wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:30

Nou niet van mij, van iemand anders.

We waren op spooktocht en iemand moest naar de wc dus ging achter een boom (je kon het toch niet zien in het donker) en toen ging haar telefoon af, dus alle zaklampen op haar gericht _O-

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:25

Movement schreef:
Laatste fietste ik naar huis. En aan de andere kant fietste iemand me voorbij. Ik dacht dat die persoon naar mij zwaaide. Dus ik zwaai terug, wat bleek die persoon zwaaide naar een persoon achter me. En toen dacht ik. Hard doorfietsen xD
Sorry als er al een soortgelijke topic is of als het topic verkeerd staat.

Heeeel herkenbaar!!! hahaha, :')

Adamootje schreef:
toen ik de deur van het openbare toilet niet op slot had gedaan en iemand de deur open deed... :oo

Dat heb ik wel eens anders om gehad. Doe ik de deur open, zit er iemand op de pot :Y) Snel die deur weer dicht doen. :')

Waar ik mij nog het meest voor schaam in mijn hele leven... Ik weet niet wat er met me aan de hand was.
Tijdens de begrafenis van mijn oma, kreeg ik de slappe lach. Dat gebeurde gewoon! Tijdens de afscheidsdienst kon ik niet meer op houden. Ik schaamde me heel heeeel erg diep... Ik kon er werkelijk NIETS aan doen. Want ik was alles behalve blij hoor!
Ik snap nog steeds niet hoe het kan. Ik hoop dat iemand dit herkend! Ze zeggen wel eens, lachen en huilen ligt heel dicht bij elkaar. Nou dat heb ik geweten. Maar wordt er nog raar door aangekeken.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 14:35

agja ze zeggen altijd, 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.
echt geniaal. _O- _O- _O-

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:36

Chasey schreef:
Movement schreef:
Laatste fietste ik naar huis. En aan de andere kant fietste iemand me voorbij. Ik dacht dat die persoon naar mij zwaaide. Dus ik zwaai terug, wat bleek die persoon zwaaide naar een persoon achter me. En toen dacht ik. Hard doorfietsen xD
Sorry als er al een soortgelijke topic is of als het topic verkeerd staat.

Heeeel herkenbaar!!! hahaha, :')

Adamootje schreef:
toen ik de deur van het openbare toilet niet op slot had gedaan en iemand de deur open deed... :oo

Dat heb ik wel eens anders om gehad. Doe ik de deur open, zit er iemand op de pot :Y) Snel die deur weer dicht doen. :')

Waar ik mij nog het meest voor schaam in mijn hele leven... Ik weet niet wat er met me aan de hand was.
Tijdens de begrafenis van mijn oma, kreeg ik de slappe lach. Dat gebeurde gewoon! Tijdens de afscheidsdienst kon ik niet meer op houden. Ik schaamde me heel heeeel erg diep... Ik kon er werkelijk NIETS aan doen. Want ik was alles behalve blij hoor!
Ik snap nog steeds niet hoe het kan. Ik hoop dat iemand dit herkend! Ze zeggen wel eens, lachen en huilen ligt heel dicht bij elkaar. Nou dat heb ik geweten. Maar wordt er nog raar door aangekeken.

Dit zijn pure zenuwen volgens mij. Ik moet ook altijd mijn best doen om mijn lach in te houden als ik slecht nieuws moet brengen bij iemand. Juist omdat ik me groot wil houden. Ik ben overigens nog nooit echt in lachen uitgebarsten, gelukkig.. Je voelt je dan inderdaad vreselijk banketstaaf :o

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:58

Movement schreef:
agja ze zeggen altijd, 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.
echt geniaal. _O- _O- _O-

Ah vandaar! :') ;) haha.

Tayga, ja dat zou het best eens kunnen zijn. Ik weet het niet maar ja doet er ook niet meer toe;)

Hebben jullie wel eens 'kwaad' over iemand gesproken terwijl diegene achter je stond? :') :o Of nog net niet ver genoeg uit je buurt was? :+
Ik wel, en dan wil je ook wel door de grond zakken :Y)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 15:04

Haha helaas wel :=
Zat tegen een vriendin te vertellen hoe arrogant en gierig ik een meisje vond. Liep ze ons net voorbij _O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:05

Ik werkte in Spanje en had een borst probleem,had veel pijn. Dus ik naar een belg die is huisarts,had een onsteking.Zit ik later die week een brief te schrijven,vraagd mijn baas hoe gaat het nou? Ik zeg die creme werkt goed,okee maar je vond het wel prettig zeker toen hij aan je borst zat.Ik ben een gebogen hoofd, :o :o hoe zo vraag ik? Nou gewoon je vind hem toch leuk.Ik kon wel door de grond zakken.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:07

Gisteren was ik naar het zwembad. Met m'n zoontje en m'n moeder. En ik heb zo'n heel lelijk oud badpak, ik moet nodig eens wat nieuws. Maar het was daar niet eens koud, maar had me een portie grote doppen in m'n zwempak. Die kon ik echt niet verbergen. En er waren ook allemaal kerels in de buurt. Ik vond dat echt vreselijk!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:09

Movement schreef:
Haha helaas wel :=
Zat tegen een vriendin te vertellen hoe arrogant en gierig ik een meisje vond. Liep ze ons net voorbij _O-

Dat heet direct zijn, niets mis mee. Had gister ook nog zoiets. Komt een vrouw met een stok kruk langs lopen ze snijd me echt VOL af waardoor ik bijna gestrekt gaat.. Niks aan de hand zegt ze. Waarop ik zeg: behalve dat je vreselijk in de weg loopt''vond ze niet zo grappig :o

Laatst ook in de mist hard aan het zingen op de fiets tot er ineens iemand langs kwam :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:10

Chasey schreef:
Gisteren was ik naar het zwembad. Met m'n zoontje en m'n moeder. En ik heb zo'n heel lelijk oud badpak, ik moet nodig eens wat nieuws. Maar het was daar niet eens koud, maar had me een portie grote doppen in m'n zwempak. Die kon ik echt niet verbergen. En er waren ook allemaal kerels in de buurt. Ik vond dat echt vreselijk!

Dat is lang niet zo erg als vrouwen met een doorschijnend badpak, waar bossen haar zichtbaar zijn... :')

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 15:12

hahahahaha ik lig bijna naast men stoel. _O- _O- _O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:12

Ik ben een wandelende blunder..

Maar wat me toch wel bij blijft is dat ik de deur van de wc opendeed terwijl mijn schoonmoeder erop zat.

2x -O-
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 19-01-12 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 15:13

Red_Savage schreef:
Ik ben een wandelende blunder..,

Maar wat me toch wel bij blijft is dat ik de deur van de wc opendeed terwijl mijn schoonmoeder erop zat.

2x -O-

behoorlijk gênant _O-

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:17

Oohh das idd ook zo leuk..
Heb het weleens op mn werk, moet ik wc papier gaan bijvullen op de wc's, doe je de wc deur open..
Zit er een kind, die me toch begint te krijsen :+ Sorry hoor :=

Had ook een keer dat ik alle wc's had gecontroleerd behalve 1 want die zat op slot..
Zat dus een moeder met haar zoontje in, en zoonlief draait zo de wc van het slot en gooit de deur open, terwijl mams daar zat..
Toen ben ik ook maar even weggelopen :=

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:22

Nou dat heb ik toch liever dan dat je de deur van de wc opent en iemand krom staat en uitgebreid zijn kont STAAT af te vegen. Ik zit altijd nog op de pot als ik afveeg. Maar die persoon uitgebreid zijn kont naar achter, en vegen... Helaas weer iets wat voor de rest van mijn leven op m'n netvlies staat gebrand :+

Pascal, gatverdakke! Dat heb ik ook wel eens gezien. Wat dat betreft kun je op een zwembad je ogen uit kijken. :')

Red_Savage

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:45

Hahahah Chasey... _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:51

Chasey schreef:
Hebben jullie wel eens 'kwaad' over iemand gesproken terwijl diegene achter je stond? :') :o Of nog net niet ver genoeg uit je buurt was? :+
Ik wel, en dan wil je ook wel door de grond zakken :Y)

Oh ja, zo vaak. :o
De laatste keer was met een meisje, wat echt met een heel vals kreng was. En net op het moment dat ik dat tegen een vriendin zei kwam zij langs.
Ach ja, zij wist gelijk hoe ik over haar dacht, en heb er ook nooit problemen over gehad. Maar op dat moment kon ik inderdaad wel door de grond zakken. :=

Pascal schreef:
Dat is lang niet zo erg als vrouwen met een doorschijnend badpak, waar bossen haar zichtbaar zijn... :')

Oh lord.. :')

Red_Savage schreef:
Ik ben een wandelende blunder..

2x -O-

Auwstj. Awkward! :=

Ben vandaag trouwens de (nogal volle) bus ingestruikelt. Opstapje was hoger dan verwacht. :+
Gelukkig was er een aardige man die mij opving, anders lag ik nog mooi op de grond ook.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:55

Haha en iedereen in de bus naar je kijken natuurlijk! :')

Dat doet me trouwens aan iets herinneren wat mij overkomen is.
Ik moest een keer een noodstop maken met de motor. MAar dat ging niet geheel volgens plan. Dus ga op m'n bek met dat ding. Ik was snel weer overeind. Maar mijn motor lag midden op een kruizing.
Denk maar niet dat ik 250 kilo weer overeind kreeg. :( Daar sta je dan aan je motor te trekken. En auto's stoppen en staren je aan... helpen ho maar... :( Ik was heel erg blij dat ik een zwart vizier op had. Ik was wel geheel incognito, dat scheelde dan weer. Maar dan voel je je knap banketstaaf.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 17:47

Ik heb eens vol enthousiasme het gordijn van een pashokje open getrokken met de kreet: 'En hoe vind je deze schat?' Ik stond me nog 3 seconden af te vragen hoe het toch kon dat de tepels van mijn vriend ineens zo van vorm veranderd waren en waar z'n borsthaar gebleven was tot ik tot de ontdekking kwam dat m'n lief een pashokje verder naar links stond :oo

Geloof dat die vent minstens zo hard schrok en anders z'n vrouw wel haha :')
Ik voel nog het schaamrood op m'n kaken verschijnen als ik daaraan terugdenk :o

En een keer bij de MacDrive, gaf die jongen achter de kassa een tientje en vervolgens ging ik vol gas naar het volgende hokje. Kwam bij dat hokje diezelfde jongen aansnellen: Euh, mevrouw, u wisselgeld? :$

En zo is mijn vriend een keer vol gas langs de bestelpaal gereden bij de MacDrive. 'Euh, schat, volgens mij vergeet je te bestellen' toen we bij het eerste hokje kwamen :)*

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:25

Chasey schreef:
Haha en iedereen in de bus naar je kijken natuurlijk! :')

Dat doet me trouwens aan iets herinneren wat mij overkomen is.
Ik moest een keer een noodstop maken met de motor. MAar dat ging niet geheel volgens plan. Dus ga op m'n bek met dat ding. Ik was snel weer overeind. Maar mijn motor lag midden op een kruizing.
Denk maar niet dat ik 250 kilo weer overeind kreeg. :( Daar sta je dan aan je motor te trekken. En auto's stoppen en staren je aan... helpen ho maar... :( Ik was heel erg blij dat ik een zwart vizier op had. Ik was wel geheel incognito, dat scheelde dan weer. Maar dan voel je je knap banketstaaf.

Oh ja dat is altijd fijn, dat jouw iets gebeurt en niemand komt even helpen.. :roll:

Ja, iedereen zat mij lekker aan te gapen. Toen heb ik iedereen maar hardop een 'hele goede morgen' gewenst, en toen keek iedereen plotseling weer een andere kant op. Behalve de buschauffeur, die lag helemaal dubbel van het lachen. :D
Laten we het erop houden dat ik 's ochtends nog onhandiger ben dan normaal. :+

Als m'n vriend zo thuis is zal ik eens aan hem vragen of hij nog gênante momenten van mij weet. Meestal probeer ik ze zo snel mogelijk weer te vergeten. :')

Anoniem

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:32

of inderdaad bij de Mc Donalds een "milkshake met m&ms" bestellen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:35

MyLittleLove schreef:
Nou niet van mij, van iemand anders.

We waren op spooktocht en iemand moest naar de wc dus ging achter een boom (je kon het toch niet zien in het donker) en toen ging haar telefoon af, dus alle zaklampen op haar gericht _O-

_/-\o_ geniaal..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:40

_lauraaa_ schreef:
of inderdaad bij de Mc Donalds een "milkshake met m&ms" bestellen :')

haha ben ik even blij dat ik niet de enigste ben die zulke dingen bestellen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:41

Mae schreef:
En zo is mijn vriend een keer vol gas langs de bestelpaal gereden bij de MacDrive. 'Euh, schat, volgens mij vergeet je te bestellen' toen we bij het eerste hokje kwamen :)*

Dat doet mijn moeder nooit, wij moeten dan altijd STOP STOP schreeuwen. :')

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:51

In gezelschap zijn en eigenlijk best nodig een scheet moeten laten maar ja, dat doe je niet zomaar dus je houd je netjes in...
Totdat je een hoestbui krijgt, je buikspieren zich dus aanspannen en je tegelijkertijd, in het ritme van het hoesten, ook knetterende scheetjes laat. :oo

Dan worden de wangetjes toch wel even rood en krijg je er gelijk de slappe lach bij achteraan.
M'n zusje kon je oprapen... _O-