dat dekje is ook gaaf.. en die bandages!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lnda_ schreef:Suusie22 schreef:OHH mensen!! vergeet de oliebollen niet!! vorig jaar had ik er 54 gegeten.. dit jaar ga ik voor de 100
En wat dacht je van de CHAMPAGNEEEEEE![]()
Dit jaar ga ik de stad in hoor met oud en nieuw.
Even iemand scoren voor het nieuwe jaar![]()
Ja we moeten wel foto's showen,
Zowel van kerstboom als kerstoutfit en paardenoutfit ook !!
marjoleintje schreef:Haha suusie jij hebt gewoon je oliebollen geteld!Ik vind ze ook lekker hoor!
En lekker eten is ook leuk! Ik moet ook werken met kerst, 1e kerstdag een late dienst en 2e kerstdag een nachtdienst. Valt dus nog mee. Met oud en nieuw ben ik dan vrij.
Sabine ja wezup ligt voor jou ook wel dichtbij! Grappig dat je er nog nooit van hebt gehoord!
Suusie22 schreef:marjoleintje schreef:Haha suusie jij hebt gewoon je oliebollen geteld!Ik vind ze ook lekker hoor!
En lekker eten is ook leuk! Ik moet ook werken met kerst, 1e kerstdag een late dienst en 2e kerstdag een nachtdienst. Valt dus nog mee. Met oud en nieuw ben ik dan vrij.
Sabine ja wezup ligt voor jou ook wel dichtbij! Grappig dat je er nog nooit van hebt gehoord!
tuuuurlijk tel ik m'n oliebollen.. ik zit nu al op 14 oliebollen, dus ik denk dat ik de 100 makkelijk ga halen.. vorig jaar begon ik wat later...