Anouska15 schreef:Haha geweldig topic, ik heb vast ook wel wat, ff denken..
Ohja vorige week Schuurfeest! Ik moest tot twaalf oppassen en kwam daar om 1 uur aan, dus ja ik had wat in te halen. 4 uur later zat ik op mn knieën boven een deken tegen verf druppels op de kamer van Zuslief. Hele doek ondergespuugd. Ik wilde wel boven de wasbak. Maar daar stond een reiskoffer voor de deur dus ik met alle macht aan die klink hangen, maar lukte niet, ja en toen hield ik het niet meer!
Heb mn moeder zelfs vorig jaar betrapt. Ouders kwamen 3 uur snachts thuis van een feest en ik hoor een hoop gerommel beneden. Dus ik trek mn badjas aan. Zit moeders bij de toilet. Dus ik vraag wat ze diet.. ja schoon maken:D vervolgens ging ze dat met dr handen voor doen. Maarja mevrouw was zich niet bewust dat kots niet heel goed desinfecteerd. Dus ik haar met pap in bed gelegd en vervolgens de hele nacht "papaaaa papaaaa" uit de slaapkamer horen komen:$
briljant topic dit 
ik ging vroeger nog wel eens doordeweeks stappen (donderdag, vrijdag dus stikgaar) en bleef dan bij een collegaatje/vriendin slapen die op de hoek van het uitgaansgebied woonde. Na een gezellig drankje thuis en wat gratis shotjes van een scharrel van mijn collega stonden we met z'n 2en voor haar deur. Ik kreeg de sleutelbos in mijn handen gedrukt met de woorden 'zilveren sleutel' waarna de luikjes dichtgingen- slim als ik was heb ik die dus ook in het slot gestoken
meer dan 10 sleutels later stonden we binnen, dr hele sleutelbos bleek vergeven te zijn van de zilveren sleutels en ik had natuurlijk geen idee welke het was..