Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ojajoh schreef:vrouwke schreef:ik vind het verschrikkelijk.( mijn mening)
zie je zo'n jong knap ding, en dan onder de tattoo's of piercings, ik vind het zonde.
.
wat versta je onder knap en wat versta je onder jong?
nu een 33 jarige met een middelmatig uiterlijk,zoals de meeste mensen, niet knap,niet lelijk.....
dan niet zonde?
Dus die tattoos kunnen er ook nog wel bij dan denk ik... 
xJori schreef:Ik vind het eerlijk gezegd dommer dat er mensen zo reageren dan wanneer iemand een piercing/tattoo draagt.
Hoe onintelligent staat het als je claimt dat een ander spijt krijgt? Dat iemand er lelijk van wordt? Dat jouw mening universeel is? Smaak is een ding, maar doe niet alsof je spreekt voor iedereen.
Nogal dom, kan ik je zeggen. Dus zeggen dat piercings dom staan en vervolgens schaamteloos zo'n reactie plaatsen is nogal stupide.
Vind het zelf wel mooi, en wil best wel een laten zetten, maar omdat er zulke mensen bestaan twijfel ik ivm beoogde beroep... Dank jullie wel...

lesilla schreef:xJori schreef:Ik vind het eerlijk gezegd dommer dat er mensen zo reageren dan wanneer iemand een piercing/tattoo draagt.
Hoe onintelligent staat het als je claimt dat een ander spijt krijgt? Dat iemand er lelijk van wordt? Dat jouw mening universeel is? Smaak is een ding, maar doe niet alsof je spreekt voor iedereen.
Nogal dom, kan ik je zeggen. Dus zeggen dat piercings dom staan en vervolgens schaamteloos zo'n reactie plaatsen is nogal stupide.
Vind het zelf wel mooi, en wil best wel een laten zetten, maar omdat er zulke mensen bestaan twijfel ik ivm beoogde beroep... Dank jullie wel...
Dat heeft echt niet met die mensen die bestaan, maar de normen en waarden in een bedrijf.
Net zoals paars haar of korte mini rokjes en visgraat panty's niet mogen.

xJori schreef:Ik vind het eerlijk gezegd dommer dat er mensen zo reageren dan wanneer iemand een piercing/tattoo draagt.
_Mas schreef:xJori schreef:Ik vind het eerlijk gezegd dommer dat er mensen zo reageren dan wanneer iemand een piercing/tattoo draagt.
Goed gezegd. Ik ga toch ook niet zeggen dat iemand lelijk is zonder tatoeages?
Kijk, dat je tijdens werkuren je moet conformeren aan de regels die het bedrijf hanteert is logisch, maar dat mensen op bovenstaande manier reageren is gewoon een beetje jammer.. De een vind het wel mooi, de ander niet. Punt. Wij respecteren de mensen die het niet mooi vinden, dus het mag ook wel andersom

Red_Savage schreef:Met een aantal van 127 piercings, vind het zelf helemaal niet aanstootgevend.
(al heb ik maar 19 altijd)

vrouwke schreef:das ook nog jong, en ja vind ik ook lelijk.
en die mensen met tattoo's en piercing's?
hoe zien jullie je over een jaartje of 30-40.
als al jullie vel gaat hangen