Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:49

Ik liep als kind de tuin uit. Kwam er een jongen over de stoep langsfietsen. Spuugt die eikel recht in mijn gezicht! Heb nog nooit zo hard gescholden. BAH :r

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:50

Met m'n blote voeten op een dode muis gestaan en wel is in de plas van m'n hond gaan liggen (had in m'n bed geplast, wat ik niet zag in het donker, totdat ik erin lag :'))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:53

Ik zat op de scooter, geen windscherm helaas. Ik rijd gewoon ovr een hobbeltje, niemand op de weg, en ik voel opeens iets hard tegen mijn schouder/nek aankomen. Ik voelen, het was nat. Kijken in mijn spiegel.. Je raad het al: een ontzettend grote klodder vogelschijt, en ik kwam net de douche uit, schone kleren aan, bam helemaal over mijn jas ook, verbaast me dat het mn bh niet inliep.. _O- ik nog heel dapper mijn ritje afgemaakt, half kokhalzend, sjaal eroverheen gedaan (wat moest ik anders he haha) en thuis gedoucht. ik voelde me zo smerig...

Of op slakken staan inderdaad, krijg ik ook helemaal de kriebels van. Oh, en ik werd een keer opeens misselijk, rende naar de badkamer, te laat. Het lag overal, op de handoekken, op de grond, in de douche, en vervolgens de hele weg naar de wc in de badkamer, en toen ik bij de wc was kwam er niks meer uit. Mama moest het schoonmaken, en is heeeeeeeeeeeeeeeel lang bezig geweest met een knijper op haar neus. :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-11 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:53

Geeeetver allemaal.
Ik heb een keer een zak flippie chips open gemaakt, in oostenrijk.
Zat een stuk wcpapier in?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:54

qwerty14 schreef:
maradhja schreef:
Toen we nog stro hadden op stal, was er eens een opgedroogde doode muis uit het stro gevallen recht in de deur opening van de stal, maar er lag wat stro rondom heen was was gevallen en toen ik terug liep om het wat op te vegen ging ik er met mijn grote voeten opstaan :')
Nu kan ik er wel om lachen, maar toen, gadverdamme wat voelt dat raar onder je schoen!!

gelukkig niet je blote voet!! getsie derrie! :r

Ik stond een keer met m'n sok op een muis die halfdood was :=

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:56

Ik reed samen met mn vader op de fiets, ik leunde met mn armen op het stuur.
Hobbeltje, ik raak uit balans, voet van de trappers en fiets zo richting sloot..
Ik kon de sloot in fietsen of me laten vallen, vallen dus!
Jammergenoeg werd het een beste buikschuiver en schoof ik zo met mn handen, buik en been door de hondenschijt! Gatver, gelukkig waren we bijna thuis..

Een vriendin van mij zat altijf op stukjes palstic etc te kauwen..
We gingen oud papier wegbrengen naar een hok, donker, spinnenwebben.
We liepen allebei door een web heen, bah. Ff later in de klas, zegt ze, wat proeft dat vreemd, wat heb ik eigelijk in mn mond?? Zit ze te kauwen op een orenkruiper! Gatver!

Ik sta te kijken naar de paarden in het weiland, spul gaat rennen en komt richting het draad. Ik doe een stap achteruit om niet alle spetters op te vangen die er aan komen, ik struikel en ga languit in de modderplas achter me.. Zucht..

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:58

Ik ben ooit eens stoer wezen zeevissen, hup die boot in hengeltjes klaarleggen en de boot vaarde uit.........vanaf dat hij de kade verliet werd ik zeeziek en kotsmisselijk op een gegeven moment zaten we op de wilde zee en ik moest overgeven en rende richting reling en haalde uit vanuit mijn tenen maar door de wind kreeg ik het net zo hard terug :r

Ik stond een paar jaar terug buiten te wachten met een stel mede scholieren om examen te doen en we zaten een beetje te kletsen tot ik in eens iets tegen mijn hoofd aan voelde dus ik met mijn hand richting haar had er een vogel vanuit de lucht zo op mijn hoofd gesjit :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:58

Ik was een keer een puistje op de rug van mijn vriend aan het uitdrukken (wat op zich al een smerige bezigheid is), knapt het puistje en springt de etter op mijn lip :r

Vriendlief kwam thuis van zijn werk, de honden begroetten hem uitbundig en de jongste hond begon zijn gezicht te likken. Mijn vriend zei helemaal vertederd.... och heb je baasje zo gemist?
Ik: euhm, hij heeft net nog zijn piemel schoongelikt hoor :D

_00_0

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:04

of in je warme bedje springen na een lange dag en dan erachter komen dat je kat overal onder de dekens heeft gekotst. Mijn hele benen zaten onder :(

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:05

oh geweldig topic dit! zelf kan ik het nu niet
zo bedenken maar wie weet kom ik nog ergens op!
Ik volg..!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:07

LisaD schreef:
Ik liep als kind de tuin uit. Kwam er een jongen over de stoep langsfietsen. Spuugt die eikel recht in mijn gezicht! Heb nog nooit zo hard gescholden. BAH :r

Dat is ook wel vreselijk asociaal zeg!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:26

Thuiskomen na het stappen, de garage binnenlopen, een "smots"-geluidje horen als je je voet op de mat zet en vervolgens ontdekken dat dat een naaktslak was.

Die daarvoor over én door al je schoenen was geglibberd. 7 paar schoenen waren keurig voorzien van een slijmlaagje. BAH!

Oh en toiletten schoonmaken op het werk. Sommige mannen (het zijn praktisch ALTIJD de mannenwc's) vinden het heel normaal om niet door te spoelen als ze hebben gepoept. BAH!

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:27

Broccoli schreef:
LisaD schreef:

Dat is ook wel vreselijk asociaal zeg!

Ja, ik was toen 8 ofzo.
Kwaad dat ik was!
Het stoom kwam nog net niet uit mn oren! -:(-

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:48

Ik zoende een keer met een jongen, en tijdens deze zoen knapte zijn vieze, gelige, mega-etterpuist in mijn gezicht. IEL.

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:50

Oe! dat lijkt me niet fijn nee! :=

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:51

Lamar schreef:
Ik was een keer een puistje op de rug van mijn vriend aan het uitdrukken (wat op zich al een smerige bezigheid is), knapt het puistje en springt de etter op mijn lip :r

Vriendlief kwam thuis van zijn werk, de honden begroetten hem uitbundig en de jongste hond begon zijn gezicht te likken. Mijn vriend zei helemaal vertederd.... och heb je baasje zo gemist?
Ik: euhm, hij heeft net nog zijn piemel schoongelikt hoor :D

Hahahahaha _O-

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:54

Ik ben bang dat ik hoog scoor...

Ik moest iets doen (schoonmaken, verhangen, weet ik niet meer) met zo een 'apparaat' dat vliegen vangt, zo een box met een paarse lamp erin, vlieg krijgt een schok en valt in de opvangbak. Het was een hele grote box. Ik bezig met dat ding, boven mijn hoofd op een stoeltje, pleurt de hele onderkant eruit.
Honderden rottende vliegenlijkjes in mijn haar... :r

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:55

Laatst ging ik in de tuin op een stoel zitten. Hierbij ging mij trui wat omhoog waardoor een blote rug kreeg. Ik ga zitten en voel iets nats in mijn rug. Dus eerste reactie met mijn hand er aan voelen. Vreemd goedje, dus haal mijn hand terug. Is het een enorme klodder bruine vogelpoep. :=
Zat nu naast mijn blote rug ook op mijn hand. :r

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:56

nietsvermoedend je laarzen aandoen, en er dan een lekkere vieze naaktslak uithalen :r

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:57

niet echt super maar, ik fietste, en tpen vloog er op eens een regenworm op mijn hand. :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:59

paard zijn benen aan het afspoelen en ineens ergens met mijn arm tegenaanstoten :+
bleek meneer even zijn piel even eruit gehangen te hebben :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:01

ok zelf ben ik een keer tot mn lies in een mesthoop gezakt vraag me niet hoe gatver degatver, een naaktslak doodgetrapt in zon ijzer deurmatje met blote voeten dat tie door je tenen heen komt. mn moeder moest een keer zon ontbindende muis opruimen ik zag hem en oooooooh daar kom ik bijn a niet meer overheen en ben een keerc rexcht in mn gezicht gespuugd door een kleregozertje op de fiets.
Ik was teverbijsterd om een stok tussen zn spaken te steken.grrrrrrrrrrrrrrr.
Ehm oja mn kat is een keer aan de spetterpoep geweest en had een bonusrondje bed gemaakt dat je wakker word en denkt wat ruik ik het zat echt ooooveral. misschien bedenk ik later nog wat

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:13

Gatver wat een gore dingen komen hier voorbij zeg.

Waar ik nog het meest de kriebels van krijg en zelf nóóit hoop mee te maken, is staan/pakken met je hand in slakken of muizen. :r Dat is echt mijn grootste angst, haha.

Mijn broer pakte 'n keertje 'n hand hooi uit de ton voor de konijnen, moest er flink diep met z'n arm in. Hij voelt iets zitten onderin de ton, dus hij pakt dat vast (denkende dat het een prop hooi was), haalt zijn arm uit de ton, met 'n dooie muis in z'n hand. Brr..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:14

ik loop wel eens met mijn blote voeten binnenshuis op een naaktslak! gaaadver!
tussen mijn tenen laatst.. dat was echt goor

vroeger spuugde er een kwade overbuurman van mijn vriendin op mijn hoofd/haren toen ik de voetbal uit de tuin haalde.. gadver ik heb nog nooit zolang onder de kraan gestaan met mijn hoofd..

en de derde goor ding waar ik nog van huiver
vallen en dan met je hand in de hondenstrond belanden.. die diarree achtig dun was!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:15

Sorry maar om sommige dingen heb ik echt vreselijk hard moeten lachen!!

Zo was ik een keer mijn zoontje aan het verschonen, kleine baby verschrikkelijke waterpoep!
Op de bank dus ik zat echt recht achter hem, meneer krijg flinke krampen op het moment dat ik hem iets omhoog trek om zijn luier eronder te schuiven, komt er een wind uit!!!! Nou de poep spetters vlogen me om de oren!! Toen ben ik ook wel even van slag geweest hahaha!