Wat kan jij zowel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:54

Natasja__ schreef:
cletjee schreef:
Ik kan m'n hele vuist in m'n mond duwen. En nee, heb absoluut geen kleine handen, maar een hele grote mond.

:wow: Krijg je dan geen kokhals neigingen?

Tong ver genoeg naar onder leggen zodat je hem niet terug in je keel drukt. (':

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:55

miss_lizje schreef:
Alwiene schreef:
Ik kan (met hulp van mijn andere hand) ook mijn duim tegen mijn pols aan krijgen. En ik kan mijn hand plat op mijn rug leggen, rechtop zeg maar dus dat de vingers richting je haren wijzen en dan ongeveer op de hoogte van je bh-bandje :=

Kan ik ook allemaal, waarschijnlijk ben jij ook hypermobiel.

Zou kunnen, maar is niet officieel bekend. Maar heb inderdaad wel eens een en ander geprobeerd omdat ik er zelf ook aan dacht, maar kan volgens mij veel te weinig dingen om écht Hypermobiel te zijn :=

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:58

Natasja__ schreef:
cletjee schreef:
Ik kan m'n hele vuist in m'n mond duwen. En nee, heb absoluut geen kleine handen, maar een hele grote mond.

:wow: Krijg je dan geen kokhals neigingen?

Gelukkig niet nee. Heb nog genoeg ruimte over dan hoor.

emilyxx

Re: Wat kan jij zowel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:00

haha leuk topic ik kan niet echt bijzondere dingen wel
kan ik met mn neus m'n knieen aanraken maar dat is niet echt bijzonder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:01

Ik kan m'n beide duimen zo ver buigen dat ze 90 graden gebogen zijn :') Maar volgens mij is dat gewoon een foutje van moedertje natuur....

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:03

in kan mn borstkas als het ware op en neer bewegen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:03

Hahah geweldige dingen komen hier voorbij. Ik ben net heel hard neergestort toen ik in de kleermakerszit op mijn kniën probeerde te lopen. Dat kan ik dus niet :+

Scheelkijken met een oog kan ik ook. Ik kan ook kiezen met welk oog ik kijk zonder het andere te sluiten. Sterker nog, ik kan niet eens met 2 ogen tegelijk kijken }:0 Verder kan ik mijn wenkbrauwen onafhankelijk bewegen, mijn oren op en neer bewegen en het topje van mijn rechterduim naar achteren klappen, net als Juul dus. Met platte voeten op mijn hurken zitten kan ik ook, hihi. Andere lenige dingen kan ik dan weer niet, ik heb al moeite met een koprol :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-12-11 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:04

haha ik heb het op je hurken zitten met je voeten tegen elkaar en op de grond geprobeerd en het lukte me XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:05

Ohja ook nog iets wat ik niet kan: Ik kan mijn linkeroog niet dicht doen zonder dat mijn rechteroog ook dicht gaat :') Nog een foutje van moeder natuur :=

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:20

Alle botten in mijn lichaam laten kraken :+ Vooral mijn schouder is eng, die doe ik altijd 's ochtends en soms denk ik écht dat hij uit de kom is of gebroken oid... En mijn rug, alle wervels van boven naar beneden, knieën, voeten, tenen, vingers, polsen, kaak, heupen... Echt niet goed is het hoor en soms ook heel pijnlijk :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:22

Ik kan mn voeten 180 graden draaien :D Dus dat mn tenen naar mn kont wijzen *D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:23

WinSel schreef:
Ik kan mijn neus net zo doen als een konijn
Heb een keer een tas op mn neus gekregen, hard... en sinds dien kan k dat
Dus zeg maar het puntje van je neus naar beneden duwen en weer omhoog

Dit kan ik ook :P
Kan ook met mijn neusvleugels bewegen

En ik kan trillen met mijn ogen

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:35

ik kan ook met mijn ogen trillen! mijn tenen in mijn mond stoppen :') mijn duim tegen mijn pols duwen. En ik kan op mijn armen zitten :+

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 07:30

ik heb euhm.. :o apentenen.. ik kan er van alles mee, dingen mee oppakken, schrijven en nog wel meer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:47

Juul schreef:
Ohja ook nog iets wat ik niet kan: Ik kan mijn linkeroog niet dicht doen zonder dat mijn rechteroog ook dicht gaat :') Nog een foutje van moeder natuur :=

dat kon ik vroeger ook niet -O- . Ging ik naar een of andere dag van de landmacht ( toen was ik 7 of 8 ofzo) en dan mocht je door het vizier van een geweer kijken. Maar dan moest je dus 1 oog sluiten. Dat kon ik niet, en toen voelde ik me zo'n debiel :')
Toen heb ik heel hard geoefend, en nu kan ik het *\o/*

Ik ging er net ook proberen mijn vuist in mijn mond te douwen :') ..... Opzich, met een beetje douwen kwam ik best ver. Maar kreeg hem er niet tot mijn pols in oid. Ging ook maar niet verder proberen, want mijn moeder keek me wel enigszins verontwaardigd aan _O- M'n mond voelt nu ook best uitgerekt _O-

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 22:28

miss_lizje schreef:
Alwiene schreef:
En ik kan mijn hand plat op mijn rug leggen, rechtop zeg maar dus dat de vingers richting je haren wijzen en dan ongeveer op de hoogte van je bh-bandje :=

Kan ik ook allemaal, waarschijnlijk ben jij ook hypermobiel.

Dat met die hand op je rug kan ik ook, dat is toch niet echt abnormaal? :') Of hoe doen jullie het dan? Want ik ben echt alles behalve hypermobiel. _O-

Doet me denken aan dit filmpje trouwens, vanaf 6:25 minuten begint het ongeveer. :=

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 04:58

Dat met dat hurken en platte voeten kan ik niet :P (Viel bijna om, is niet zo slim met mijn gips xD (gebroken rugwervels, dus gipscorset, dus ideaal om dit soort ongein te proberen :+ )

Ik kan in elk geval:
- Allebei mijn duimen achterstevoren draaien.. dus dat je nagel van je duim naast de knokkel van je wijsvinger zit en dat dan dat eerste vingerkootje vanaf je nagel van je duim achterstevoren langs het eerste vingerkootje van je wijsvinger vanaf de knokkel ligt..
- Ook mijn duim tegen mijn onderarm doen..
- Op de grond zitten met mijn bovenbenen plat op de grond en mijn onderbenen ook plat op de grond, direct langs mijn bovenbenen weer terug, zodat je enkels tegen je heupen zitten zegmaar.. (wat die vrouw in het filmpje hierboven doet rond 7:20, maar dan met je onderbenen helemaal tegen je bovenbenen aan :) )
- Mijn heupen inderdaad ook van hun plek 'ploppen' en weer terug..
- Mijn enkels zijn hypermobiel, dus als ik gewoon sta kan ik allebei mijn voeten verder naar achteren draaien dan recht opzij terwijl ik mijn benen tegen elkaar aan hou..
- Vroeger kon ik mijn voeten plat tegen mijn achterhoofd zetten als ik op mn buik lag, maar nu kom ik nog maar tot op 5 cm :P (En op dit moment even tijdelijk helemaal niet met dat gipscorset :P)
- Mijn grote teen in mijn mond stoppen (als ik dat zou willen :P)
- Dingen oppakken met mijn tenen (heel handig momenteel :D )

Oren bewegen enzo kan ik allemaal niet.. al kan mijn zusje haar neusvleugels en oren bewegen en de wave doen met haar wenkbrauwen.. (= ook een raar gezicht :P)
Ik kan mijn wenkbrauwen niet appart van elkaar optrekken, en ook niet knipogen zonder dat mijn mondhoek omhoog gaat :+
Vriend van mij kan een biljartbal in zn mond stoppen :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:36

Haha wat een cool zusje, de wave doen met haar wenkbrauwen! Dat wil ik mijzelf ook aanleren, doet het vast goed op een feestje haha :D

Alle enge dingen die jij kunt probeer ik maar niet :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:14

Alwiene schreef:
Ik kan (met hulp van mijn andere hand) ook mijn duim tegen mijn pols aan krijgen. En ik kan mijn hand plat op mijn rug leggen, rechtop zeg maar dus dat de vingers richting je haren wijzen en dan ongeveer op de hoogte van je bh-bandje :=

Kan ik ook allemaal, waarschijnlijk ben jij ook hypermobiel.[/quote]

Dat kan ik ook allemaal, maar ik denk niet dat ik hypermobiel ben :+

Ik kan ook mijn duimen tegen mijn pols leggen, allebei de kanten.
Mijn benen kan ik heel apart draaien. Onderbeen achteruit draaien, zodat je voet tegen je billen aan zit. Ik kan mijn onderbeen dan doordraaien, zodat je voet voorbij je buik komt :+
Oren bewegen.
Buik rollen.
1 wenkbrauw los van de andere omhoog doen. >;)
Als ik zou willen kan ik met mijn gezicht mijn voeten aanraken.
Dingen met voeten oppakken
Lotushouding
Been in mijn nek leggen
Ik kan ook een V maken met mijn vingers, wijs en middelvinger tegen elkaar en pink en ringvinger tegen elkaar. Allebei de handen, zonde behulp van iets.

Edit, wat dat meisje in dat filmpje kan met haar been, dat kan ik ook :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 12:42

Ik kan mijn kleine teen apart bewegen en dingen oppakken met mijn voeten, vroeger noemden ze me wel eens aap :+

Ik ik kan mijn bovenlip en mijn onderlip ombuigen (en er dingen onder klemmen) en dan zit je zo om en om, heel stom gezicht :')

Ik ben hyperflexibel in mijn benen, dus ik kan bijvoorbeeld op mijn knieen gaan zitten, benen naar buiten draaien en dan gaan liggen zónder dat mijn benen van de grond komen, kan ik ook als ik op mijn knieen ga zitten en dan benen op elkaar en dan gaan liggen, zonder benen van de grond te laten komen.
En ook in de houding van een koprol achteruit, en dan met je benen op de grond, maar die moet ik nog oefenen :')
En als ik sta, met wat hulp van mijn hand, mijn linkerhiel tegen mijn rechterbil krijgen en ook andersom :)

En nee, ik ben echt niet lenig, ik heb een houterig motoriek, maar dit kan ik weer wel :')

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 13:13

Ik kan mijn knie schijven een heel end naar links en rechts laten schuiven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 15:54

Misschien ben ik nou wel heel erg saai, maar ik kan helemaal niks. :') Geen gootje in m'n tong maken, m'n neus, wenkbrauwen of ogen of duimen niet raar bewegen.. gewoon echt niks. ;(

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:03

RusselNuwell schreef:

Ah ik ben dus niet de enige. :))

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:16

mijn ooglid omklappen :')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:24

WhySoWhite schreef:
DaisNBenj schreef:
Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.

Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.

Heb het ook even geprobeerd maar dat lukt me ook niet :')

das kei makkelijk xD tenminste als t moet zoals ik t deed :P