Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:22

paar jaar terug paste ik op het huis bij stal... met een aantal vriendinnen. Dus we dachten jaaa we gaan uit. nou dat was een pokke eind fietsen, maar binnen een half uur waren we er.
Maarrrr dan heb je de terugweg nog :') ben tig keer gevallen, vriendin had dr ketting van haar fiets af dus ben er onder gaan liggen (?) "ja zo doen ze dat in de garage ook" en soort van gemaakt... waarna we bedachten dat we moesten plassen. Dus fiets neergeflikkerd, de bosjes in om te plassen. Horen we ineens de bekende stem van een andere vriendin + nog een vriendin "Hee, een fiets.. zullen we hem jatten?"
waarna ik met de broek op mn enkels de struiken uitren "neeeeeeeeeee!!!"

hahahaa :')
En dr vroeg nog een keer zon engerd: Hee waar kom jij vandaan? ik: UIT DE HEMEL! *muziek uit* oeps :o

en paar weken terug was ik sinds tijden weer echt ehhh bezopen, nou ik kreeg meteen de hik... staat ook zo leuk. en dan roepen: NEE ik meen het serieus!!! Hou eens op met lachen!!!!!!!!!!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:23

Hahaha, politiepaarden _O- Denk niet dat de bereden politie me zo lief vind :P Heb al een paar kee ineens een paardenkop naast me gehad en dan heeeel enthousiast als een penny reageren 'PAARDJUHH!!' 'paarden zijn lieff' etc, terwijl die agenten je gewoon aan de kant willen hebben, maarja, dat mogen ze dan weleens vragen. Ze kunnen niet verwachten dat iedereen maar bang van die beesten is en aan de kant rent :')

Anoniem

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:26

ohjaaaaaaaaaa politie paarden!!!!!!!!!
mijn vriend ging er ook 1 "aaien" *knuffel om hele hoofd*
vond die agent niet leuk, mja bij mijn paard doet hij dat ook altijd :P

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:27

Oh leuk bijlezen was dit. :') Vooral plassen in een ladekast en wakkerwordne met een helm op zijn me bijgebleven... :')

Ik ben ook nog een keer prachtig onderuitgegaan in de kroeg toen ik een oude bekende tegen probeerde te houden toen ze een ex-scharrel van mij wilde begroeten.... zij had haar jas nog aan en ik trok aan haar capuchon. Zat daar verdorie zo'n drukknoopjes vacht aan, in een ruk trok ik die vacht eraf en klapte ik wijdbeens op de grond, versuft starend naar de 'hamster' in mijn hand. Hele kroeg meelachen.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:29

Haha geweldig topic, ik heb vast ook wel wat, ff denken..

Ohja vorige week Schuurfeest! Ik moest tot twaalf oppassen en kwam daar om 1 uur aan, dus ja ik had wat in te halen. 4 uur later zat ik op mn knieën boven een deken tegen verf druppels op de kamer van Zuslief. Hele doek ondergespuugd. Ik wilde wel boven de wasbak. Maar daar stond een reiskoffer voor de deur dus ik met alle macht aan die klink hangen, maar lukte niet, ja en toen hield ik het niet meer!

Heb mn moeder zelfs vorig jaar betrapt. Ouders kwamen 3 uur snachts thuis van een feest en ik hoor een hoop gerommel beneden. Dus ik trek mn badjas aan. Zit moeders bij de toilet. Dus ik vraag wat ze diet.. ja schoon maken:D vervolgens ging ze dat met dr handen voor doen. Maarja mevrouw was zich niet bewust dat kots niet heel goed desinfecteerd. Dus ik haar met pap in bed gelegd en vervolgens de hele nacht "papaaaa papaaaa" uit de slaapkamer horen komen:$

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:32

ohhhh echt een topic voor mij, waar zal ik beginnen?
maak enorm veel bloopers als ik dronken ben :o

maar de allerergste was toch wel toen ik lekker uit was in ons oude vertrouwde discotheekje. stond daar lekker mezelf te amuseren op de dansloer toen ik mijn nichtje zag wenken dat ik even moest komen. ik loop dus in volle vaart op haar af, bleek er aan de zijkant van de dansvloer ineens een box te zijn neergezet waar ik vol tegenaan loop. ik kom met mijn bovenbeen tegen de rand en vlieg er zo overheen met mijn buik knal ik op de andere kant van de box en tuimel zo weer terug! het eerste wat ik deed was rondkijken en natuurlijk had iedereen het gezien... :+
heb ik dus 3 weken met een enorme blauwe/zwarte plek gelopen op zijn been en buik. dit krijg ik dus de rest van mijn leven te horen dat begrijpen jullie wel he?

en dan nog de keer dat ik met mijn vriend uitging, we gingen zo'n 3 mnd met elkaar dus nog lekker verliefd <3 ik mijn mooie nieuwe pumps aangedaan en het ging goed totdat iemand zijn drinken liet vallen en ik er middenin stap...glij uit en land op mijn kont recht voor de barkruk waar mijn vriend zat 8)7
ik dacht alleen maar...opstaan! maar voordat ik kon reageren voelde ik 2 handen en tilde mijn vriend me op en zette me op mijn voeten. ik kon wel door de grond zakken!
wat is erger vallen of opgeraapt worden door je grote liefde :D

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:32

Pfoe... Was een keer met wat vrienden uit geweest, en we gingen terugfietsen, alleen had net een slokje teveel op, fietsen we uiteindelijk naast aan sloot, en iemand zei dat we linksaf moesten, en ja ik ging dus linksaf... De sloot in :')

En een keer een flirt van me, gezellig dagje samen geweest op een festival, maar gingen even met onze eigen vrienden rondje lopen, hij was aardig zat... Vertelde die me later dattie een meisje had gezoend, omdattie dacht dat ik t was, en toen zagtie daarna pas dat ik het niet was, toen probeerde dat meisje hem weer te zoenen, istie met een rode kop weggelopen. Moest wel aardig lachen toen k het hoorde hoor :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:35

Ooooh dat onderuit gaan, herkenbaar. :')

Ik had een paar hele gladde schoentjes aan en ging op stap met 2 jongens.
Ik ben serieus die avond 4 keer onderuit gegaan en 1 van de 2 heeft me continue met een droog gezicht opgeraapt. :')
Dat ging telkens zo.
Roos loopt over de dansvloer, jongens erachter aan, Roos zoeft onderuit, landt op haar dikke kont en blijft met een versuft gezicht zitten. J. kijkt naar beneden, kijkt naar de andere jongen, schudt z'n hoofd en raapt me maar weer op.

Geloof dat het niet zo aan de drank lag maar aan de gladde schoentjes in combinatie met de dansvloer, maar dat heb ik nog vaak moeten horen. :')

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:38

Phoe, eens goed nadenken...

- Zo ben ik een keer op een warme zomerdag bij vrienden gaan drinken, die wonen aan drukke weg met lanmgs de schutting (was een laag struikje) een trampoline. Natuurlijk slaat de alcohol harder in, in de zon... Dus het was erg warm, en vriendin en ik hadden beide onze shirt uit gedaan, dus stonden in bh. Vroeg die vriendin ineens aan mij, kom zullen we trampoline springen? Dus ik: jaaaa tuurlijk! :):) Stonden wij daar, trampoline te springen. Echt voor 10 minuten, tot we het raar vonden dat een groep toeristen zolang stonden te kijken hoe wij daar sprongen.... Was meteen nuchter! :')

- Of die keer dat er een enge vent op ons afkwam. Wij stonden toen op een donker grasveld want gingen onze fietsen halen. Begint ie heel gesprek, waar hij moet uitgaan, of wij niet met hem mee wouden want hij vond het zo saai en met ons zou het veeel leuker zijn (jaa, altijd natuurlijk! :D ), of we hem niet leuk vonden... Maar wij hadden op dat tijdstip al thuis moeten zijn. Dus wij steeds er tussen proberen te komen door te zeggen, jaa maar we moeten nu echtnaar huis! Maar hij bleef maar praten en zeuren! Zei steeds jaa, je vind me niet leuk he! Dus ik, nee dat is het niet! Hij: wat dan? Niemand vind mij leuk! Begon hij daar steeds over te zeuren. God, we kwamen maar niet van die vent af! Tot ik maar zei (nadat ik een bepaald topic van Bokt in gedachte kreeg) en zei, aah je bent hartstikke leuk maar ik val op vrouwen. BAM! Hij keek ons aan en liepmeteen weg.... Hahaha! Ik daarna tegen mijn vriendin: Laat me dat NOOIT meeer zeggen! Waar is de dichtsbijzijnde jongen?

- Of toen we door een club liepen en mijn vriendin me ineens met een rood hoofd aantikte en zei: 'Er was net een vent, 40+ en die kneep in mn wangetjes en zei: Aah wat een schattig meisje ben jij!' Ze was 16...

- Zo wou ik ook een keer op mn fiets stappen. Heel charmant want voor ons stonden een groep ontzettend leuke jongens die ik kende. Dus ik wil wegfietsen, schiet tot 2x aan toe mijn handvat van mijn stuur waardoor ik bijna viel! :') Dus die jongens vet lachen enmaar zeggen dat ik teveel ophad! Tjaaa, probeer danmaar uit te leggen dat het je handvat was!

- Zo moesten een vriendin van mij ook ontzettend nodig naar het toilet. Hadden toen pittig veel op en stonden inhaar steeg want ik moest mn fiets nog halen. Maar we moesten zo nodig en stonden toen net bij een open tuin.. Dus ik zei voor de grap: Heee een openbare wc! Zullen we? En voordat ik iets kon doen of zeggen zat zij daar dus al! :D Dus ik: Ooh, okeee! Zaten we daar, in iemands tuin! :+

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:42

Anouska15 schreef:
Haha geweldig topic, ik heb vast ook wel wat, ff denken..

Ohja vorige week Schuurfeest! Ik moest tot twaalf oppassen en kwam daar om 1 uur aan, dus ja ik had wat in te halen. 4 uur later zat ik op mn knieën boven een deken tegen verf druppels op de kamer van Zuslief. Hele doek ondergespuugd. Ik wilde wel boven de wasbak. Maar daar stond een reiskoffer voor de deur dus ik met alle macht aan die klink hangen, maar lukte niet, ja en toen hield ik het niet meer!

Heb mn moeder zelfs vorig jaar betrapt. Ouders kwamen 3 uur snachts thuis van een feest en ik hoor een hoop gerommel beneden. Dus ik trek mn badjas aan. Zit moeders bij de toilet. Dus ik vraag wat ze diet.. ja schoon maken:D vervolgens ging ze dat met dr handen voor doen. Maarja mevrouw was zich niet bewust dat kots niet heel goed desinfecteerd. Dus ik haar met pap in bed gelegd en vervolgens de hele nacht "papaaaa papaaaa" uit de slaapkamer horen komen:$

briljant topic dit :')

ik ging vroeger nog wel eens doordeweeks stappen (donderdag, vrijdag dus stikgaar) en bleef dan bij een collegaatje/vriendin slapen die op de hoek van het uitgaansgebied woonde. Na een gezellig drankje thuis en wat gratis shotjes van een scharrel van mijn collega stonden we met z'n 2en voor haar deur. Ik kreeg de sleutelbos in mijn handen gedrukt met de woorden 'zilveren sleutel' waarna de luikjes dichtgingen- slim als ik was heb ik die dus ook in het slot gestoken :)* meer dan 10 sleutels later stonden we binnen, dr hele sleutelbos bleek vergeven te zijn van de zilveren sleutels en ik had natuurlijk geen idee welke het was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:43

Juangi schreef:
- Zo wou ik ook een keer op mn fiets stappen. Heel charmant want voor ons stonden een groep ontzettend leuke jongens die ik kende. Dus ik wil wegfietsen, schiet tot 2x aan toe mijn handvat van mijn stuur waardoor ik bijna viel! :') Dus die jongens vet lachen enmaar zeggen dat ik teveel ophad! Tjaaa, probeer danmaar uit te leggen dat het je handvat was!

HAAAAAAAAAAHAHHAA weet je wat ik een keer gehad heb!!! *ligt weer dubbel*

ik fietste over een bruggetje over een sloot *lichtelijk aangeschoten* en wilde gaan staan op mijn trappers. Waarbij er dus druk op mijn handvaten komt, en die ene schiet er af, en vloog door de lucht zo de sloot in!!!!
sta je daar... :? ik snapte er niks meer van hahahaha!!! Had die fiets geleend van een vriendin en moest dat verhaal dus uit gaan leggen :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:44

Schoot dat handvat of jij de sloot in? :')

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:46

Oh ik ga maaf even mn geheugen opfrissen, zometeen heb k waarshcijnlijk nogwel een 100tal bloopers :o

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:46

VivaLaVida schreef:
Juangi schreef:

HAAAAAAAAAAHAHHAA weet je wat ik een keer gehad heb!!! *ligt weer dubbel*

ik fietste over een bruggetje over een sloot *lichtelijk aangeschoten* en wilde gaan staan op mijn trappers. Waarbij er dus druk op mijn handvaten komt, en die ene schiet er af, en vloog door de lucht zo de sloot in!!!!
sta je daar... :? ik snapte er niks meer van hahahaha!!! Had die fiets geleend van een vriendin en moest dat verhaal dus uit gaan leggen :')

Hahahhahahahah!

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:47

Okeee wauww wat een reacties al zo snel, dan komt hier ff het lijstje van de TS }> hahahah bereid je voor..

- Op koninginnedag dit jaar was ik zo straalbezopen in Eindhoven dat 5 vreemde omstanders mij gewoon begonnen te filmen met hun mobieltjes haha, ik zag er belachelijk uit en ging continue op mijn plaat en zwikte steeds mijn voeten om terwijl ik aan het meezingen was met Nederlandse Nummers
Ff een impressie van hoe ik erbij liep (hier was ik nog redelijk nuchter _/-\o_ ) Grappigste was nog dat ik met mijn straalbezopen kop live op Omroep Brabant ben geweest... En de smsjes maar binnenstromen en ik maar niet snappen hoe iedereen thuis kon weten dat ik zo zat was :')
Afbeelding

- Ik ging een keer met een vriendin op stap en we wilden de zon zien opkomen.. Nou wij ze zon zien opkomen en om 06.30 wilden we naar huis.. en toen was onze fiets blijkbaar gejat (we waren samen op 1 fiets) dus wij hadden zoiets van ja dan jatten wij ook maar een fiets.. }> Dus wij naar zo'n groepje straatnegers die daar stonden te chillen om 06.45 smorgens vragen of hun misschien wisten hoe je een fiets moest jatten (uhmmmm.. jaaaa... :o ) Roept mijn vriendin (Lisa) terwijl ik dat aan het vragen was opeens: 'Noortje, ik heb er al 1, hier staat er 1 zonder slot!' Dus ik gebaar naar die negers van 'ohnee laat maar' en spring bij haar achterop.. Hoor ik opeens achter me de ene neger tegen de andere: " Quincy is dat niet jouw fiets??" Was het die fiets van die neger hahahah! Wij snel fietsen en die vent achter ons aanrennen haalt ie ons op een gegeven moment in, zegt mn vriendin bloedserieus: Oh sorry meneer het was niet de bedoeling om uw fiets te jatten _/-\o_
Je kon me oprapen hahaha, eerst keihard eruit naaien met die fiets en zodra die ons ingehaald had vlug zeggen dat het 'niet de bedoeling was' :')

- Ik had me een beetje laten gaan op mijn 18e verjaardag en alles door elkaar gezopen.. Ging ik na het feest in bed liggen en alles draaide en ik moest dus kotsen (de enige keer in mn leven dat ik heb hoeven kotsen van drank ) Dus ik lig daar gewoon in bed 'liggend' te kotsen.. voelde me echt super misselijk, staat ons mam met een chagerijnig hoofd in de deuropening: 'Nou het was een leuk feest zeker.' En dat zegt ze dan met zo'n stalen gezicht :')

- Ik was een keer op stap en had een jongen leren kennen en we liepen van de ene kroeg naar de andere en toen stond er een politiepaard. Ik zei tegen die jongen ' Oooh ik hou van paarden!! Ik ga hem aaien!!' en ren er supersnel op af.. Die agenten dachten dat ik hun iets wilde gaan aandoen omdat ik zo hard op hun afrende met het gevolg dat ik door 2 agenten neergeknuppeld werd op de grond... Oeps hahaha en ik kreeg de kans niet om het uit te leggen want ze bleven maar slaan met hun knuppels.. heb lekker 2 weken vol blauwe plekken rondgelopen hahaha :P maargoed volgende keer de politiepaarden maar iets rustiger benaderen dan maar

- Ik was een keer in Valkenswaard opstap geweest (samen op 1 fiets) en we moesten lopen omdat ik de band lek gereden had.. Ik zei na 15 minuten lopen omdat ik pissig was 'Pff je kan makkelijk fietsen op een fiets met een lekke band hoor.' en ik neem een aanloop en spring op die fiets.. Vervolgens zakt het wiel aan de voorkant in elkaar en zakt het frame voor in waardoor ik met fiets en al de sloot in rijd.. Helaas stond er ook water in :') En had ik een witte broek aan.. Kwam de volgende dag nog kroos tegen in mijn ondergoed hahaha. Gelukkig droeg die jongen waar ik mee was mijn tasje met (splinternieuwe) mobiel en geld _/-\o_

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:50

TS! Raap me op! _/-\o_ _O-
Vooral die van die fiets en dat politiepaard :') Hahahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:53

en weer vreselijk hilarische verhalen erbij := dit maakt me dag super goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 21:55

TS : dat verhaal van jou en het politiepaard moet goed pijnlijk zijn geweest :+

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 21:56

@takkie_muis Jup :')

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:01

Of zo waren wij op een avond uitgegaan met vrienden van ons. 3 meiden, 3 jongens. Kwam ik natuurlijk die avond 3 flirts tegen... Waar ik de jongens niks over verteld had,dus had meteen wat uit te leggen. Uiteindelijk gaan we naar huis, maar een vriend enmij wisselde van vest. Dus een jongen van 1.80+ en een klein meisje... Haha! Dus ik met dat vest naar huis gefietst.

Krijg ik de volgende ochtend een smsje, jaa Koen (vriend van mij) is weg, weet niet waar ie is! Ik las die avond rond 4uur op twitter nog een verhaal van jongens die op een lange weg naar een ander dorp een jongen uit de berm hadden geplukt... Nooit bij nagedacht dus. Dus belt hij me daarna, over dat ze wat gingen eten. Die jongen ging een luchtje scheppen en sindsdien had hij niks meer van hem gezien! Hijnam ook zn telefoon niet op, reageerde nergens op. Dus ik al in paniek, dacht die ligt ergens in een sloot ofzo!

Wat blijkt nou, die jongen had veelsteveel op, was luchtje gaan scheppen en toen ineens op de fiets gestapt ennaar huis gefietst. Maar op die lange weg naar het dorp was hij zoo ongelooflijk moe, dus was van zn fiets gevallen, en is meteen maar in de berm gaan slapen! Tot andere jongens (die van twitter) hem tegenkwamen. Zo grappig! Nog heel verhaal gehoord op Twitterhoe hij erbij lag, wat voor sukkel het was enzo! :')

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:03

Ik drink niet veel, maar.......ik heb één keer met oud en nieuw samen met m'n zus een fles amaretto op :P .
Dat ging er steeds sneller in natuurlijk en we hadden de grootste lol :D .
Mijn ouders waren toen bij ons en mijn zus met haar man en ik met mijn (ex)vriend.
Net na twaalf uur ben ik naar boven gelopen (weet het écht niet meer := ) en ben ik naar de slaapkamer gegaan (zo mijn ex de volgende dag allemaal vertelde) en zei 'als het bed nog 1 keer voorbij komt dan spring ik erop' _O- .
De visite dus beneden laten zitten en ik lag lekker te pitten :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:15

Ik ben trouwens een keer knoert hard gevallen met een vriend van mij die mij optilde en beide zo dronken waren dat hij me niet kon houden!

Lagen we daar middenin de kroeg...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:17

haha ik was een x met vrienden by ons vaste cafe. Er was een ruzie gaande by de voordeur. Een jongen op de grond en een uitsmijter erboven die hem in bedwang probeerde te houden. Nu was het al 4 uur snachts en ikwas ook de helderste niet meer :D Heb ik als een boks commentator ernaast op de grond gezeten. 'in de ene hoek 2 meter lang en 2 meter brrrreeeed!" om vervolgens met mijn hand op de grond zitten klappen en tot 10 te tellen, om vervolgens als een idoot "hij is neer hij is neerrr, uitsmijterrr wint!!!!' zitten schreeuwen... schaamde me dood..

En 2 gastjes die ruzie hadden: 'ik haal mijn broer erbij, ik schiet je neer man, ik vermoord je ik ga je zoeken en je gaat er aan'. Ben er heel droog heen gelopen en heb gezegd dat ik die verhalen vaker heb gehoord en eerst zien dan geloven, om vervolgens te zeggen dat ik mijn broer en mijn neef en de hond van de buren ook ging halen, en ikheb niet eens is een broer, en de buurman heeft ook geen hond... :+

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:22

ik was op het examen feest van mijn neef, je raad het al allemaal dronken studenten, uiteindelijk begint mijn nicht op de grond te zwemmen en tegen de lucht te praten vervolgens neemt ze een aanloop en springt met kleren en al het zwembad in die was gelijk weer nuchter _O-

er was ook een andere jongen die iets te veel op had, hij loopt naar de dj en duwt hem van zn podium af de jongen begint door de microfoon te praten, het klonk zo: ek blen ....... wlie wlil er met mlij dlansen, waarna hij plots in elkaar zakt en begint te snurken!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:23

"Als het bed nog 1x voorbij komt spring ik erop" _O- _O- _O-

Zwemmen op de grond.... _O-

Jongens ik kan niet meer... :')