[HK] Daar is ie weer! Ik heb zin in kerst/winter-topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:22

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:23

lnda_ schreef:
Suusie22 schreef:
OHH mensen!! vergeet de oliebollen niet!! vorig jaar had ik er 54 gegeten.. dit jaar ga ik voor de 100 :P

En wat dacht je van de CHAMPAGNEEEEEE :=
Dit jaar ga ik de stad in hoor met oud en nieuw.
Even iemand scoren voor het nieuwe jaar _O-

Ja we moeten wel foto's showen,
Zowel van kerstboom als kerstoutfit en paardenoutfit ook !!

en kerstdiner... met familie en/of vrienden.. altijd gezellig...

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:24

Pfoei, oud en nieuw.. da's nog heel ver weg voor mijn gevoel :)) Maar inderdaad, een paar lekkere oliebollen, appelflappen en heel veel champagne gaan er wel in :9 Maareh, Suusie, 54?!
Ik ben zowel in de stad als thuis als bij vrienden geweest met O&N maar ik weet nog niet wat ik het leukst vindt. (Ja thuis met vrienden en daarna naar de stad maar dat wil niet :+ ) Genoeg tijd om daar nog over na te denken :Y)

Suusie22

Re: Daar is ie weer! Ik heb zin in kerst/winter-topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:25

wat bedoel je met 54??

eerst eten en dan stappen!!!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:25

OOHH ik snap het al het aantal oliebollen dat ik had gegeten.. tja.. en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken..

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:26

Ja, de 24e, met kerstavond, koken mijn pap en ik altijd samen heel uitgebreid. Met allemaal bijzondere gerechten, veel amuses en heel veel gangen. Van te voren natuurlijk lekker borrelen met een lekker kaasplankje :Y) Wat we 1e en 2e kerstdag gaan doen is dit jaar nog een beetje een vraagteken. De afgelopen paar jaar deden we 1e kerstdag 's avonds lekker eten en dan kadootjes uitpakken en 2e kerstdag met de hele familie, vrienden, aanhang en iedereen die zin had bij ons gourmetten :Y)
Dit jaar weer eens wat anders maar nog geen idee wat. De 24e blijft in ieder geval het kookdagje van pap en mij.

lnda_

Suusie22 schreef:
wat bedoel je met 54??

eerst eten en dan stappen!!!

54 oliebollen heeft ze gegeten :')

Sneeuw88

Afgelopen weekend met het heerlijke weer heb ik geen seconde aan de winter/kerst gedacht hoor! Maar nu met dit herfstige weer.. Laat die kerstbomen maar komen, supermooie tijd! Verheug me al weer op de jaarlijkse kerst-wedstrijden op onze manege. Maar weer een mooie outfit uitzoeken!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:28

Haha suusie jij hebt gewoon je oliebollen geteld! :D Ik vind ze ook lekker hoor!

En lekker eten is ook leuk! Ik moet ook werken met kerst, 1e kerstdag een late dienst en 2e kerstdag een nachtdienst. Valt dus nog mee. Met oud en nieuw ben ik dan vrij.

Sabine ja wezup ligt voor jou ook wel dichtbij! Grappig dat je er nog nooit van hebt gehoord!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:29

oh mensen en wat dacht je van de inkopen doen voor de feestdagen? alle schappen in de winkels bijna leeg.. en jij hebt alles wat je wou hebben .. heeeeerlijk :):) *\o/* en dan je auto afgeladen vullen met alle zooi

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:30

marjoleintje schreef:
Haha suusie jij hebt gewoon je oliebollen geteld! :D Ik vind ze ook lekker hoor!

En lekker eten is ook leuk! Ik moet ook werken met kerst, 1e kerstdag een late dienst en 2e kerstdag een nachtdienst. Valt dus nog mee. Met oud en nieuw ben ik dan vrij.

Sabine ja wezup ligt voor jou ook wel dichtbij! Grappig dat je er nog nooit van hebt gehoord!

tuuuurlijk tel ik m'n oliebollen.. ik zit nu al op 14 oliebollen, dus ik denk dat ik de 100 makkelijk ga halen.. vorig jaar begon ik wat later...

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:30

Haha en niet te vergeten, de koelkast en de voorraadkasten overvol en uitpuilend van het lekkere eten :))

Marjolein, nee ik had er nog nooit van gehoord maar ben heel blij dat het hier stond :D Ben zeker van plan eens te gaan kijken, ziet er super uit :j

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:32

Suusie22 schreef:
marjoleintje schreef:

tuuuurlijk tel ik m'n oliebollen.. ik zit nu al op 14 oliebollen, dus ik denk dat ik de 100 makkelijk ga halen.. vorig jaar begon ik wat later...

Hahaha hoe kan je er nou al 14 gegeten hebben? maak je ze zelf?
Ik zou echt niet weten waar ik nu oliebollen kan kopen hoor

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:33

ohja... en dat als je de koelkast openmaakt, je de rillingen over de rug heen lopen.. en dat je met wat je gepakt had,, heeeeel snel weeer naar de openhaard toe rent omdaar weer te genieten van de warmte...

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:33

Ja m'n moeder zei dat 't wel heel leuk moet zijn! Ik ben er zelf ook nog nooit geweest! Handig he zo'n topic! ;)

Allemachtig al 14 op dit jaar? hihi!!! :D

Oef, ja al dat lekkere eten, ik wil nog zo graag wat afvallen (wij trouwen in sept 2012) We zullen zien...:D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:34

bij ons stonden ze in augustus alweer oliebollen te bakken bij de bakker.. en m'n vader kwam gisteren ook weer met een zak oliebollen aan.. dat was erg gemeen,, want ik ben ziek,, dus mama heeft ze ingevroren voor mij.. :P

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:35

ik kan zoveel eten al ik wil,, ik kom bijna niets aan,, dus das echt ideaal.. :D

oehh nog 11 maandjes.. spannend!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:35

Kerst heb ik altijd zin in :D Ben op en top een kerstverslaafde en trek echt alles uit de kast om het huis zo mooi mogelijk te versieren. Zowel binnen als buiten :P Ook paard is de pineut. Heb vorig jaar al een kerstoutfit voor haar gekocht, maar dit jaar komt er nog meer bij :D Sneeuw is leuk, maar dat moet er liggen als ik vrij ben. Vind het niet zo leuk om naar mijn werk te moeten glibberen. Verder hou ik wel van de gezelligheid die je s'avonds kan creeren. (nep)haard aan, kaarsjes aan, onder de fleecedeken met een kop warme chocolademelk en genieten maar hmmm.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:36

Haha ik kom al aan als ik ergens naar kijk, probeer ook wat af te vallen dus zal me even in moeten houden :') Ben al 4 kg kwijt dus we gaan rustig door. Hopelijk voor de kerst 10 kg kwijt en in januari mag ik weer opnieuw beginnen :+

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:37

Kerst in Disney
http://www.mijnalbum.nl/Album=HU8NHRQH

"Kerst/Winter-Tattoo".
Afbeelding

Hij is nog niet echt af denk ik. Heb hem nu een half jaar, maar vind hem nog niet compleet.
Maar ben er wel trots op :D

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:39

Ooh wat prachtig die foto's van Disney :+: Vooral die met de roze/paarse kerstbomen!
En je tattoo is gaaf :D Zit hij nou op je arm?

lnda_

Ik was ook bezig met afvallen, er was 8 kilo af.
En nu weer 3 kilo aan, balen maarja ach komt wel weer.

Als ik niet snoep, veel water drink en gezond eet, val ik sowieso af.
Maar ik vind chips en snoepjes veel lekkerder haha.

Oliebollen, ik vind ze heerlijk ... maar begin er niet eerder aan dan December.

Natasja : Wauw wat mooi !

Anoniem27

Oh wat leuk NatassJa!! Prachtige foto's ook van Disney!

*ik kruip zo even naar boven om alvast wat herfstdingetjes op te zoeken*, heb nog een herfstmannetje, paddestoel en heb vorige wk alvast wat bladeren gezocht met beukenootjes etc en een leuk herfstschaaltje gemaakt! :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:43

Ja hij zit op m'n arm :D
Zal vanavond eens een foto maken van hoe hij nu is.
Deze was net na het zetten.

Die foto's van Disney vind ik ook erg gaaf :D

ZappaSupreme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:43

Waauuuww! Die foto's! Wil daar ook heeeel graag nog eens naar toe.. Heb alleen een vriendje die niet zo heel erg kerstfan is zeg maar..

Marjoleintje; Ik was ook al van plan wat te gaan maken/halen! Bij de Xenos hadden ze laatst ook allemaal leuke herfstprulletjes!