel heugen van vorig jaar. Ineens een hele lange strook mensen, waar komen die vandaan ??
Ik fietste vanmiddag door de dorpsstraat in Bemmel. Raar idee dat daar vanochtend alle 41.000 en nog een beetje mensen over heen liepen, en ik daar straks fietste en er niks meer te bekennen was.
Die van mij loopt langs de dijk, ze vindt het echt zo stom maar misschien ook wle omdat de rest zenuwachtig wordt en zij als enige heel rustig blijft. Maar die kop
Ook het idee dat er 41.000 mensen door oosterhout wandelen
Ik heb vanaf zaterdag nog geen avond/nacht gemist haha, maar vanavond toch maar overslaan, ben kapot. In ieder geval sowieso vrijdag weer. Dinsdag kwamen ze door mijn dorp heen, heb bijna 2 uur langs de route gezeten, kregen nogal veel opmerkingen dat het leek of we koppijn hadden.. Nouja, hadden we ook Maar het was weer erg leuk om iedereen zo enthousiast langs te zien lopen! Succes iedereen nog met de volgende 2 dagen!