Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:39

Oh knuffels gegeven door voormalige vriendjes... :n
Ik nam ze aan, *jeej, leuk* deed ze heel sociaal wenselijk bij me in bed, want ja dat hoort zo...
Maar ik vond ze allemaal stom. Vriendje weg, knuffel weg :=

Niks kan tippen aan Bijnie.

Oh en ik heb ook nog Nijn, maar die heeft toch een tweederangs status.
Is later gekomen, toen ik 2/3 jaar was. Dus Nijn zit op een stoeltje in m'n slaapkamer. Die komt het bed niet meer in.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:40

Ik heb trouwens wel eens een scharrel gehad die een knuffel op bed had, maar daar zat zo'n schattig verhaal achter! Hij ging met zijn toen vorige vriendin een knuffel kopen, en toen kocht hij de lelijkste, omdat die anders nooit een huisje zou vinden. <3

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:41

Boetje houd van zijn kerstboom die nog steeds in de kamer staat:
Afbeelding

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:41

over namen gesproken, mijn knuffel is een kat en dat werd gewoon 'poes'. Als je als klein kind over je poes spreekt, kijkt niemand raar, maar nu zeg ik wel gewoon 'mijn knuffel' :D

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:41

Hahaha wat geweldig om te lezen!

Ik zat toevallig net naar mijn knuffel te kijken toen ik dit topic zag. Ik heb al sinds mijn geboorte een muis; ieniemienie :D

Die sleepte ik ook overal mee naar toe, nu staat ze op de plank bij foto's van de familie en allerlei dingen als herinnering. ZE is oud en heeft ook al meerdere operaties ondergaan dus ze is met pensioen... maaaaar heeel soms pak ik haar nog wel even van de plank om aan te snuiven :') :+

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:43

Heel Bokt opgelucht dat er nog meer mensen zijn zoals jij en ik... wat een openbaring!

Hier eentje van 40 met Bam, jawel een Bambi-knuffel. Nog niet zo oud, want na het overlijden van vorige trouwe knuffel Hond een aantal jaren geleden gekregen van mijn zoon (dit is mijn zachtste mama, want jij bent ook zo lekker zacht). Bam hou ik vast als ik slaap, past heel fijn in mijn hand, al krijgt ie wel een beetje een slap nekje nu.
Bam gaat ook mee op vakantie en zelfs op ponykamp (waar ik ben als begeleider :D ). Leuke is dan dat ik bij het kennismaken ook meteen vertel dat ik een knuffel bij me heb en vraag wie er nog meer eentje mee heeft. Zie je sommige kinderen helemaal opgelucht zijn, die hebben dan een beetje stiekem hun knuf mee, maar als Juf er eentje heeft is het ineens heel stoer. Vervolgens komt iedereen zijn/haar knuffel showen.

Als ik ga "logeren" bij mijn zoon (dan mag ik in zijn bed en hij op een matrasje ernaast), ga ik wel eens vreemd :o , dan krijg ik een knuffel van zoon te leen om mee te slapen. Bam blijft dan bij manlief slapen, op mijn plek, anders is manlief zo alleen.

Overigens doe ik Bam gewoon in de wasmachine ( :oo ), maar ik heb deze dan ook niet vanaf toen ik klein was.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:43

Magrathea schreef:
Ik heb trouwens wel eens een scharrel gehad die een knuffel op bed had, maar daar zat zo'n schattig verhaal achter! Hij ging met zijn toen vorige vriendin een knuffel kopen, en toen kocht hij de lelijkste, omdat die anders nooit een huisje zou vinden. <3

Heb ik ook ooit gedaan. Bij een kermis kon ik uit een rij knuffektjes kiezen, had ik de lelijkste met een misvormde snoet en een oog gekozen. Ook omdat ik bang was dat ie weggegooid zou worden

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:44

Bart is wel de nodige keren in de wasmachine geweest en ik vond het VRESELIJK, hij rook dan naar wasmiddel ipv gewoon zoals hij hoorde te ruiken.
Operaties zijn nog niet nodig geweest gelukkig. Hij gaat toch al ruim 25 jaar mee (Bart is bij mij gekomen dat ik een jaar of 2 was).

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:44

Nou schaam je niet hoor!
Ik ben 34 en heb ook nog steeds een knuffeltje in bed liggen. (beertje heet hij)
Niet om perse mee te knuffelen, maar hij is gewoon dicht bij me en houd goede herinneringen en een warm gevoel vast. En mocht ik 'm ff nodig hebben dan pak ik 'm gewoon ff.

Leuk te lezen dat er nog veel meer mensen zijn die de oude knuffel koesteren!

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:45

YSR1971, was voor mij ook een hele opluchting toen ik deze reacties las!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:46

Dennis schreef:
Bart is wel de nodige keren in de wasmachine geweest en ik vond het VRESELIJK, hij rook dan naar wasmiddel ipv gewoon zoals hij hoorde te ruiken.
Operaties zijn nog niet nodig geweest gelukkig. Hij gaat toch al ruim 25 jaar mee (Bart is bij mij gekomen dat ik een jaar of 2 was).

Oh ja wassen is echt NOT DONE :( :oo

Mijn neefje zei altijd: MAM NIET WASSEN!!!!! Hij moet ruiken zoals die stinkt _O-

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:49

Mae schreef:
Hihi, ik ben bijna 24 en kreeg vanochtend toen m'n mannetje de deur uitging m'n knuffel weer toegestopt := Dacht er van de week nog aan, voelde me ineens een grote kleuter haha. Maar vriend moest alleen maar lachen, die vind het dan wel weer schattig.

Ik slaap er alleen mee als ik alleen ben, mijn vriend slaapt ma, di, do niet thuis ivm zn werk en op maandagochtend en donderdagochtend als hij al naar werk moet en ik nog een uurtje langer kan blijven liggen geeft hij 'm altijd aan. Ik kan best zonder hoor, maar vind het zo lekker om met m'n benen opgetrokken en die knuffel tegen m'n buik aan te slapen :D

Ben ook niet heel kieskeurig wat knuffel betreft, jaaaaaren een Winnie the Pooh gehad die zo'n lekker kontje had, paste mooi in het holletje bij m'n huik en nu sinds een paar maanden een Pluto die ik van m'n vriend kreeg in Disneyland :P

Hihi bij mij ook! Mijn vriend moet ongeveer een half uur tot een uur vroeger uit bed dan mij. Als hij vertrekt, komt ie me altijd mijn nijntje en haar vriendje ezeltje in bed leggen! Nijntje is intussen minstens 21 jaar (precieze leeftijd niet bekend) en ikzelf ben 27.
Vriendlief vind het maar een stom stinkkonijn (zegt ie), maar omdat ik er zo aan gehecht ben, mag ze nog in bed als hij er niet in ligt. Bij ons geldt dan ook de regel: vriend uit bed, nijntje in bed en vriend in bed, nijntje uit bed!

Ik heb onlangs een foto gevonden van een (levend) konijn die er sprekend op lijkt. Het konijn in kwestie staat voor een roze achtergrond en heeft als onderschrift: rex isabella met hele duidelijke aftekening:
http://www.messalinas-konijnen.nl/kleuren.htm

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:54

Hier ook nog steeds hoor: Nijntje! Nijntje heb ik gekregen toen ik geboren werd en is nooit meer weggegaan. Nijntje heeft helaas wel twee keer plastische chirurgie moeten ondergaan. Nijn was ooit wit met bloemen, toen was Nijntje geel met bloemen en nu isie roze!
Het originele pakje van Nijntje: Pas op foto kan schokkend zijn, is tijdens de operatie :+
Afbeelding
Het tweede pakje van Nijntje:
Afbeelding
En zo ziet Nijntje er nu uit:
Afbeelding

hihihi wat een openbaring dit topic zeg! geweldig!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:57

owh ja ferdinant is ook een keer mee onder narcose geweest!! hij had zelfs van die plakkers op zn borst die je zelf ook krijgt.. daardoor zit er nog steeds een stickerafdruk op zn pakje!

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:57

Haha ik ben ook bijna 18 en heb ook nog altijd een knuffel in m'n bed liggen. Ze zijn wel een hele tijd verdwenen maar m'n konijnen vinden het heerlijk om tegen de knuffel aan te liggen. Dus sinds die knuffel weer in m'n bed ligt slaap ik er ook weer mee. Lekker warm en vind het gewoon fijn om iets in m'n armen te hebben als ik slaap. Ik heb een paard, die (heel orrigineel) paard heet, en een zeehond die ik vanaf m'n geboorte heb die Pipo heet.
Mijn vriend vind het allemaal prima, en die steelt 't paard ook nog wel eens van me :D .

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:00

Ik ben 16 en "leeuwtje" (beest heeft zelfs een naam :')) slaapt ook elke avond nog bij mij in bed :D Blij dat ik niet de enige ben, haha.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:04

Nog een openbaring... dit is moeilijk voor me hoor.. :')

maarre... praten jullie knuffels ook? :o

Sandra1984

Re: ik schaam me diep: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:05

vroeger wel, nu niet meer.. volgens mij zijn ze het verleerd

Nienkex

Re: ik schaam me diep: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:08

Mijn knuffel kan niet praten. hij is ook pas 1,5. denk dat dat het verklaart

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:09

Ja ik heb ook een knuffel in bed. Een beertje. En hoe heet ie ja juist Beertje. Heb ik ook echt al super lang. Maar als 1 van mijn kindjes verdriet heeft en ze kunnen niet slapen dan mogen ze altijd een nachtje met Beer slapen. En dat werkt altijd!

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:10

Alleen als ik ergens mee zit en het toch kwijt wil (maar ik praat dan in mn hoofd en niet hardop). Boe is de enige die me ECHT begrijpt :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:11

Haha geweldig topic! _/-\o_

Ik heb nog wel een knuffel maar die heeft een functie :j Ik ga d'r met mijn wang opliggen, anders zit mijn neus in het kussen en dan raak ik in paniek :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:11

Ik heb 3 knuffels in bed liggen. :o Eentje waarmee ik al vanaf jongs af aan slaap (Woefje), vind het ook gewoon fijn om iets vast te houden als ik slaap. De andere is een disney knuffeltje, die heb ik van vriendlief gehad en de andere is een teddybeertje wat m'n tante voor me gebreid/gehaakt heeft!

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:12

@LEKKERGEK heeft nijntje alle operaties overleefd? Leuke pakjes hoor! Maar inderdaad erg schokkende foto's.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:13

Mijn lieftallige nijlpaard kan niet praten, en hij is ook nog nooit gerepareerd.
Hij is een taaie. :j