naar de kroeg met de vrienden van je nieuwe vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

Re: naar de kroeg met de vrienden van je nieuwe vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:05

Ah wat lief!! En dat hij er niet zelf over begon, ach zo zijn jongens zullen we maar zeggen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:20

Wel fijn toch, dat hij het meteen over heeft gemaakt :) en dat hij er niet moeilijk over deed om dat meteen te doen *\o/* jammer dat hij er niet zelf over begon, maarja, iedereen vergeet wel eens wat..

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 10:30

jaa dat kan ik hem nog wel vergeven hoor.. ben allang blij dat hij het zo goed oppakte :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:47

En wat wordt de volgende date? :D

Z'n moeder is het vergeten? Tjemig, meestal vinden ze zoiets een hele happening, hun nieiwe schoondochter ontmoeten!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 10:56

ja ik heb geen idee.... lijkt mij ook wel een ´happening´ ja :P

Volgende date? Morgen komt hij helpen met oliebollen bakken en zaterdag viert hij met mijn familie oud en nieuw :D ik had mijn zusjes al beloofd te blijven logeren en dat kon ik dus niet meer afzeggen. Dus ik bel vriendje op terwijl ik bij mijn pa en stiefmams ben en vertel dat.. zegt stiefmama: ´ooh maar hij kan ook blijven slapen hoor! We gooien er gewoon een luchtbedje bij!´ so thats the plan..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:04

Dat klinkt goed zeg!! :j
Is een luchtbedje wel nodig? :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:06

IMJ schreef:
Dat klinkt goed zeg!! :j
Is een luchtbedje wel nodig? :=

Voor moeders' gemoedrust misschien _O- Die van mij zou daar ook toe in staat zijn ondanks dat ze weet dat ik in het weekend heus niet in de logeerkamer lig _O-

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:11

Mijne ook, weet ik zeker, hoewel ik natuurlijk al jaren het huis uit ben! :D

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 11:13

haha nou als we nu al langer een relatie hadden dan had het mijn stiefmoeder echt niks uitgemaakt hoor..als we samen een luchtbedje zouden delen :P Lijkt me eigenlijk niet echt handig.. ik ben nogal breed en slaap wild.. weet zeker dat ik zo het hele luchtbed zou inpikken!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:24

wiebke; ook als je bij hem ligt? Ik woel ook heel veel maar niet als ik bij mijn vriend lig. :+

IMJ schreef:
Mijne ook, weet ik zeker, hoewel ik natuurlijk al jaren het huis uit ben! :D

_O- da's helemaal erg _O-
haha ach ik moet mam meer krediet geven. ik was 2 weken samen met 'm toen het nogal laat werd (samen naar feestje gegaan) en het weer ontzettend slecht en toen k sms'te dat ik bij hem bleef omdat ik het niet zag zitten om nog huiswaarts te komen met dat weer en gezien mijn moe zijn kreeg ik gewoon terug "oke, braaf zijn!" _O- :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:30

Nou, ze weet wel beter maar denk dat ze het gewoon zou zeggen, omdat ze moeder is! :D Dan heeft ze het iig gezegd! :D

Braaf zijn.. :') Dapper van je moeder! :D

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 11:36

Ayasha.. ik denk dat ik dan ook zoveel woel ja.. ben een ´wilde-slaper´ !

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:03

mooi dat hij het begreep.
bedenk wel.. geld heeft voor iedereen een hele andere betekenis.
hij heeft het misschien niet in de gaten gehad.. maar goed dat je hebt gezegd waar je mee zat.

aan de andere kant.. met uitgaan.. ja soms is het nou eenmaal duurder.
bij onze vriendengroep waren er wel vriendinnen die dronken dure mixjes.. dat is 3x zo duur als een biertje.. en dan alles delen.. lekker dan. ik vind mixjes ook lekker, maar zorg er dan voor dat ik 1 mix op 3 biertjes heb.. of iets drink wat even duur is als bier.

nou is het wel vaak zo dat mijn vriend betaald.. ook voor mij.. maar als ik toevallig geld in mijn portemonnee heb, betaal ik.. maar ja de relatie loopt ook al wat langer.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 12:06

inderdaad Joltsje.. als je relatie langer loopt dan heb ik daar ook geen moeite mee :) En het zal altijd wel een beetje oneerlijk verdeelt blijven, maar 20 euro voor 3 biertjes gaat er bij mij écht niet in! ik vind 15 euro voor 3 biertjes eigenlijk al van de zotte..

heb gisteren ook maar meteen gezegd dat ik geen krent ben maar wel op mijn geld let :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:15

precies.. als jij aangeeft dat je zo bent, dan weet hij dat toch.
zo lang je er over kan praten is het prima toch

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:50

Dus je nieuwe vriend is niet uit zichzelf over het geld begonnen?
Hij had het niet alsnog bij zich en je hebt het dus niet direct teruggekregen?
Hij maakte niet de indruk dat hij het uitermate banketstaaf vond van zichzelf dat hij op jullie prille date, die geld ging kosten zoals hij vooraf wist, niet zelf voor geld heeft gezorgd zoals toch wel normaal zou zijn? Zeker als het een nieuwe liefde betreft op wie je een hele goede indruk wilt maken.

Als hij er zelf over was begonnen, direct dat geld had betaald en een sorry stom van me/wat moet je wel niet van me denken-opmerking had gemaakt, dan zou de kous voor mij daarmee af zijn geweest. Ik zou het zelf niet zo hebben gedaan, maar goed zand erover. Netjes opgelost.

Maar niets van dat alles. Hij heeft niets uit zichzelf rechtgezet (en dan gaat het niet om het geld, maar om zijn intenties). Bij mij zou hij nog steeds geen punten hebben gescoord, hij had juist puntenaftrek gekregen :D Hij heeft mooie woorden, maar daarnaast hecht ik ook veel belang aan daden.

Zijn moeder laat niets horen en komt niet opdagen. Dat kan hoor. Maar enigszins opvallend is het wel. Zo'n eerste kennismaking is toch voor de meesten ook geen dagelijkse kost. Wie weet berust dit soort vergeetachtigheid op niet allerdaagse momenten op een genetisch bepaalde aanleg. Dat zou alles verklaren :)

Ts een fijne jaarwisseling samen. In jouw geval zou ik proberen me nog niet met hart en ziel te geven totdat ik hem wat beter ken.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:54

jongens..niet overal wat achter zoeken...

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:57

Jammer dat hij deed alsof 'jij er zo mee zat'. Als iemand mij zou wijzen op een niet terugbetaald geleend bedrag zou ik mij kapot schamen!!! Vind dat wel heeel gemakkelijk van hem.
Ach ja.. mannen!!
Gelukkig heeft ie het meteen geregeld en dan weet hij in het vervolg ook hoe jij er over denkt.
Ben blij dat het verder geen issue werd en dat jullie elkaar gewoon weer met oud&nieuw zien.
Klinkt verder goed hoor! Hij is dus wat gemakkelijk met dingen.. nou ja.. gaat vast over en anders kan ik wel erger bedenken hahaha.
Veel geluk samen ;-).

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:59

Joltsje schreef:
jongens..niet overal wat achter zoeken...

Ik zoek niet. Hij reikt het aan. Ik vind het op een minder fijn karaktertrekje bij een partner lijken.
Soms even de roze bril afzetten kan nooit kwaad. Ik heb het beste met ts voor en schrijf wat me als buitenstaander zonder vlinders opvalt.
Laatst bijgewerkt door Boras op 29-12-11 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:00

Mijn schoonouders ken ik niet en zal ik ook niet al te snel leren kennen. Niet alle schoonouders zijn begaan met hun zoon. :+
Hele complot theorieën omdat het arme jong ergens niet bij stil gestaan heeft. Jemig zeg. Wie heeft jullie vertrouwen zo beschaamd?
Als ze van mij nog eens zeggen dat ik wantrouwig ben moet ik ze dit toch eensl aten lezen :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:06

Ayasha niemand heeft mijn vertrouwen beschaamd. Wel ben ik alert en niet het type dat zich knollen voor citroenen laat verkopen.
Geen complotheorieën, wel een jongen die aan het begin van een relatie anders reageert dan ik zou verwachten.
Wat kan het voor kwaad om voorzichtig te zijn?
Het kan daarentegen wel kwaad om onvoorzichtig te zijn.
Ik weet niet zeker dat hij niet deugt, jij weet niet zeker dat hij wel deugt.
Zo liggen volgens mij de feiten. Voor de rest is het aan ts.

Edit: dat deugen kan ook worden vervangen door of hij wel of niet qua karakter bij ts past. En dat is wederom aan ts.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:14

Wat zijn wij vrouwen eigenlijk stomme wezens :=

Jongen heeft geen geld bij zich, en meteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen is er iets duidelijk ernstigs aan de hand, hij heeft schulden of hij vind je niet leuk, hijs niet goed voor je :=

sooo what? ik heb ook wel eens niet genoeg geld bij mij, dan betaald ut vriendje ook, heb ik dan schulden? vind ik hem dan niet leuk?
Omgekeerd is het ineens wel minder erg he, want de man hoort te betalen!!!!

Het slaat werkelijk nergens op...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:16

En wat kan het kwaad om even te denken
"Hmmm, die jongen heeft een foutje gemaakt. Hij heeft ze rechtgezet, even zien of hij er in't vervolg wèl aan denkt"
Zo niet, is hij gewoon gemakzuchtig. Betekent nog altijd niet dat hij TS aan't misbruiken is.

Je wil niet weten hoe vaak ik zonder geld op de baan ben.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:20

Dat denk ik dus ook, even afwachten hoe hij een volgende keer reageert.
Ik denk niet dat hij zijn vorige foutje heeft rechtgezet (uit zichzelf), dat heeft ts hem op moeten wijzen (helaas).
Over misbruik heb ik niet geschreven, wel over eventuele laksheid.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:23

Ja, want hij was dat vergeten. Iedereen vergeet wel eens wat.
Zoals ik al zei, even afwachten wat de volgende keer gebeurt als TS gezamenlijke kosten heeft met hem.

Ik heb ook niet gezegd dat je over misbruik geschreven hebt ;-)
Maar soms wordt hier op Bokt wel eens overdreven, dat probeerde ik daarmee te illustreren.