We waren op spooktocht en iemand moest naar de wc dus ging achter een boom (je kon het toch niet zien in het donker) en toen ging haar telefoon af, dus alle zaklampen op haar gericht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Movement schreef:Laatste fietste ik naar huis. En aan de andere kant fietste iemand me voorbij. Ik dacht dat die persoon naar mij zwaaide. Dus ik zwaai terug, wat bleek die persoon zwaaide naar een persoon achter me. En toen dacht ik. Hard doorfietsen xD
Sorry als er al een soortgelijke topic is of als het topic verkeerd staat.
Adamootje schreef:toen ik de deur van het openbare toilet niet op slot had gedaan en iemand de deur open deed...
Chasey schreef:Movement schreef:Laatste fietste ik naar huis. En aan de andere kant fietste iemand me voorbij. Ik dacht dat die persoon naar mij zwaaide. Dus ik zwaai terug, wat bleek die persoon zwaaide naar een persoon achter me. En toen dacht ik. Hard doorfietsen xD
Sorry als er al een soortgelijke topic is of als het topic verkeerd staat.
Heeeel herkenbaar!!! hahaha,
Adamootje schreef:toen ik de deur van het openbare toilet niet op slot had gedaan en iemand de deur open deed...
Dat heb ik wel eens anders om gehad. Doe ik de deur open, zit er iemand op de potSnel die deur weer dicht doen.
![]()
Waar ik mij nog het meest voor schaam in mijn hele leven... Ik weet niet wat er met me aan de hand was.
Tijdens de begrafenis van mijn oma, kreeg ik de slappe lach. Dat gebeurde gewoon! Tijdens de afscheidsdienst kon ik niet meer op houden. Ik schaamde me heel heeeel erg diep... Ik kon er werkelijk NIETS aan doen. Want ik was alles behalve blij hoor!
Ik snap nog steeds niet hoe het kan. Ik hoop dat iemand dit herkend! Ze zeggen wel eens, lachen en huilen ligt heel dicht bij elkaar. Nou dat heb ik geweten. Maar wordt er nog raar door aangekeken.
Movement schreef:agja ze zeggen altijd, 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd.
echt geniaal.![]()
![]()
Movement schreef:Haha helaas wel
Zat tegen een vriendin te vertellen hoe arrogant en gierig ik een meisje vond. Liep ze ons net voorbij
Chasey schreef:Gisteren was ik naar het zwembad. Met m'n zoontje en m'n moeder. En ik heb zo'n heel lelijk oud badpak, ik moet nodig eens wat nieuws. Maar het was daar niet eens koud, maar had me een portie grote doppen in m'n zwempak. Die kon ik echt niet verbergen. En er waren ook allemaal kerels in de buurt. Ik vond dat echt vreselijk!
Chasey schreef:Hebben jullie wel eens 'kwaad' over iemand gesproken terwijl diegene achter je stond?![]()
Of nog net niet ver genoeg uit je buurt was?
![]()
Ik wel, en dan wil je ook wel door de grond zakken
Pascal schreef:Dat is lang niet zo erg als vrouwen met een doorschijnend badpak, waar bossen haar zichtbaar zijn...
Red_Savage schreef:Ik ben een wandelende blunder..
Maar wat me toch wel bij blijft is dat ik de deur van de wc opendeed terwijl mijn schoonmoeder erop zat.
2x
Chasey schreef:Haha en iedereen in de bus naar je kijken natuurlijk!![]()
Dat doet me trouwens aan iets herinneren wat mij overkomen is.
Ik moest een keer een noodstop maken met de motor. MAar dat ging niet geheel volgens plan. Dus ga op m'n bek met dat ding. Ik was snel weer overeind. Maar mijn motor lag midden op een kruizing.
Denk maar niet dat ik 250 kilo weer overeind kreeg.Daar sta je dan aan je motor te trekken. En auto's stoppen en staren je aan... helpen ho maar...
Ik was heel erg blij dat ik een zwart vizier op had. Ik was wel geheel incognito, dat scheelde dan weer. Maar dan voel je je knap banketstaaf.