Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annehoe schreef:hmm ik heb nog niks.. Zucht het is ook niet eerlijk. ik ben wel benieuwd of paarden kennisse/vrienden die niet op bokt zitten dit ook hebben??? Anders heeft het toch iets met Bokt te maken. Die wie heeft er kennissen/ vrienden die in de paarden wereld zitten maar niet op bokt
Klis schreef:Volgens mij zijn de mensen van de Hoefslag echt stalkers waar je U tegen zegt, want ik ben al meerdere malen door ze gebeld ("Spreek ik met een paardeliefhebber?")
Geen gratis proefexemplaren ontvangen voor zover ik me kan herinneren.
Zilfstar schreef:Klis schreef:Volgens mij zijn de mensen van de Hoefslag echt stalkers waar je U tegen zegt, want ik ben al meerdere malen door ze gebeld ("Spreek ik met een paardeliefhebber?")
Geen gratis proefexemplaren ontvangen voor zover ik me kan herinneren.
Oei dat levert spookbeelden bij me op. Nu hebbenz e een heel nieuw bestand potentiele klanten. Ze hebben nml iets toegestuurd en dus krijgen we ongetwijfeld dan vervolgtelefoontjes of we toch een abbo willen???? 1 geluk. als zij naar mijn man vragen kan ik zeggen dat die niet thuis is.
Bij PPG moet dat helemaal lollig worden: Spreek ik met De Zus Van.....??? whahahahaaa