Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je vriend klinkt hartstikke tof en je lijkt het heel fijn te hebben met hem samen, dus daar kan het niet aan liggen!
Nemurin schreef:Ik ga met Sassol mee, klinkt inderdaad als onzekerheid...Je vriend klinkt hartstikke tof en je lijkt het heel fijn te hebben met hem samen, dus daar kan het niet aan liggen!
Bindingsangst ontstaat vaak uit verlatingsangst. Als je je niet geeft, kan iemand je ook niet kwetsen.

ik heb dit al 2 keer eerder gehad, de eerste keer ging ik daadwerkelijk bij hem weg maar toen merkte ik na 2 dagen dat dat niet klopte en ben ik weer bij hem terug gegaan. Ik heb toen voor de zekerheid wel een huisje gehuurd maar daar was ik nauwelijks.
Maar toch fijn!
Nemurin schreef:Dat hoort erbij. Dingen kunnen soms ontzettend in de knoop zitten en dan kan blijken dat je maar één extra probleempje hebt vergeleken bij mensen die wel "normaal" zijn.
Of je hebt echt een stoornis en dan kan er tenminste iets aan therapie gedaan worden.

Je zult toch je trots in moeten slikken op dat punt en dat kun je alleen zelf! Joolien schreef:Bedankt voor je berichtje Lili. Ik herken heel veel in jouw verhaal. Wat ik al zei, ik heb het vermoeden dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, geen idee dus waarom.
Natuurlijk kan het ook wel zo zijn, maar wacht het rustig af. Je hebt de zekerheid dat er nu een traject gaat starten waardoor vanzelf naar voren komt wat er aan de hand is, dat is al een hoop 'progress'.