Bonita_Bon schreef:Er staan echt gekke dingen bij!
Ik heb enkele maanden geleden een zadel verkocht (in mei), via marktplaats, voor een hele nette prijs. Begon die man eerst al lastig te doen met het verzendadres, moest naar 4 verschillende adressen, eerst een in groningen toen 'onee, toch maar naar delfzijl' of nee toch naar groningen maar een ander adres en toen toch maar naar Oss. Vond ik al raar. Maar goed, ik een doos zoeken voor het zadel maar is een springzadel (prestige silverstar) en redelijk breed. Kon geen doos vinden dus na een week mailde ik dat ik nog geen doos had (hij had wel al netjes betaald) toen antwoordde hij dat het zadel eind juni wel verzonden kon worden.. Okee dat was pas over 6 weken. Nouja, gedaan. Zadel ingepakt in 4 lagen bubbeltjes plastic, want kon geen doos vinden (ben electronica zaken af geweest en weet ik wat nog meer) en verzonden (aangetekend).
Werd ik 3 weken geleden (half oktober) gemailt "ik heb het zadel uit de doos gehaalt maar het is helemaal geen prestige de singel die erbij zit is te klein, ik wil mijn geld terug en ik klaag je aan" ik heb terug gemailt dat ie een ander moest gaan oplichten omdat ik het zadel in bubbeltjes plastic had ingepakt en niet in een doos en er helemaal geen singel bijzat, kneus!. Nooit meer at terug gekregen.
Wat een pannenkoek is die vent zeg!