Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:36

En ik beken ook dat ik als ik geen zin heb in school en gewoon moe ben, doe alsof ik ziek ben. :+ En dat die vis niet zomaar uit z'n kom vloog maar ik gewoon wilde zien of ie dan nog bewoog.. (4 jaar geleden)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:43

Whhahahha vis uit zn kom vloog hahahahahha

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:50

Anoli schreef:
OK ik geef toe, de ruit van de schuurdeur is niet kapot geknald door de wind, maar doordat ik de deur van boosheid zó hard dichtsloeg dat de ruit brak...

Mams heb ik wijsgemaakt dat de wind de deur uit mn handen sloeg...

Ooo dat heb ik ook gehad een paar jaar terug!

En ik beken ook dat ik in al die jaar dat ik beeldend heb gehad ik maar 1 of 2 verslagen heb gemaakt, mijn leraar (en ook mentor toen) was een chaoot en raakte veel kwijt. Gewoon op een dag vragen of hij het verslag al had nagekeken en dan wist hij niet over welk verslag het ging, vroeg ik of hij het verslag kwijt was geraakt ofzo en dan kreeg ik weer een 7 of een 7,5 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:51

ik een leraar tegen zijn knie heb getrapt ipv de muur := (teentje hurts nog steeds 5 jaar later)

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:56

De leraar had je zeker niet meer echt gemogen :')

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:01

Ik beken dat ik vroeger drie keer hetzelfde huiswerk inleverde bij die verstrooide leraar :') en dat ik voor andere vakken niet eens huiswerk maakte.. En ik beken ook dat ik nooit iets heb gedaan voor het vak handenarbeid, maar dat een vriend van me alle opdrachten voor me maakte (en dat die leraar uiteindelijk nog 'mijn' opdrachten kwijtraakte, dat niet durfde te zeggen tegen hogerop en daarom mij maar een 8 gaf op mijn diploma :oo ).

Verder... Beken ik dat ik soms, nu op de universiteit, nog steeds hetzelfde huiswerkpatroon heb, ook al doe ik altijd alsof ik goed ben voorbereid en denken mensen dat ik al mijn samenvattingen zelf heb gemaakt :') (ik ben al wel verbeterd hoor t.o.v. vorig jaar)

Verder was ik eigenlijk altijd heel braaf. Of beter: mijn moeder had me meteen door, dus koekjes jatten oid hoefde ik niet te proberen :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:05

Ik maakte ook nooit huiswerk.. :') Op school schreef ik soms over en anders maakte ik het nog gauw voordat de leraar binnenkwam. En als je dan 10 dingen in moest vullen deed ik er 5 en loog ik dat ik de andere 5 niet wist. :+

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:13

Haha inderdaad! Dé tactiek :P Ik zat trouwens op daltononderwijs (= soort montessori), dus als het echt niet anders kon, leverde ik het schrift van iemand anders in, die al verder was dan ik. :')

Idem op het hbo: moesten we 2 dossiers inleveren, dan gaf ik dossier 1 van persoon A door aan persoon B, en dossier 2 van persoon B aan persoon A, en ondertussen had ik ze allebei O:)

Wij mochten op de havo ook altijd tijdens de les 'huiswerk maken' in de nis, een ruimte achter het lokaal. Ik beken dat ik, als ik dus in de nis ging zitten om me 'te concentreren', lekker naar de stad ging :') Of tijdens de les naar de mediatheek, nog zo'n goeie. Gewoon wegblijven ging niet, want dan belden ze je ouders := .

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:16

Als ik bij biologie verslagen met mijn resultaten niet uitkwam/uitkom verzin ik antwoorden.
Als er iets verdwenen is, geef ik mijn broertje de schuld.

We mochten niet op een bouwplaats spelen met een hele grote berg zand. Ik heb het toch gedaan, uitgegleden en mijn arm van onder tot boven opgehaald aan een steen. Gezegd dat ik bij de paarden mijn arm heb opengehaald aan een spijker in de deur toen het paard zijn hoofd met halster omhoog gooide. Ik heb mijn ouders nog steeds niet de waarheid verteld.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:17

Ik heb ook een keer gezegd tegen mijn moeder dat ik verschrikkelijke hoofdpijn had terwijl ik eigenlijk een geschiedenis toets had. Mocht lekker thuisblijven en ik wist dat de leraar mij dezelfde toets zou geven als de rest van de klas dus ervoor gezorgd dat ik de toets mocht maken nadat ze hem hadden besproken en vervolgens had ik een 7,5 ofzo.

Tegenwoordig als ik geen huiswerk maak, schrijf ik het ook niet meer over (zit in de 6e) maar als ik huiswerk maak doe ik het voor mezelf om te leren en niet omdat de leraar het wil :)

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:19

Oh, dat is ook heel verstandig hoor :') Wat dat betreft zat ik een niveautje te laag, ik haalde alles zonder ooit iets uit te voeren. Nu studeer ik ook daadwerkelijk voor een bijeenkomst (meestal), omdat ik het zelf wil leren :) Maar moet altijd nog een beetje grinniken als ik terugdenk aan mijn middelbare schooltijd...

Overigens was ik ook heel vaak 'ziek', en mijn moeder geloofde het ook altijd :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 20:20

Captain schreef:
Ik maakte ook nooit huiswerk.. :') Op school schreef ik soms over en anders maakte ik het nog gauw voordat de leraar binnenkwam. En als je dan 10 dingen in moest vullen deed ik er 5 en loog ik dat ik de andere 5 niet wist. :+

Hahaha, ja, of ik sloeg af en toe een paar sommen over en dat viel de lerares echt nooit op! Ging ik van 1, 2, 3, 4, 8, 9, 14, 15 :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:22

Jahahaha! _O-
Of dat de leraar links in de klas begon en dan ging je uitrekenen hoeveel mensen hij nog moest en welke vraag hij dan aan jou zou stellen en dan gauw de vraag ervoor en erna voor de zekerheid maken en dan was het net alsof je het wist.. Of zeggen dat je juist díe niet wist en de rest wel.. Hahaha! Jeugdsentiment. _O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:41

Oke oke, ik geef toe dat ik niet altijd tijdens gym last had van mijn knieblessure, maar het soms totaal niet zag zitten om voor hockey, basketbal etc. een cijfer te halen.
Ik mag die gymleraar nog steeds niet,en hij mij niet :')

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:41

S_en_Z schreef:
Ik beken.. ik heb weleens heel voorzichtig de kapotjes van mijn ex (toen nog vriend) stuk gemaakt door met een naaldje een gaatje te prikken door de verpakking heen :')

Omdat ik er achter was gekomen dat hij vreemd ging. De kapotjes raakten wel op voor ik hem ermee confronteerde..

3 maanden later was zijn nieuwe vlam zwanger :+

Ik was toen wel een tikkie jonger en heul boos

stoute meid }> :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:47

Ik beken dat ik echt wel een hoop colleges heb maar dat ik vaak gewoon geen zin heb O:) (toen ik een paar maanden terug nog thuis woonde vroeg mijn moeder best vaak of ik niet naar de uni moest.. O:) )

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:05

-Ik beken, dat ik vorige week niet moest lachen om een grap van een collega, maar om de stank die van de klant afkwam terwijl hij diarreeremmers kocht. Sorry klant, ik loog waarom ik lachte.

-Ik beken, dat vroeger niet de hamster van tafel gevallen is en dat hij daardoor doodviel, maar dat ik wilde kijken of hij goed kon springen. :=

-Ik beken, dat ik de deur niet uit mijn handen liet vallen, maar dat ik hem uit boosheid zo hard dichtsloeg dat het glas erboven eruit ging.

-Ik beken, dat ik 9 van de 10 absentiebriefjes zelf heb ondertekend, ipv mijn moeder. :')

-Ik beken, dat ik mijn zusje heel vaak de schuld geef als mijn moeder iets kwijt is. :')

-Ik beken, dat ik heel vaak heb gelogen om onder een straf of huiswerk uit tekomen.

-Ik beken, dat ik ooit tegen de congierge heb gezegd dat mijn vriendin en ik te laat waren, omdat mijn pony 's ochtends heel ziek was en ik de dierenarts moest bellen, en mijn vriendin mij was blijven steunen, congierge, mijn pony was niet ziek, we hadden gewoon te langzaam gefietst. :')

Geniaal topic dit _O-

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:16

ik beken.. dat de reden waarom ik een 8 op mijn eindlijst had voor wiskunde, niet mijn wiskundeknobbel was. de leraar had aan mijn kont gezeten en heb hem toen gezegd dat ik naar het schoolhoofd ging... of er moest iets aan mijn cijfer gebeuren

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:20

Ik beken dat ik zelf de melk over mijn vaders (nieuwe, dure) laptop heb laten vallen, niet mijn kat die 'toevallig langsliep' :o

AngieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:21

_O- _O- _O- _O-

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:45

Ik beken dat ik wel echt rotte knieen heb, maar niet zo rot dat ik vrijwel elke gymles hoefde te missen.
Ik beken dat ik werkelijk geen idee had hoe ik toch aan 150 spijbeluren kwam over een trimester... Was echt, heus een administratieve fout van de school hoor! (en op school natuurlijk zelf geschreven en ondertekende briefjes inleveren, waar ze al snel niet meer intrapten).
Ik beken dat ik wel eens een pakje sigaretten heb gejat bij de C1000 (geloof ik), toen die nog niet achter de toonbank lagen of alleen door de caissiere gepakt konden worden. Da's heel lang geleden dus.

Ik beken dat ik stomdronken (hele fles safari en halve fles wodka achter m'n kiezen, hoe bedoel je examenvrees???) mijn MTS-eindtoets heb gemaakt (en wonderlijk genoeg nog geslaagd was ook, hoewel ik nog steeds niet zeker weet of de leraar me nou grandioos gematst heeft of dat ik hem echt goed gemaakt had).

Ik beken dat ik geen idee had hoe het klassenboek nou toch helemaal rondom bekleed kon zijn met plaatstaal, en dichtgelast was (was een "geintje" dat we met een paar klasgenoten hadden uitgevoerd)... (jammer genoeg was het een technische school, dus de leraren hadden hem zo weer open en het plaatstaal lieten ze lekker zitten zodat wij de rest van het schooljaar met een niet te tillen klassenboek rond moesten sjouwen).

Ook heb ik werkelijk geen idee hoe dat klapkaartje dat muziek maakte nou boven het plafond terecht is gekomen.

Nee mam, ik heb echt, heus nog nooit van m'n leven een sigaret aangeraakt en zou niet weten hoe hasj of weed eruit ziet hoor! (wel vrijwel elke dag knetterstoned rondlopen).

Het is nog goedgekomen met mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:52

joelleollie schreef:
De leraar had je zeker niet meer echt gemogen :')

:n was 14 en speciaal onderwijs(was heel erg op die leeftijd , schaam me bijna 6 jaar later nog) , later is ie overspannen weggegaan :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:04

Oh ja, een klassenboek.. Daar heb ik ook nog mooie herinneringen aan.
Zo heeft onze hele klas nog een keer 'n hele week een vierkant rooster gehad omdat ons klassenboek op magische wijze half verbrand was. (Had ik verder niks mee te maken). :=
Voor de rest werd de absentie daar zelf door de leerlingen ingevuld, er verdwenen geregeld pagina's én hij is een keer bij handvaardigheid aan een werkbank gelijmd.

We hielden echt van dat ding. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:15

ik kreeg ook altijd schoolfoto's zonder mij erop :+ (was hem dan gepeerd haha).

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:21

Mandy schreef:
ik beken.. dat de reden waarom ik een 8 op mijn eindlijst had voor wiskunde, niet mijn wiskundeknobbel was. de leraar had aan mijn kont gezeten en heb hem toen gezegd dat ik naar het schoolhoofd ging... of er moest iets aan mijn cijfer gebeuren

oe, das wel erg( van die leraar dan) denk wel terug dat wij ook zo'n leraar hadden hmmm had ik dus beter kunnen gebruiken }>