Relatie over de grens...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 19:42

ikkuh15 schreef:
Alles bij elkaar opgeteld is het inderdaad best prijzig. Wel fijn dat je vriend vaak naar Nederland kan komen. Dat scheelt echt veel! En ik las dat hij je verrast had op je verjaardag! Dat is echt super lief van hem!

Helaas kan mijn vriend nooit zomaar spontaan op bezoek komen. Wij zijn altijd weken, maanden bezig met de voorbereidingen voor het visum.

Ja..op een verjaardag van een vriend. Zelfs die vriend wist er niks vanaf :+

Aankomende maandag komt hij weer *\o/*

Luce: Ik heb sowieso elke vrijdag vrij.. dus ga dan vaak donderdagavond en plak er dan een vrije maandag aanvast (en soms de donderdag ervoor).
Al moet ik zeggen dat ik nu wel in de min sta met mn dagen :D

wwillemijn

Re: Relatie over de grens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 16:42

Nog 1 nachtje <3

Wel vlieg stress. Heb er een enorme hekel aan! Moet nu voor t eerst alleen, en ook nog vanaf Dusseldorf, ben ik nog nooit geweest.

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:02

Dusseldorf is een fijn vliegveld! Komt goed :) Ik ben vanochtend geland dus wij zijn weer samen *\o/*

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 22:36

Veel plezier! geniet ervan :D

Ik moet nog 3 nachtjes wachten..maar dan wel een week samen

miepjevlug11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:51

Hier nog iemand met een relatie over de grens. Mijn vriend woont in Mexico City en ik zit momenteel met mijn vriend in Cancun! Dit is de eerste keer dat ik in zijn land ben. Gelukkig is het heel fijn hier. En warm }>

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:10

Aah iedereen is er nu of gaat nog en ik ben alweer 3 dagen terug. -:(-

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 12:18

Die van mij zit in Afganistan. Niet helemaal zoals jullie liefdes maar moet hem wel missen deze dagen.....

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 17:34

Groetjes vanaf Athene :). Aan het w88 op m'n vliegtuig naar heraklion :)

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:08

Hoe heeft iedereen het gehad in het buitenland? Of in NL met je buitenlandse vriend?

Ik heb enorm geluk! Mijn vriend komt in februari al naar NL! Zou eerst maart zijn.
Maar man o man! Wat doet afscheid nemen bij elke keer meer pijn! Heb echt heel hard gehuild in het vliegtuig en in mn auto op de terugweg. Wilde het vliegtuig niet eens in. Stond weer op Athene, riepen ze om dat de vlucht naar Heraklion bijna zou vertrekken. Had zo weer in willen stappen.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:08

wwillemijn schreef:
Groetjes vanaf Athene :). Aan het w88 op m'n vliegtuig naar heraklion :)

Kon ik maar terug naar het moment dat ik dit berichtje typte!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:10

ikkuh15 schreef:
Dusseldorf is een fijn vliegveld! Komt goed :) Ik ben vanochtend geland dus wij zijn weer samen *\o/*

Vliegveld is inderdaad fijn!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:11

Ik heb nog net geen relatie over de grens, wel eentje die bestaat uit mij in het zuidelijkste puntje van Nederland en hij in helemaal in het noorden.

Ik vind het ontzettend leuk om dit allemaal te lezen, maar heb ook veel respect voor jullie. Een langeafstandsrelatie is niet makkelijk en ik kan me voorstellen hoe rot het is als je dan afscheid moet nemen, terwijl je weet dat je elkaar heel lang niet zal zien. :(:)

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:47

Mijn man komt ook uit Griekenland. We zijn nu 5 jaar samen en in april 2 jaar getrouwd. Hij woont nu 4 jaar in nederland.
Het is dat ik veel van hem hou, maar ik zou het in eerste instantie niemand aanraden hoor haha ;)
Een nederlands vriendje is vele malen makkelijker.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 08:57

Dus jullie hebben een jaar heen en weer gereisd?

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:08

Hoi Willemijn, ja we hebben een jaar heen en weer gereisd en zelfs een keer elkaar 7 maanden niet gezien. Gelukkig hoeft dat nu nooit meer. Al vind ik het soms niet erg hoor als hij een paar weken naar Griekenland gaat en ik lekker thuisblijf ;)

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:27

7 maanden :wow:
Ik werd al gek na 3 maanden!

Heb je niet overwogen om daar te gaan wonen?

Ik heb helaas net te horen gekregen dat de stal waar ik wilde gaan werken al een guide heeft gevonden voor dit seizoen.
Ze willen me wel achter de hand houden voor als het nodig is.
Dat is erg jammer, als ik er had kunnen werken was ik volgende week bezig gegaan met alles regelen. Auto en paard verkopen en mn baan en huis opzeggen. Helaas! Even verder zoeken maar weer.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 17:28

jammer dat ze al iemand hadden Willemijn! Ik ben dara op gesprek geweest en het was echt erg leuk. Maar goed na 15 mnd heen en weer reizen is die van mij naar NL gekomen en hoefde ik gelukkig niet alles op te zeggen,

wil je bijrijdster Mel niet overnemen?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:30

wwillemijn: Fijn dat ie eerder komt! :)

Mijn vriend komt zaterdag. Hij heeft het vorige zaterdag verteld en het moest eigenlijk een verrassing zijn, maar ik was anders zaterdag naar Groningen gegaan en dat is een beetje ver en duur vanaf vliegveld Eindhoven. :D Dus toen heeft ie het eerder gezegd. Was vast ook flauwgevallen als ie hier ineens aanbelde en ik wist van niks. :')
Hebben de buitenlandse-vriend mensen trouwens ook verhuisplannen? Of hij? Of denken jullie daar nog niet aan? :D
Wij studeren beide nog, dus wij denken er nog niet echt aan. Ik ga wel volgend jaar een half jaar daar studeren. :)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:38

mijn vriendlief woont in zweden, hij komt in maart pas weer grrrrr. Maar ik wil eind 2012 begin 2013 wel daarheen verhuizen :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:21

Wat leuk om te volgen dit topic. Ik heb geen relatie (al een tijd niet), maar idd n.a.v. Grenzeloos Verliefd en All You Need etc weleens gedacht of ik dat zou kunnen, maar het lijkt me verrekte moeilijk. Ik zou iig niet permanent die kant op willen. Dan komt ie maar hier :')

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:10

Wwillemijn: nee heb nooit daar willen gaan wonen. Enige optie was hij hierheen of stoppen ;)
Balen dat je niet op die stal kan werken!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:19

Mijn vriend woont helemaal in Australië. Ik ken hem al vier jaar en ik heb besloten na nog een paar jaar knagen er toch werk van te maken en hem op te zoeken. Uiteindelijk is de liefde er keihard ingeslagen bij ons, het oude gevoel zat er nog, en ga ik in februari voor minstens een jaar naar hem toe. Doel is uiteindelijk emigreren, want niets kan me meer tegenhouden in Nederland :)

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:26

Ik heb echt heel erg hard staan dansen in de stalgang. Mijn vriend komt gewoon een HELE maand naar NL!!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:27

denz schreef:
Wwillemijn: nee heb nooit daar willen gaan wonen. Enige optie was hij hierheen of stoppen ;)
Balen dat je niet op die stal kan werken!

Je hebt hem dus voor het blok gezet? }>

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:27

Wat heerlijk voor je, Willemijn!