Ik kan op zich wel Duits, en als ik dan iets in het Duits zou doen, gebruik ik voor bepaalde woorden wel meestal google translate. Maar Engels blijft wel makkelijker
Yellowfish
Geplaatst: 03-02-12 13:05
minkie schreef:
Mag ik me ook melden als ebay verslaafde.....
Momenteel staat dit in mijn winkelwagentje.
*KNIP*
Heb je een linkje van die eerste? die is ook leeeeuk zeg! vooral in het rood!
Kan iemand mij uitleggen waarom als ik naar bijv. de shop van die link daar boven ga te zien krijgt dat er geen items te koop zijn maar als via het product link kijk dat er onderaan bij Listings wel items staan.
Ik kom dit vaker tegen en vind het echt heel vreemd :S
edit ik zie dus:
This shop currently has 0 listings. You can come back later or check other shops.
terwijl ik links onder bij dat item wat minke gelinked heeft wel dingen zie staan?
Laatst bijgewerkt door Myryana op 03-02-12 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Over de verzendkosten van die springschoenen, de verkoper zegt dat de verzendkosten 15 euro zijn, maar bij ruitershop klauwde is het maar iets van 8,50.
Glossi
Geplaatst: 03-02-12 20:02
Hmm kreeg deze mail terug over die fleecedeken van Eskadron: Hallo, der link funktioniert leider nicht aber bisher gab es keine Probleme mit diesem Artikel.
mit freundlichen Grüßen
Hij gaat er dus niet op in of het een fabrieksfoutje kan zijn..
Link doet het hier ook niet. Niet gevouden haha. Ik zou het mailtje nog een keer sturen met wel een goede link, hopelijk krijg je dan een betere reactie.