Je eigen bokt-carriére .. Biecht op!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:39

Aaaah ik durf niet te kijken zeg hahahahahahahaha :P

ik lach nu al om de OP, was ik ook zo erg? :+ (ik wás wel een enorme penny... :') )

Donna89

Re: Je eigen bokt-carriére .. Biecht op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 10:58

haha ik lig helemaal in een deuk hier..
Zit nog niet zo lang op bokt en mag hopen dat ik nu (22) de penny fase voorbij ben.
al heb ik vast ook wel berichten geplaatst waarvan ik nu denk; had ik maar....

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:51

Hahah, wat grappig. Ik heb ook even snel gekeken, maar sommige dingen zijn niet voor herhaling vatbaar! :+

Ik heb zelfs met een van de verhalen in de Penny gestaan, dat zegt wel wat over het Penny gehalte!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:54

OMG, Joolien, dat jurkje topic, geweldig! :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 14:09

Ik heb echt dubbel gelegen hier om sommige dingen :') Geweldig topic!

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 14:26

haha.. leuk. Ik zit hier pas een jaar, dus heb dat op Bokt niet. Maar op een ander paardenforum loop ik al 12 jaar mee ongeveer, dus ik zal daar eens terug gaan kijken ha ha.. Mooi is dat altijd!

Sabine, ik vond vooral de mod opmerking leuk in 1 van je topics "We hebben je nu al meerdere keren uitgelegd dat MSN taal niet is toegestaan" hahahaha

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 14:38

Wat een heerlijk topic! Werkelijk genoten bij het lezen.. Ik heb mn bokt nogmaar 2 jaar, dus hele penny dingen heb ik niet..
Wel zat ik vroeger op penny.nl(toen ik nog abo had) en stelde daar zogenaamt mijn gehele pensionstal en eigen paarden voor (deze is heel druk bij iedereen behalve bij mij etc)

Edit:
Wel een leuke post te bedenken dat ik een half jaar later een wit paard in mijn bezit kreeg:
Citaat:
wauw
ik vind witte paarden helemaal niks, maar ik vind dit toch wel zo'n schatje

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 14:41

Ik ben alleen maar slechter geworden. In het begin gaf ik heel uitgebreid advies (dit is mijn eerste post):

Citaat:
Dat probleem heb ik ook heel lang gehad met mijn paard. Ik heb het schot toen van voren laten zitten, maar aan de achterkant een heel stuk opzij geschoven. Met mijn paard was het namelijk het probleem dat hij tegen de schotten aan ging hangen en zo uit evenwicht raakte. Als het schot opzij stond gesteld deed hij dat niet meer. Ik vermoed dat dat was omdat een paard, als hij schuin staat (zoals ook in een vrachtwagen), de onverwachte bewegingen beter op kan vangen.
Persoonlijk zie ik er ook geen probleem in om het schot gewoon even opzij te schuiven tot je paard wat rustiger is. Je moet dan wel oppassen met de klep die naar beneden gaat: het zou goed zijn om wel een afsluiting van het vak waar je paard in staat te regelen, bijvoorbeeld door een langere ijzeren staaf (die goed vastzit en geen scherpe hoeken heeft!) of een stuk stevig hout (waar hetzelfde voor geldt). Anders moet je het paard losmaken voor je de klep naar beneden laat. Anders kan je paard al naar buiten willen lopen en zit hij van voren nog vast, wat erg vervelende, glijerige en paniekerige situaties geeft.

Soms helpt het ook om bij hem in de trailer te gaan staan, al mag dit eigenlijk niet. Als je hem afleidt kan hij zich wat meer op zijn gemak voelen. Doe dit vooral niet als het onveilig wordt.

Succes!

En later ging het bergafwaarts:
Citaat:
9

Broccoli

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:02

geniale dingen komen hier voorbij zetten.
ik heb laatst al mijn posts nog door zitten lezen, maar echt leuke dingen zitten er niet tussen, wel veel schaammomenten

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:09

* Schaamt zich :o *

Ik wou op mijn 12e mee naar de meeting : Walibi Frightnight.

Clairetjuhz schreef:
ik mag heel misshien meej maar dan wil mn ma wel mee want ik ben pas 12 en ik kom uit den haag dat word een beetje veel op en neer rijden dus als ik van mn ma zou mogen mag mn ma dan meej ???
ps waar komen julliej dan vandaan ik uit den haag

Mooi paardjje.
Mooie lucht

Dit schreef ik ergends bij Rijden in the picture :')

Normaal vind ik fjorden niet zo leuk maar banshee echt wel !!!
Ik ben ook lid van banshees hyve.
Echt super mooi ga zoo door wie weet ben je zo de nieuwe anky maar dan anky met bansh haHA
'

_O- En een aantal jaren was ik de gelukkige die Banshee mocht verzorgen!
Dat was vroeger mijn ''pennydroom'' om Banshee ooit een keer te mogen aaien of zien _O-

doe niet te veel je handen nie te veel naar voren te doen.

Het juiste proberen uit te leggen was blijkbaar toen eh... erg moeilijk!

wAAR WOON EJ IK WIL JE WEL HELPEN ???

Een topic van iemand die net een wilde pony had gekregen, en op zoek was naar iemand die haar wou helpen. (De penny gevoelens kwamen omhoog _/-\o_ )

Dit zijn maar een aantal quotes van de 100. :')
Sommige zijn echt geniaal! De leukste vond ik van het jurkje. Ik vind nergends of het jurkje al terecht is of nog steeds bij de jongen is? :)

MeliaforeverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:30

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:44

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:43

Oke hou je vast, ik was als 13 jarige penny de ergste denk ik... :')

Citaat:
hey hey,

mijn lievenlings ras is de shetlander, ze zijn lekker ondeugend en leren graag, en ze zijn vaak zooo poepig!!!!!!! *D

xx romy en marlien

Citaat:
heey,

ik had ook heel veel moeilijkheden met mu'n pony met aan teugel lopen.
je moet niet in haar mond gaan treken, maar veel overgangen en wendingen maken, ju kunt ook proberen of ju haar in halt naar beide kanten kan laten kijken daar wordt de pony soupeler van.

xxies romy

Citaat:
Vandaag heeft mijn verzorgpony Bacardie voor het eerst gesteigerd!!!
Het zag er egt cool uit!!!
En ze kan ook in stelling lopen en apyeren!!!! :))
Ene ze heeft ook spring talent!!!!!!!

Citaat:
AAHH WAT EEN POEPERD, wat een lief koppie!!!!!

*D wat een scheet

xx romy

Mooi topic:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=302159

Citaat:
ik steeg een beetje raar van me pony af en raakt me vriendin die in de bosjes viel. het is me ook een keer overkomen dat ik op de pony zat en me vriendin ernaast liep, toen ging ze met haar elleboog naar agteren, tegen mijn neus ik viel er vanaf, mijn vriendin niks gemerkt loopt gewoon met die pony verder, helemaal druk pratend het was trouwens op een shetlander hoor
ik beleef trouwens elke dag wel zoiets :D haha

Citaat:
vandaag lkkr weer op bacardie buitengereden met nog 2 vriendinnen. we gingen een lkkere lange rit maken. het was heerlijk weer en pittig dat de pony's waren! nadat we bij een mooie waterval hadden gepicknikt gingen we naar een wilde dieren drink beekje daar de paarden even laten drinken we gingen weer verder, toen we de berg afwaren komen we ineens 2 schiterende manetjes herten tegen! we mochten heel dichtbij komen, we gingen er op af we hebben een tijdje met ze mee gegalopeert en toen zijn we gestopt toen wij stopten stopte zij ook ze keken even om en toen gingen ze weer verder. *D
het is echt geweldig om zo dicht bij die wilden herten tekomen, en reken maar dat onse pony's dat ook vonden! helemaal oortjes naar voren! t was egt een toffe buitenrit!

Heeeeerlijk om terug te lezen! _/-\o_

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:49

Regenpier geweldig _O- en je bent al snel veranderd dan :D

Vooral dit stukje ook :+ incl. x LM (=LoveMariska) _O-

Regenpier schreef:
Hoezo???? Dit is toch een plekje om links van site's te plaatsen? of heb ik het fout??? >;)

x LM (=LoveMariska)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:24

Iemand vroeg tips om zijn paard recht te richten in galop.. Kom ik aan:
xChantal94 schreef:
Probeer na de hoek net op de langez eide in galop,want dan staat je paard al recht.

..... _O-

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:37

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:43

Geweldig om dit terug te lezen van iedereen. Van mezelf dan wat minder. :')

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:48

Geweldige topics komen er langs! _O-

Ik heb eerst een leuke quote van mezelf toen ik 14 was. :))
Sodeletuut schreef:
dat hoort gewoon zo ;) dat vind ik ook errug lief eruit zien maar als jij je zorgen gaat maken om de kont van je paardje dan moet je geen haflinger nemen

En toen kwamen de vreselijke topics. _O- waarom laat ik dit eigenlijk zien? :+

Hoe koop je een paard:

Stap 1:
Sodeletuut @ [VSW] Kan een paard het hele jaar buiten?

Stap 2:
Sodeletuut @ [PP] Paardenmarkt..

Stap 3:
[BEH] Nieuw paard, paar vraagjes!!

Stap 4:
Sodeletuut @ [PP] Vandaag naar m'n nieuwe paardje!!

Stap 5:
Sodeletuut @ [JITP] Mijn nieuwe aanwinst!!

Wat heb ik achteraf gezien een verschrikkelijk groot bord voor mijn kop gehad toen zeg! 8)7
Maar het is allemaal goed gekomen hoor. :') Maar soms is ze nogsteeds wel een beetje sjielugh. :+

Afbeelding

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:45

Hahaha Sodeletuut, geniaal, al die topics en tips en dan toch een paard van de paardenmarkt :+ Het paard is wel erg knap geworden zeg!! :oo Maar heeft ze nou eigenlijk zomereczeem dan?

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:48

grid schreef:
Regenpier geweldig _O- en je bent al snel veranderd dan :D

Vooral dit stukje ook :+ incl. x LM (=LoveMariska) _O-

Regenpier schreef:
Hoezo???? Dit is toch een plekje om links van site's te plaatsen? of heb ik het fout??? >;)

x LM (=LoveMariska)

Shameshameshame :o

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:49

AnneJa schreef:
Hahaha Sodeletuut, geniaal, al die topics en tips en dan toch een paard van de paardenmarkt :+ Het paard is wel erg knap geworden zeg!! :oo Maar heeft ze nou eigenlijk zomereczeem dan?

Ja erg hé. Ik heb totaal niet geluisterd naar de reacties. :') Dankjewel, ik ben ook echt super trots op mijn paardje, en we hebben een ontzettend sterkte band. Maar ze heeft inderdaad helaas wel zomereczeem.. En artrose.. Dus slim is het niet geweest, maar goed.. Ze is mijn maatje.. <3

AnneJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:51

Oei, dat is inderdaad balen... Wel heel fijn dat het goedgekomen is en dat jullie zo goed met elkaar kunnen!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:53

Dankjewel! :) Ik zou het niet snel weer doen, maar ik heb geen seconde spijt van dat we Misty hebben gekocht toen.. <3

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 23:09

Romytjuuh schreef:

GE-WEL-DIG _/-\o_

Oh heerlijk, die topics waarin mensen iets proberen maar dat het niet lukt. :')
Of dat het topic verkeerd staat, en dan krijg je reacties als: "Oke...." Of "huh?" en natuurlijk "oh, sorry...."

:')

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:46

Heb ongeveer 2 jaar terug een topic geplaatst met een belg die bij mijn opa stond.
In het topic staat dat het een merrie was, wat hij dus niet was.
En dat hij van mij zelf was, dat ook niet want ik heb hem in mijn hele leven maar een keer gezien. _O-
En dan moet je eens veder naar onderen scrollen, daar heb ik snel gezegd, dat ik alles fout geschreven had.
En toen heb ik snel een naam/leeftijd bedacht. :')

[ITP] Voor het eerst ITP