jesito schreef:Nee dat zowiezo niet, maar het steeds verantwoorden hangt me toch wel de strot uit.
Ik heb geen moeite met iemand die het subtiel vraagt, maar dat keer op keer vragen.
En nog niet bedacht, je weet niet wat je mist, het is zo'n aanvulling op je leven.
Pff, ik heb geen aanvulling nodig op mijn leven, daarbij zou ik niet willen dat kinderen hebben een aanvulling voor me zou zijn.
Tuurlijk zal kinderen hebben van je eigen best mooi kunnen zijn en mensen die ze hebben kunnen ook moeilijk zeggen dat het niet leuk is.
Ik heb een petekindje van mijn zusje en dat vind ik super leuk.
Ik vind het leuk als hij komt en ook leuk als die weer gaat (effe cru gezegd)
Mooi gezegd. Er zit tussen ons een groot leeftijdsverschil maar ik weet al zeker sinds mijn achste dat ik absoluut geen kinderen wil. Mijn moeder vraagt het constant aan me. De oma aan mijn moeder die zegt dat ik dan een oude vrijster word die alleen achter blijft. Ach daar kan ik wel om lachen, het is een vrouw van bijna 90.
Het krijgen van kinderen is een instinct om het soort instant te houden. Maar ik denk dat ik beter geen kinderen kan krijgen om het soort instant te houden. De aarde is bijna bij het maximum van de draagkracht daar komt nog eens bij dat ik lichamelijk gezien geen goede eigenschappen heb. Die wil ik niet opzadelen aan een kind. Ik heb ook absoluut geen moeder gevoel en ik wil geen schreeuwwijf worden voor mijn kinderen dat wil ik ze absoluut niet aandoen.
Ik vind het echt heel naar voor iedereen die wel kinderen wil maar het niet kan. Wereld is soms oneerlijk. Ik wens je erg veel sterkte Marian en dat er ooit nog eens een baby mag komen!
Ik vind zelf kinderen echt super leuk en lief, maarja.. ze zijn zo duur en je moet je eigen leven er helemaal voor omgooien
gelukkig ben ik nog maar 17, dus ik hem nog ruim 10 jaar om te beslissen
. Ik vind eigenlijk dat er toch al teveel kinderen zijn op de wereld, deels omdat iedere idioot maar een kind kan krijgen als die dat wilt. Als ik wel ooit een kind zou willen, zou ik adopteren. Met adopteren doe je echt wat goeds en ik heb echt respect voor die mensen die een geadopteerd kind hebben. Dus kinderen krijgen hoort er niet bij vind ik
.