Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiMmK schreef:Oh nog een haha. Mijn moeder, zus en ik waren aan het kerstshoppen in duitsland. Zag mijn moeder daar van die handschoenen zonder vingertoppen ( ook wel mofjes genoemd). Bedenkt ze zich niet, roept ze keihard: kijk jongens mofjes! Al die duitse bezoekers keken haar aan. Wij helemaal slap van het lachen. Zegt ze weer jongens kijk nou mofjes! De duitse bezoekers werden al bozer. Uiteindelijk had ze het door
MarvanTom schreef:Ik stond in de metro en er komt nog dapper iemand afrennen op de deuren, die al dichtgingen.
Hij springt in de metro, staat abrupt stil en probeert zich om te draaien, wat niet lukte.
Hij had een rugzak om met wat te losse schouderbanden, dus hij stond binnen en de rugzak was nog buiten.
En de deuren dicht. En de metro rijden...
En ik schiet in de lach.
Gaat ie proberen met een soort vreemde limbo-dans om de tas van zijn schouders af te krijgen, wat uiteindelijk lukte.
En staat vervolgens die banden vast te houden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Iedereen in de metro lag in een deuk, behalve die gast met z'n droge smoelwerk.
Volgende halte, deuren open, tas valt naar beneden, maar hij had de banden vast en zwiept de rugzak de lucht in met een Tadaaa! erachteraan.
Iedereen klappen en lachen en ik stond daar maar met een hysterische slappe lach-bui...
Da's ook genant!
MarjanB schreef:We zaten op de bank en ineens staat ie op en loopt naar boven (om wat te pakken) ik denk ik ga onder aan de trap staan en laat hem schrikken als ie beneden komt. Hoor een hoop gestommel en gedoe boven en had echt zoiets van wat is die aan het doen? Zie ik hem de trap af komen met een laken over zn hoofd en moest enorm moeite doen om nog niet in lachen uit te barsten. Heb gewacht tot de laatste tree en heb hem toen om zn middel gepakt en boe gezegd. Nou hij stond in 1 sprong (inclusief gil) bij de voordeur. En ik kwam niet meer bij. Bleek dat ie mij wou laten schrikken om als spook door de kamer te komen rennen... Nou toen was het verhaal helemaal compleet heb bijna in mn broek gepiest van t lachen (wie schrikt er op zn 27e nou van iemand die met een laken door de kamer rent) Bleek ie ook nog bijna van de trap te zijn gevallen omdat ie op t laken was gaan staan.
vuurneon schreef:Wij hebben wel eens stagaires laten zoeken naar vergietdopjesomdat wij het zo onhandig vonden dat het water er de hele tijd uit het vergiet liep hahhahaha
![]()
Gek genoeg konden ze het nooit vinden
WhySoWhite schreef:Stond in de drive bij het 2e raam had 2 zakken vol met eten. dus ik wil zak 1 aan geven.. Meneer verwachtte denk ik dat ik eerst half uit de raam ga hangen om die zak aan te geven.. Niet dus, al lui genoeg om door de drive te gaan, en dan is het ook al teveel gevraagd om je klauw even uit te steken waarop ik dus mijn hand uitsteek met die zak waar die man net niet bij kan en waarop hij die zak heel hard uit mijn hand TREKT. Da's er nou net een voor mij! ik geef zak 2 knijp er even stevig in.. Je voelt hem al aan komen.. Meneer trekt die zak uit mijn hand, njha probeerde dat. Aangezien ik die zak dus stevig vast had trok die zo die zak doormiddenal die friet en die broodjes op de grond... Vent schrikt zich dood waarop ik zeg.. Ja dat krijg je er van
meneer werd er stil van