Kan je het bedrijf niet bellen? Met de vraag of de jongen van de HK ook aanwezig is, omdat je een dringende vraag hebt?
Een andere reden hoef je niet te geven toch? Wie weet kom je zo wel achter een naam?
Super leuk topic trouwens! Ben enorm benieuwd hoe dit afloopt! Respect voor je actie.
Steefjes
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-12 19:26
haha Update : ik heb nog niks gehoord, hele dag vol spanning gezeten Zal nog even moeten volhouden. Zodra ik iets hoor laat ik het jullie weten. Thanks voor alle lieve/leuke reactie's
Toppie dat je het gedaan hebt Met brutaliteit heb je de halve wereld
Steefjes
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-12 21:41
spannend spannend spannend, nog steeds ( bedoel hier niet mee dat ik niet snap dat een reactie op zich laat wachten ) geen reacite. sluit dadelijk de comp af en ga aan mijn huiswerk verder, merk toch dat ik steeds meer zenuwen begin te krijgen.
Ahh! Wat een leuk topic. Ben heeeeeeeel benieuwd TS!
franka75
Geplaatst: 07-02-12 03:51
kuch de radio hahahaha doen ze graag aan mee, oh ik zie dat je de daad bij het woord gevoegd hebt , hulde hoop dat je snel beantwoord word.
Steefjes
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-12 08:52
Goedemorgen, nog niks gehoord Begin echt steeds meer zenuwen te krijgen haha. Zal je dadelijk zien dat er helemaal niet word terug gemaild ( verwacht/hoop van niet ) Bedankt voor jullie steun en support !
Hooow! dit soort dingen zijn echt zenuwslopend! haha. Vooral als je erop zit te wachten, lijkt het alsof het jaren duurt, haha. Succes met nog langer afwachten dan maar!
Hey middagse update: heb nog niets ontvangen. Begin idd te denken dat ik misschien in een spam box ofzo terecht ben gekomen. En nu? Ik zou de mail nog eens kunnen sturen maar wil niet opdringerig overkomen ( wie weet hebben ze gewoon nog geen tijd gehad om te reageren???)
PercyLeen
Geplaatst: 07-02-12 14:37
Ik zou nog maar even wachten hoor. Dat soort stallen zullen vast niet dagelijks de mail bekijken