En dan voor boven haar bed, kan ze elke nacht genieten van haar nachtmerrie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Oooh, jij bent gemeen!Maar mijn schoonmoeder is liefen niet zo bang voor paarden.... Hahaha dan is het effect weg
(mama is ook lief, maar gruwelt van opgezette dieren of alleen al huiden zo geprepareerd. En is nog doodsbang voor paarden)
Jolliegirl schreef:Fiffill schreef:Dat klopt, op IJsland worden ook gewoon paarden geslacht. Wordt ook gegeten daar. Je mag paarden fokken voor consumptie.
Verstandig volk!
De nederlanders zouden ook eens paardenvlees moeten gaan eten.
Zit te zoeken of er hier in nl ook echt paardenhuiden verkocht worden.
arno8 schreef:Vjestagirl schreef:Je kunt zelfs van mensenhuid leer maken.
Om lekker luguber verder te gaan: De Scythen maakten volgens Herodotus zelfs pijlenkokers van de armhuid van gevelde tegenstanders. Lijkt mij overigens vooral een ding om mee op te scheppen, want ik denk dat je er niet bijzonder veel pijlen in kwijt kunt.
En dan was er nog überfreak Mengele, die in de Tweede Wereldoorlog lampenkappen maakte van het vel van joden (maar hij deed ook wel engere dingen)
Vjestagirl schreef:om nog luguberder te worden...
toen de turken sicilie overvielen hield een italiaanse kapitein de boel nog al op zeg maar...
toen ze hem uit eindelijk te pakken kregen hebben ze zijn huid losgeweekt van zijn lichaam (terwijl hij nog leefde)
om deze te schenken aan de sultan die er uiteindelijk een boegbeel voor zijn schip van heeft gemaakt
het verhaal ging nog verder, maar dat zijn voornamelijk spookverhalen naar mijn idee
_Summerly_ schreef:Tell us, tell us!
arno8 schreef:Vjestagirl schreef:om nog luguberder te worden...
toen de turken sicilie overvielen hield een italiaanse kapitein de boel nog al op zeg maar...
toen ze hem uit eindelijk te pakken kregen hebben ze zijn huid losgeweekt van zijn lichaam (terwijl hij nog leefde)
om deze te schenken aan de sultan die er uiteindelijk een boegbeel voor zijn schip van heeft gemaakt
het verhaal ging nog verder, maar dat zijn voornamelijk spookverhalen naar mijn idee
Je vraagt je wel af hoe dat dan gaat... Hebben ze iemand na een lange bloedige strijd gevangen genomen, en dan wordt ie afgevoerd naar de tent waar de opperbevelhebber en wat generaals zitten. En dan?
Zegt generaal 1: "Hmmm... wat zullen we nou eens gaan doen met hem?"
Zegt generaal 2: "Ik heb een idee! Ik heb een idee!"
De rest in koor: "Vertel! Vertel!"
Generaal 2: "Nou... als we hem nou eens zijn eigen poep laten opeten!"
Opperbevelhebber: "He... niet weer dat flauwe poepidee.. dat hebben we bij de laatste drie ook al gedaan."
Generaal 3: "Mag ik dan? Ik speel ook al een tijd met een ideetje, maar wilde het eerst in m'n hoofd laten rijpen voordat ik het in de groep gooi..."
Opperbevelhebber: "Ga je gang."
Generaal 3: "Nou, het leek me dus wel gezellig om met z'n allen zijn huid los te weken terwijl hij leeft en... (enz.)"