M_D_H schreef:en dan nogmaals de vraag... wat had jij gedaan als het jou bedrijf was?
had jij het leuk gevonden?
Als het mijn bedrijf was had ik briefjes opgehangen "let op, ons telefoonnummer is (nummer) en niet (nummer)"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Mijn ouders zijn allebei super grappig trouwens.
Paps is een boer met droge humor en heeft overal schijt aan.
Mams is verbaal onwijs sterk en heeft hele leuke sarcastische humor.
Vroeger had ik nog wel eens last van plaatsvervangende schaamte, tegenwoordig doe ik vrolijk mee en lach het hardst.
Paps en mams: jullie zijn top!
PrinsesJ schreef:mijn ouders zijn er ook heeel goed in om mij te laten omroepen..
Vooral waar winkels met een ballenbak zijn!!
dan gaan ze er soms sneaky vandoor. of zeggen dat ze even verder lopen
en dan hoor je 5 min later om geroepen worden..
Wil Willianne uit de ballenbak komen, je ouders wachten op je bij de klantenbalie.. En dan knoerdhard lachen als ik er aan kom ...
M_D_H schreef:PrinsesJ schreef:mijn ouders zijn er ook heeel goed in om mij te laten omroepen..
Wil Willianne uit de ballenbak komen, je ouders wachten op je bij de klantenbalie.. En dan knoerdhard lachen als ik er aan kom ...
![]()
geniaal
dwaallicht schreef:Toen ik 10 was, vroeg ik heel serieus aan mijn vader van welk hout mijn gitaar nou gemaakt was. Ik had natuurlijk gehoopt dat mijn (gekregen) gitaar heel bijzonder was![]()
Mijn vader zei dat ie van waaibomenhout was, dat heb ik jarenlang geloofd..
M_D_H schreef:PrinsesJ schreef:mijn ouders zijn er ook heeel goed in om mij te laten omroepen..
![]()
geniaal