Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:Ja je kan dit kiezen![]()
Ofwel doe je 20 uur rijschool, met auto van de rijschool. Hierna mag je tot 18 maand alleen met je eigen wagen rijden.
Anders rijdt je met een begeleider, met je eigen auto, dan mag je tot 36 maanden mét begeleider rondrijden in je eigen wagen.
Op je rijexamen mag je dan met je eigen auto afrijden of met een wagen van de rijschool.
Tot zover een lesje Belgisch rijexamen
Simon1234 schreef:chipieke schreef:Ja je kan dit kiezen![]()
Ofwel doe je 20 uur rijschool, met auto van de rijschool. Hierna mag je tot 18 maand alleen met je eigen wagen rijden.
Anders rijdt je met een begeleider, met je eigen auto, dan mag je tot 36 maanden mét begeleider rondrijden in je eigen wagen.
Op je rijexamen mag je dan met je eigen auto afrijden of met een wagen van de rijschool.
Geen wonder he, dat er in Belgie zoveel verkeersongelukken gebeuren. Les van je vader krijgen lijkt me niet echt een goede.
chipieke schreef:Geen wonder he, dat er in Belgie zoveel verkeersongelukken gebeuren. Les van je vader krijgen lijkt me niet echt een goede.
Mijn vader heeft me nochtans leren autorijden samen met mijn man (die er nog maar 24 was toen hij mij leerde rijden) en ik heb 0 ongelukken tot hiertoe
en rijdt volgens de examinator beter dan menig student
Dus wie zegt er dat dit slecht hoeft te zijn
Ik leer liever MAANDEN met iemand aan mijn zijde dan ocharme 20 uurtjes met de rijschool en dan moederziel alleen de baan op, dat is pas gevaarlijk.
AaronYve schreef:Mag ik ook even weten waar je woont en wat voor auto je hebt aub
Zipporah schreef:in mijn auto gestapt zonder rijbewijs toen ik de auto best goed nodig had.
Zipporah schreef:of het plenste vorige week.
chipieke schreef:Ja je kan dit kiezen![]()
Ofwel doe je 20 uur rijschool, met auto van de rijschool. Hierna mag je tot 18 maand alleen met je eigen wagen rijden.Anders rijdt je met een begeleider, met je eigen auto, dan mag je tot 36 maanden mét begeleider rondrijden in je eigen wagen.
Quellian schreef:Moet je in België met je eigen auto lessen/afrijden? Dat is anders dan hier, wat grappig