Iemand zin om vanavond mee te gaan stappen in Utrecht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:00

Menino schreef:
ik heb ook wel zin om een keer te gaan stappen met jullie *\o/* Sowieso jammer dat onze vorige meeting met jou tara) ander meisje(jezus wat ben ik slecht met namen) en felicity geen vervolg heeft gekregen!

Maargoed! Count me in :D
Bij gebrek aan leven, kan ik altijd wel :P

Hé jij besloot naar Australië te gaan hé?! :+

Maar ik begreep dat je inmiddels weer terug bent. Ik woon nog steeds in Utrecht, dus wil je wat afspreken, dan kan dat altijd! ;)

Em, Ik wil komen crashen.
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 22-08-12 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Re: Iemand zin om vanavond mee te gaan stappen in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 22:01

We kunnen volgende week nog eens wat gaan drinken in de stad?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:04

Volgende week zondag (2 september) wordt wel wat moeilijk, maar doordeweeks kan ik gewoon. :j

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:05

Filemon doet op de woensdag niet zo moeilijk, verder ga ik er toch niet heen eigenlijk O:)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:08

Ik wil wel graag blijven slapen :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 22:09

Dat is er al 1 dan, met Felicity (Adamootje) 2 :P

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:28

Ik ben volgende week wel druk maar als ik kan dan is het wel leuk om wat te gaan drinken. Eventueel 8 september ook voor het stappen even een drankje doen zodat iedereen elkaar bij naam kent iig enzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:30

ik wil ook wel blijven slapen, tenzij ik mensen kan vinden om een taxi mee te delen naar de Meern... Maar dat zal wel niet :+

En poedersuiker felice, je hebt gelijk :') Ik had niet moeten gaan :') .

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 22:31

M_Vainqueur, ja dat lijkt me zeker een goed plan :j Mensen die hier willen blijven slapen, willen, neem ik aan, sowieso eerst langs hier om spullen hier te leggen.
Lijkt me sowieso wel leuk om rond 9/10 uur af te spreken, ergens wat te drinken en dan pas echt te gaan stappen. Anders kun je rond 12 ofzo pas in de stad afspreken.

Menino, waarom had je niet moeten gaan? :oo

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:32

Menino schreef:
ik wil ook wel blijven slapen, tenzij ik mensen kan vinden om een taxi mee te delen naar de Meern... Maar dat zal wel niet :+

Voor deze ene keer vergeef ik het je. ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 22:33

O wacht sorry :') Vergeet mijn 'waarom had je niet moeten gaan' opmerking. Ik snap 'm al :P

Edit: en 3 mensen die willen blijven slapen :D

Ik heb op zich trouwens plek voor 2 mensen op mijn kamer en er is hier nog een kamer leeg van 15 m² die wel op slot kan maar daar is er geen gordijn.

Al komt er dan wel ook bij dat ik hier maar 2 fietsen heb staan die ik kan gebruiken :P Lopen naar de stad is zo'n 20-30 minuten gok ik. Heen gaat er nog wel een bus, maar terug niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:37

Mss bij jou thuis? Dan kunnen degenen die willen mss indrinken O:) O:), ik ben persoonlijk best blut namelijk. Dus in de bar drank kopen is een duur grapje :P En (helemaal) nuchter uitgaan verdient niet helemaal mijn voorkeur :') O:) .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:39

Adamootje schreef:
Menino schreef:

Voor deze ene keer vergeef ik het je. ;)

ooh ok. Ja . Dan zal ik maar niet nog een keertje naar Australie gaan ....

Al moet ik zeggen dat ik nu, feitelijk gezien, ook 2x ben gegaan :') Dus de vraag is in hoeverre je het me nu eigenlijk uberhaupt vergeeft <<)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 22:54

Bij mij wat drinken vind ik ook prima. Al heb ik niet zoveel zitplaatsen maar ach. Dat komt vast wel goed :P

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:09

Ik ben vergevingsgezind. :D De volgende keer dat je weer naar Australië gaat, vergeef ik het je vast weer.

Eens met Renske. Met een drankje achter de kiezen kan ik velen malen beter dansen (of... dat denk ik dan hé?).

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 18:49

Ik heb een fiets op station Utrecht Lunetten staan en heb daar een lege kamer (van mn oom die er al een paar jaar niet meer woont, maar z'n appartementje toch wil aanhouden) waar ik kan slapen met evt. een paar anderen als iemand nog een slaapplaats zoekt (10-15 minuutjes fietsen naar de binnenstad).

Idd, misschien wel leuk om een weekje ervoor al even wat te gaan drinken. Dan weten we in ieder geval elkaars naam, dat is wel handig :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 18:55

Dat zou wel handig zijn, als bij jou ook iemand kon slapen!

Het drinken was trouwens bedoeld voor voordat we gaan stappen, niet een week van tevoren :P

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:19

Oh, grapje. Dan haal ik twee dingen door elkaar :o

Het appartement staat leeg, er staat een tweepersoonsbed en er ligt een matje + slaapzak. Er mag van mij ook iemand in de woonkamer gaan liggen als je zelf spullen meeneemt. Dus als er nog een slaapplaats nodig is, hoor ik het wel! Ik heb alleen maar één fiets en lopen is best ver (zeker 30-40 minuten)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:39

Welke dag volgende week? Mss wil en kan ik ook wel :):)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 20:13

Welke dag we gaan stappen? Op 8 september. Maar ik kan volgende week ook iedere overige dag dat je zin hebt :D Ik heb nog tot midden september een soort van 'vrij'.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:24

_Tara_ schreef:
Welke dag we gaan stappen? Op 8 september. Maar ik kan volgende week ook iedere overige dag dat je zin hebt :D Ik heb nog tot midden september een soort van 'vrij'.

Zal ff vragen aan vriendlief, want volgensmij moet hij de komende weekenden werken dus dat zou dan goed uitkomen O:) Dan kan ik namelijk ook mee! Ik drink niet (meer :') ), dus ik kan gewoon met de auto :P Mensen die dichtbij wonen rondom Maarssen/Utrecht (centrum) en liever thuis willen slapen kan ik evt. vervoeren dan :j

Enne, je bent welkom Em :) Ik kan ook de hele week (van 10 uur tot 2 uur, ivm ochtenddienst + middag/avonddienst..de hele week ;( :P ), muv dinsdag want dan ga ik een shoot doen.
Maandag kan ik alleen de auto niet gebruiken ivm APKkeuring :P Lang leve de fiets.

Felicity, jij bent ook welkom trouwens O:)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 20:47

Zou tof zijn als je ook mee kon Cher! En dan kom ik komende week zeker een keer mee naar Amigo :D Zal ik je nog over pben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:52

Jaaaa, cher moet ook mee *\o/* :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:05

Haha, ook laaaang geleden dat ik jou heb gemeet he Renske! Was met mijn georganiseerde "Boktbowling-meeting", met Daphne en Denise toch? :D

Em, ik zie je PB wel verschijnen! Gezellig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:17

jaaaaa man. 8 jaar geleden ofzo :') echt ziek eigenlijk. Dat was in mijn paars-haar-periode ;( ... En ik weet nog dat we echt heel erg de slappe lach hadden. We zijn ook nog een keer naar snowfever (die film ja :') ) geweest met een groepje, maar weet niet meer of dat er voor of er na was.

Dacht dat ik je mss nog wel tegen zou komen op lowlands :)) Ik was daar met oa. het zusje van ghislaine :D !

pfff ik ben echt in een party-mood nu :') ......