De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke89

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 01:09

Vroeger toen ik nog een beugel had heb ik ook eens zo hard moeten lachen!
Bij de orthodontist lag je allemaal op een rijtje met een laag muurtje er tussen. Ik lag al op zo'n stoel komt er een jongen aan en neemt *heel stoer* een sprong om op die stoel te gaan liggen... En toen hoorde ik toch een knal en vanalles rinkelen. Hij was over de stoel heen gesprongen en had in zijn val ook alle orthodontist gereedschap meegenomen. Echt iedereen lag dubbel, behalve die jongen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 01:43

Een tijdje terug zat ik met mijn moeder in de auto, zij reed. Er fietst een jongetje op de weg (zo'n groep 8 a brugklasser qua leeftijd), hij wil gaan staan om vaart te maken maar trapt naast zijn trapper en valt zo om naar rechts de berm in met zijn fiets. Mijn moeder zegt; Dat zag ik al gebeuren, maar gelukkig viel hij naar rechts. Ze rijdt gewoon door, dus ik vroeg; 'Uhm hadden we niet even moeten stoppen en kijken of het wel goed ging met het jongentje?'. Twee blunderende bij mekaar :P

En dit filmpje, helaas was ik er niet bij dan had ik echt staan janken van het lachen..

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 01:57

Oooowh dat filmpje :') geniaal!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 02:41

Vond dat metro verhaal wel erg geweldig :D :D

Afgelopen zomer waren we op vakantie en vriendin en ik lagen langs het zwemband op van die ligbedden. Zij staat op (geen idee wat ze ging doen), gaat weer liggen (iets te hard) en KLEDDERBOEM (!!) en kijkt om zich heen alsof er niets aan de hand. Ik kijk naar haar: 'wat was dát??' en iedereen zat onze kant op te kijken. Zij zat ondertussen met haar telefoon te spelen en fluisterde: 'ik zakte door de stoel heen, maar kan nu niet opstaan, want dan ziet iedereen het'.
Nou wérkelijk! :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 03:35

Wij hebben wel eens stagaires laten zoeken naar vergietdopjes :D omdat wij het zo onhandig vonden dat het water er de hele tijd uit het vergiet liep hahhahaha :D
Gek genoeg konden ze het nooit vinden :D

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 03:47

Ik had vorige week iets geniaals!

Ik werk op zaterdag avond bij de mac :') betaald school zeg maar echt heel gezellig!

Stond in de drive bij het 2e raam had 2 zakken vol met eten. dus ik wil zak 1 aan geven.. Meneer verwachtte denk ik dat ik eerst half uit de raam ga hangen om die zak aan te geven.. Niet dus, al lui genoeg om door de drive te gaan, en dan is het ook al teveel gevraagd om je klauw even uit te steken waarop ik dus mijn hand uitsteek met die zak waar die man net niet bij kan en waarop hij die zak heel hard uit mijn hand TREKT. Da's er nou net een voor mij! ik geef zak 2 knijp er even stevig in.. Je voelt hem al aan komen.. Meneer trekt die zak uit mijn hand, njha probeerde dat. Aangezien ik die zak dus stevig vast had trok die zo die zak doormidden :') al die friet en die broodjes op de grond... Vent schrikt zich dood waarop ik zeg.. Ja dat krijg je er van :( meneer werd er stil van :')

Nog een bij de mac... Het regende ik gaf een grote tas mee mevrouw deed het elektrischer raampje open pakte die tas aan wat uiteraard niet door dat kleine raampje paste.. Mevrouw wilde het raam meer open doen maar deed het dicht waardoor dat raam dus omhoog kwam en die zak buiten het ging en ze met dr poot tussen het raam zat _O- _O- Probeer dan maar eens niet te lachen :evaw:

Nog een, eergister.

Ik geef niets maar dan ook NIETS om auto's
Maar er stond er nu toch wel eentje die me erg aansprak! Manager was er als enige dacht ik... ik zeg zozo jij hebt een mooie bak.. Keek mij vragend aan? ik zeg wat? :+ ik meen het hoor..

Was het de aller nieuwste jaguar van de eigenaar van het bedrijf :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:11

Captain schreef:
Net nog een x aan m'n moeder gevraagd..

Mijn vader moest toen een keer naar de dokter dus de dokter zei 'hoest eens. ' en mijn vader: 'aaaaaaaa...'

:')

_O-

Doet me denken aan mijn zus. Die was eens bij de dokter, vroeg hij: 'hink eens' begon zij door de kamer heen te huppelen :')
Lag echt stuk

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 03:14

Op mijn vroegere school was er ook zo'n "Barbie", die van haar zelf dacht dat ze het hélemaal was. Ze had altijd superhoge hakken aan en na de bel liep ze voor ons naar de klas, stapte ze in een roostertje en haar hak blijft steken. Wil ze hem eruit trekken, trekt ze heel het rooster mee uit de grond. Ze hebben toen de klusjesman moeten gaan halen die het rooster moest stuk maken om haar hak eruit te krijgen. En heel de school lag plat van het lachen!

Zelf ook iets suuuuper idioot meegemaakt.
Was op weg naar huis op de fiets met een ijsje in mijn handen. Nu kan ik niet zonder handen fietsen, maar ik had zo warm dat ik mijn sjaal wou uitdoen op de fiets. Ik pakte het stuur vast met de hand waarin ik ook mijn ijsje had, begon mij sjaal rond mijn nek uit te doen, maar op dat moment verlies ik de controle van mijn fiets en val met mijn gezicht eerst in de bosjes. 2 seconden later komt er een buurmeisje aan waar ik niet zo goed mee overweg kan en ik begin in de bosjes te tasten, net of ik iets had laten vallen. Zag er natuurlijk niet uit, want als je iets hebt laten vallen ga je niet met fiets en al op de grond liggen... Ik kwam zelf niet meer bij! :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 09:53

KiMmK schreef:
Oh nog een haha. Mijn moeder, zus en ik waren aan het kerstshoppen in duitsland. Zag mijn moeder daar van die handschoenen zonder vingertoppen ( ook wel mofjes genoemd). Bedenkt ze zich niet, roept ze keihard: kijk jongens mofjes! Al die duitse bezoekers keken haar aan. Wij helemaal slap van het lachen. Zegt ze weer jongens kijk nou mofjes! De duitse bezoekers werden al bozer. Uiteindelijk had ze het door :')

Ik heb het echt bescheurd van het lachen!
Mijn moeder vroeg waar ik om aan het lachen was... en daarna liepen zelfs de tranen over mijn wangen...

Dankjewel voor het delen van deze blunder op de vroege morgen! :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:22

Ik was met de vos uit m'n onderschrift gaan wandelen in de wijk hier, en even bij m'n oma en opa geweest.
Ik stond toen op m'n paard op hun gazon (mijn opa heeft gevloekt :P) en Wolk, tja die wou natuurlijk grasjes eten.
Dus die steekt z'n hoofd naar beneden en corrigeer hem "Neen Wolk, mag niet!" dus flink paardje dat hij is, gaat hij beetje staat slapen.

Vraagt m'n opa -die dacht, 't is nu toch al vernield door die hoeven, laat hem maar eten ook- waarom niet.
Dus oma: doodserieus
"Ah, omdat hij zijn gebit inheeft, weet jij dat nu niet?"

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:44

een man bij het pompstation ging tanken
maar zag een voor hem aantrekkelijke dame staan
dus hij kon zijn ogen niet van haar afhouden
en had niet door dat hij de slang niet goed in zijn auto had zitten
uiteindelijk nul comma nul benzine in zijn auto maar de vloer lag onder
toen hij er achter kwam werd hij behoorlijk rood zeg maar
mijn man en ik zagen het gebeuren en waren zo gemeen om niks te zeggen en alleen lachend toe te kijken _O-

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:00

Sodeletuut schreef:
Een vriendin van mij was een keertje jarig, en we liepen op de trap. Pakt ze opeens de arm van een meisje vast en roept: "IK BEN LEKKER JAAAARIIIIG"!!! Om er vervolgens achter te komen dat die arm niet van mij was, maar van een onbekende. _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Die is echt geweldig! :') :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:15

Haha mn vriend.. T is soms net een clouwn

We zaten op de bank en ineens staat ie op en loopt naar boven (om wat te pakken) ik denk ik ga onder aan de trap staan en laat hem schrikken als ie beneden komt. Hoor een hoop gestommel en gedoe boven en had echt zoiets van wat is die aan het doen? Zie ik hem de trap af komen met een laken over zn hoofd en moest enorm moeite doen om nog niet in lachen uit te barsten. Heb gewacht tot de laatste tree en heb hem toen om zn middel gepakt en boe gezegd. Nou hij stond in 1 sprong (inclusief gil) bij de voordeur. En ik kwam niet meer bij. Bleek dat ie mij wou laten schrikken om als spook door de kamer te komen rennen... Nou toen was het verhaal helemaal compleet heb bijna in mn broek gepiest van t lachen (wie schrikt er op zn 27e nou van iemand die met een laken door de kamer rent) Bleek ie ook nog bijna van de trap te zijn gevallen omdat ie op t laken was gaan staan. _O-

Ik ben de hele avond niet meer bijgekomen van t lachen en werd zelfs s nachts lachend wakker.. En mn vriend.. tja die voelde zichzelf nogal zielig omdat ik zn plannetje had gedwarsboomd hahahaha (heb de tranen nu weer in mn ogen staan)

Hij heeft trouwens ook een keer geprobeerd een buikschuiver door de keuken te maken maar dacht er niet bij na dat laminaat niet zo fijn is aan de knietjes hahaha hij had mij iedergeval wel aan het lachen :D

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:17

MarjanB, wat een grappige vent heb jij zeg _O- hahahahah ik bescheur em hier! :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:23

Dit topic is zó goed voor je humeur! :)) Moet alleen wel écht m'n best doen om niet (in een volle collegezaal) in lachen uit te barsten. :')

MarvanTom schreef:
Ik stond in de metro en er komt nog dapper iemand afrennen op de deuren, die al dichtgingen.
Hij springt in de metro, staat abrupt stil en probeert zich om te draaien, wat niet lukte.
Hij had een rugzak om met wat te losse schouderbanden, dus hij stond binnen en de rugzak was nog buiten.
En de deuren dicht. En de metro rijden...
En ik schiet in de lach.
Gaat ie proberen met een soort vreemde limbo-dans om de tas van zijn schouders af te krijgen, wat uiteindelijk lukte.
En staat vervolgens die banden vast te houden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Iedereen in de metro lag in een deuk, behalve die gast met z'n droge smoelwerk.
Volgende halte, deuren open, tas valt naar beneden, maar hij had de banden vast en zwiept de rugzak de lucht in met een Tadaaa! erachteraan.
Iedereen klappen en lachen en ik stond daar maar met een hysterische slappe lach-bui...
Da's ook genant! :j

_O- Geniaal! Dit voor je neus zien gebeuren zou echt m'n hele week goedmaken. :)) :')

MarjanB schreef:
We zaten op de bank en ineens staat ie op en loopt naar boven (om wat te pakken) ik denk ik ga onder aan de trap staan en laat hem schrikken als ie beneden komt. Hoor een hoop gestommel en gedoe boven en had echt zoiets van wat is die aan het doen? Zie ik hem de trap af komen met een laken over zn hoofd en moest enorm moeite doen om nog niet in lachen uit te barsten. Heb gewacht tot de laatste tree en heb hem toen om zn middel gepakt en boe gezegd. Nou hij stond in 1 sprong (inclusief gil) bij de voordeur. En ik kwam niet meer bij. Bleek dat ie mij wou laten schrikken om als spook door de kamer te komen rennen... Nou toen was het verhaal helemaal compleet heb bijna in mn broek gepiest van t lachen (wie schrikt er op zn 27e nou van iemand die met een laken door de kamer rent) Bleek ie ook nog bijna van de trap te zijn gevallen omdat ie op t laken was gaan staan. _O-

_O- _O- _O-
Geweldig! :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:27

Hahaha ik moet er ook elke keer weer moeite om doen als ik er aan denk om niet in lachen uit te barsten. Hij heeft het geloof ik uit zn gedachten verbannen hihihi

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:34

vuurneon schreef:
Wij hebben wel eens stagaires laten zoeken naar vergietdopjes :D omdat wij het zo onhandig vonden dat het water er de hele tijd uit het vergiet liep hahhahaha :D
Gek genoeg konden ze het nooit vinden :D

Die vind ik vooral grappig omdat ik ook zo een sukkel zou zijn die daar in zou trappen. Wel denkend 'wat raar, dan pak je toch een schaal' maar vervolgens toch gaan zoeken 'want het zal wel goed zijn' :') :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:50

Broertje (was toen een jaar of 12) toen we in een stuk in Duitsland over de snelweg reden; 'Goh, de stad Ausfahrt is wel groot, ik zie nu al 7 afritten naar die die kant opgaan.'

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:53

_O- die opmerking heb ik een jaar of 8 geleden ook gemaakt geloof ik..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:59

Storm schreef:
Broertje (was toen een jaar of 12) toen we in een stuk in Duitsland over de snelweg reden; 'Goh, de stad Ausfahrt is wel groot, ik zie nu al 7 afritten naar die die kant opgaan.'

Mijn man (Amerikaan) dacht ook dat Ausfahrt erg groot was :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:11

hahah ik had dat indd ook toen ik klein was :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:17

Mijn broertje is dus niet de enige :D

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:31

Ik zat een tijdje geleden met een vriendin op een treinstation, en voordat onze trein kwam, stopte er op dat perron eerst nog een andere. Kwamen er twee mensen heel hard en heel hoopvol aanrennen, die die trein wilden halen en ze knalden voluit tegen de deuren aan die precies dichtgingen toen zij naar binnen wilden rennen :P Toen vielen ze met tassen en al achterover.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:47

hahaha leuk topic!

Op vakantie stonden we een keer met een hele meidengroep bij het pinautomaat voor een opdrachtje voor een activiteit. We moesten daar een zo gek mogelijke foto van maken. Dus wij staan netjes te wachten tot de jongen voor ons klaar is met pinnen. Hij had de groep meiden al gezien en loopt zo stoer als hij kan weg. Staat even stil, doet geld in zijn portemonee en wil heel stoer weglopen. Hij stapt weg, KLABAMMMM, zo met zijn hoofd tegen een verkeersbord aan. Ik heb nog net niet in mijn broek gepiest van het lachen hahaha. _O- Hij liep daarna heel snel, met zijn hand aan zijn hoofd weg.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:59

WhySoWhite schreef:
Stond in de drive bij het 2e raam had 2 zakken vol met eten. dus ik wil zak 1 aan geven.. Meneer verwachtte denk ik dat ik eerst half uit de raam ga hangen om die zak aan te geven.. Niet dus, al lui genoeg om door de drive te gaan, en dan is het ook al teveel gevraagd om je klauw even uit te steken waarop ik dus mijn hand uitsteek met die zak waar die man net niet bij kan en waarop hij die zak heel hard uit mijn hand TREKT. Da's er nou net een voor mij! ik geef zak 2 knijp er even stevig in.. Je voelt hem al aan komen.. Meneer trekt die zak uit mijn hand, njha probeerde dat. Aangezien ik die zak dus stevig vast had trok die zo die zak doormidden :') al die friet en die broodjes op de grond... Vent schrikt zich dood waarop ik zeg.. Ja dat krijg je er van :( meneer werd er stil van :')

Als jij in mijn bedrijf zo "klantvriendelijk" en hondsbrutaal was, was je er zonder pardon uitgevlogen.