Frodo_ schreef:Buiten het dierenleed, sowieso raar dat mensen 250, (waarschijnlijk zelfs meer, ik heb er geen verstand van) gaan neertellen voor een warme slof/schoen. Want die dingen geven geen stevigheid rond je voet, je ziet genoeg meisjes die naast de 'zool' lopen. Maarja, je voeten zijn lekker warm he, daar gaat het toch om? En omdat je ze aanhebt, want dan hoor je er helemaal bij natuurlijk. Kijk verder dan je neus lang is, kijk rond in de winkels. Ik heb net schoenen van imitatieleer gekocht, met nep bont aan de binnenkant. En die zijn behoorlijk warm. Here you go. Warme, stevige, mooie en iets goedkopere schoen, waar naar mijn idee 100x minder voor geleden is (het is nog fake ook, kun je nagaan). Want zeg nou zelf, dat klinkt toch een stuk beter dan leven gevild schapenleer/bont aan je voeten...
Er zijn ook wel mensen die 250 euro neer leggen voor een nieuwe spijkerbroek of een mooie jurk! als je het kan betalen, waarom niet? ( en dan laat ik nu hetgene of je nu wel of niet weet hoe de dieren eronder lijden er buiten )
Ze geven wel zker stevigheid!!! juist de uggs die nep zijn, daar ga je schuin op lopen!
Ow, en ze zijn zker bestemd tegen regen en sneeuw! mits je ze inspuit met de speciale spray
Ik ga deze winter nog genieten van mijn uggs want dan is het beestje niets voor niets heen gegaan en volgend jaar koop ik wel snowboots