Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Hier nog een koopjesjager. Ben gek op goedkope winkels zoals de Action, maar ook gewoon op goede aanbiedingen en gratis probeerverpakkingen. Zijn er hier ook mensen met een Jumbo supermarkt in de buurt die wel eens gebruik maken van de 7 zekerheden van Jumbo om gratis artikelen te krijgen?
Michelle0601 schreef:Alwiene schreef:Hier nog een koopjesjager. Ben gek op goedkope winkels zoals de Action, maar ook gewoon op goede aanbiedingen en gratis probeerverpakkingen. Zijn er hier ook mensen met een Jumbo supermarkt in de buurt die wel eens gebruik maken van de 7 zekerheden van Jumbo om gratis artikelen te krijgen?
Ja! i love jumbo! laatst nog een hele kar boodschappen voor niets
Geweldig!!
Tellie schreef:De 7 zekerheden van jumbo? Dat klinkt als een sprookje?
Nog nooit van gehoord, heb hier wel een jumbo in de buurt, maar ben er nog nooit geweest.
Martine_R schreef:Tellie schreef:De 7 zekerheden van jumbo? Dat klinkt als een sprookje?
Nog nooit van gehoord, heb hier wel een jumbo in de buurt, maar ben er nog nooit geweest.
En als je iets vindt in de winkel dat over de datum is, òf met de datum van vandaag of morgen, krijg je datzelfde (nieuw! dus nìet over de datum) artikel gratis.
En de rest weet ik even niet meer
Tellie schreef:eslixapie schreef:Ik liep laatst in de Jumbo, en toen was er serieus iemand aan het tellen bij welke kassa ze de 4e in de rij zou zijn. Dat gaat mij dan weer iets te ver
Zou ik ook doen hoor.
Als ik daardoor een kar gratis boodschappen zou krijgen.