Positief topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 07:26

Dat geld gewoon apart leggen,dan merk je het wel.Gisteren iets heel erg positiefs mee gemaakt, ben zoooooooooooooooooo trots.Mijn dochter was met haar klas(4 kids) voor een opdracht buiten.Ze kwamen op een markt terecht,1 jongen zegt iets tegen haar en opeens was ze iedereen kwijt.De paniek sloeg toe en ze ging hyperventileren,maar wat deed ze nou ze zei het tegen een voorbij ganger.Iets wat ze nog nooit heeft gedurfd,ze zei meneer ik ben mijn klas kwijt.Die meneer hielp met zoeken en opeens zei ze, o daar zwaaid iemand naar me daar zijn ze.Ze liep er naar toe en alle spanning kwam er uit, ze ging huilen.Dus in haar doosje geluk vond ze gisteren iets leuks, met een tekst, ik durfde in nood om hulp te vragen.Ditl lijkt niet bijzonder,maar voor haar is dit echt super.

laura_power

Re: Positief topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 07:53

jeeej! wat knap en wat leuk! hoe oud is ze als ik vragen mag?
ik kan ook heel panisch worden als ik mensen kwijt ben bijvoorbeeld in de drukte van een stad ofzo, brrr. moet er niet aan denken..

nou dat geld verdwijnt heus niet aan andere dingen hoor. daarvoor stop ik juist... ;)
wel positief denken he..

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:19

KarinvdM schreef:
Weet je wat nou zo jammer is Laura, als je stopt houd je niet opeens veel geld over. Het verdwijnt gewoon aan andere dingen...

Ik ben ook graag positief. Mijn moeder was dat ook altijd, ook toen ze erg ziek was. Ik wil graag net zo in het leven staan. :)

Had je het tegen mij? Neem aan van wel. Maar wat bedoel je hiermee?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:21

Ik heb eindelijk ontdekt dat er ook aardige jongens bestaan!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:26

Gaat weer genieten van het prachtige weer vandaag, de zon is er al door!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:26

Laura_x_, ik denk dat ze Laura_power bedoelt!?

Marleen, echt geweldig zulke overwinningen!!

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 09:45

Mijn moeder en haar vriend zijn vandaag gestopt met roken. Ik ben vrij sceptisch, maar ik hoop natuurlijk dat het ze lukt. (En ik laat mijn twijfels over de succes-kansen ook vooral niet doorschijnen, want dat motiveert ook niet.) Ik heb vandaag de allermooiste badjas gekocht, iets waar ik al maanden naar zoek. Mijn vriendje was er nu wel zat van dat ik constant zijn badjas aan had :D

Marleen_usar, wat knap! Aan vreemde mensen zeggen dat je mensen kwijt bent, dat is ook eng voor een jong kind. En fijn dat ze de klas zo weer gevonden heeft :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 13:37

Stoppen met roken ze gaan het volbrengen echt, we blijven positief naar iedereen toe.He wat leuk een nieuwe badjas,jij blij maar ook je vriend.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 13:44

Kentaro schreef:
Laura_x_, ik denk dat ze Laura_power bedoelt!?

Marleen, echt geweldig zulke overwinningen!!

Oh sorry, dan heb ik niet goed gekeken :o
Vond het al zo apart :')

Alweer zo'n heerlijk weer vandaag :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 14:03

Ik wil een positieve goede tip,ik wil iets doen voor dierendag hoeft niet precies op dierendag.Dieren die het echt verdienen wil ik een gratis reconnective healing geven.Ik wil ze iets geven zo dat ze weer positief in het leven staan.Bv een evenement een dierenasiel enz enz.Wie weet er iets?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:27

Het is jammer dat het te laat is voor Gimli, de shet uit een ander topic..... |(
Maar wat een super leuk gebaar!!!
Ik weet dat er erg veel (gedrags) problemen zijn met een shiba van m'n hondenforum. Maar ik heb geen idee of de mensen hier voor open staan?!? Zou het helpen voor een hond met gedragsproblemen?? Anders zou ik ze natuurlijk altijd even een berichtje kunnen sturen!?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 14:42

Het werkt bij alles, weet niet waar ze wonen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:47

Chips..... Daar heb ik niet aan gedacht.... Dacht even dat het op afstand ging, ze wonen namelijk in Belgie.... :o

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:59

wij hebben vandaag 2 poezen uit het asiel gehaald, ze zitten nu nog met z'n tweeën in de garage maar ze gaan het helemaal te gek hebben met onze 3 andere katten.
Ik heb samen met onze 3 kinderen een moeilijk plaatsbare kat uitgezocht (ze heette Icy maar we noemen haar Lady) Ze is heel schuw maar daar gaat hier helemaal goed komen. Omdat de kinderen voor de wat minder leuke poes gingen ipv al die lieve schattige dieren heb ik besloten dat Puck (voorheen Snoef) ook mee mocht. Puck is wel heel aanhankelijk en aaibaar. en liep de hele tijd al om ons heen.
@ marleen-usar misschien kan je wat met Lady? Zou het fijn vinden als ze wat beter in haar vel kwam te zitten.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:01

Dadelijk met Mamma naar de paardenwinkel, leuke spulletjes kijken,
ik heb heeeel veel vrienden en mijn dag kan niet beter, ik ben heel blij :D

Ook overigens omdat een hele lieve vriendin me positief heeft leren denken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 15:02

Fris me even op, wie is Lady?

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:16

Lady is de poes die we net gehaald hebben uit het asiel, erg schuw. Wil wel aangehaald worden maar kruipt bij voorkeur in een eigen hoekje.
Komt waarschijnlijk met de tijd wel goed, maar zou fijn zijn als we erachter zouden kunnen komen waar het probleem ligt voor haar.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 15:18

Melkbus waar woon je?

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 15:21

Ik woon in Drenthe, zie net in een ander topic dat jij in Rotterdam zit, Is een beetje erg ver weg helaas. We moeten haar maar gewoon de tijd gunnen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 16:20

Als het moeizaam blijft gaan, kunnen we het altijd met reiki op afstand proberen! :)

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 17:49

't gaat al een stuk beter, ze is inmiddels uit de garage gekomen en komt al even in de keuken kijken. Ik denk dat het asiel voor haar gewoon niet de goede plek is geweest.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 23:09

Dat is toch al heel positief nieuws!!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 23:23

Had even een tegenslag te verwerken gekregen vorige week (even geen toelichting, ik ben er nu ook overheen), maar heb vandaag iets heel positiefs meegemaakt. Zo'n 7 a 8 jaar terug kwam er een heel zwarte dag in mijn leven. Twee van mijn allerbeste vriendinnen waarmee ik was opgegroeid (woonden in het huis onder mijn tante's appartement), maandelijks kwam (ookal was het ruim 100 km reizen, kwam er heel vaak een paar dagen), verdwenen in 1 moment uit mijn leven. Hun vader was gestorven, en hun moeder nam ze mee terug naar Maleisie, contact met Nederland mocht niet meer. Sinds vandaag ben ik weer met ze in contact via Facebook, en ik ben ook al uitgenodigd naar Maleisie te komen.

Vind het trouwens een mooi topic met vele mooie en leuke verhalen :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 07:45

Wat een positief nieuws zeg, wat fijn dat je ze weer ben tegen gekomen.Spreuk voor deze dag,als je god toe staat door jou te spreken en door jou de aarde toe te lachen, omdat je een onvoorwaardelijke gever bent, een vastberaden persoon, zal voorspoed je beloning zijn.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:57

wauw nessie wat leuk!

ik weet hoe het is om je beste vriendin te missen, mijne ging in groep 3 naar zweden voor 3 jaar.
toen ze terug kwam weer herenigd :+:
nu ging ze 4 jaar geleden voor 2 jaar naar frankrijk! daar ben ik ook nog heen geweest afgelopen zomer een weekend.
nu is ze terug in NL, maar raad is........ ze zit op kamers in maastricht :P ik woon in midden NL, bij amersfoort haha.
dus zie der nog steeds amper. ze doet universiteit, dus is elke dag mega druk...
ik niet met me mbo haha.

ik ga vnavond bij een nieuw bijrijdpaardje kijken eindelijk! ben zo blij. hopelijk wordt het wat.
volgens mij heet ze zonnester. hihi lief he. :):)