mijn zoon wilde een nieuw bed en kreeg.....een tractor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:04

zacharyhill schreef:
Daar is het mee begonnen door de tractor van opa. Hij bleef bij mijn ouders slapen en hij was vervelend dus zei opa, als je nu niet naar bed gaat slaap je maar in de schuur in opa zijn tractor.......................Wat doet hij dan gaat met zijn kussen de schuur in en kroop in de tractor, slaapt goed hoor opa. Boos toen hij mee naar binnen moest en in zijn eigen bed. Toen zei opa dan vraag je maar aan je vader of hij er een maakt zodoendedank je pa! :D

Hahaha :D Dat zou mijn zoon ook gerust doen,in een echte tractor gaan slapen.
Daar straf je hem ook zeker niet mee ;)

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:05

Wat ontzettend leuk gedaan! :D Heb wel eens eerder een traktorbed gezien maar deze spant echt de kroon. Wat ontzettend knap dat je man zoiets kan maken. Je zoontje zal wel apetrots zijn op zijn bed en ook op zijn papa.

immii_clarr

Re: mijn zoon wilde een nieuw bed en kreeg.....een tractor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:27

echt geweldig! i love boeren & tractors :P dit zou ook echt wat voor m'n neefje zijn geweest, al is die er nu wel wat te oud voor :P

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:41

zacharyhill schreef:
Hij gaat nu steeds vroeger naar bed en vrijwillig ook nog. Paps vind het af en toe maar niets dat bokken hier, en nu is het steeds kijk eens of er nog leuke reacties zijn op mijn bed hij vind de reacties mega gaaf

Hahaha, en begrijpelijk van allebei.

Wat een onwijs gaaf bed zeg! Mijn buurjongetje laat ik dit maar niet zien, want die zou gek worden. Die is helemaal lijp van tractor's, trekkers, ploegdingen en weet ik wat allemaal. :D Hij weet er alles van, en ik niet. Heel duidelijk :D

Een grote _/-\o_ voor je man en een *\o/* voor oma en dubbel *\o/* *\o/* voor je zoon, want die heeft het coolste, gaafste en tofste bed van iedereen!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:48

Wauw ontzettend gaaf!! De deutz heeft model gestaan zo te zien?!
Zal het eens aan m,n vader laten zien, hij is sale manager onderdelen van Same Deutz fahr

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 00:13

Wauw wat is ie goed gelukt!!!!

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 08:07

Mossel schreef:
Zal het eens aan m,n vader laten zien, hij is sale manager onderdelen van Same Deutz fahr

Ik ben benieuwd naar de reactie van je pa of het bed er op lijkt. Het enige wat onbreekt zijn de stickers die op de zijkant zitten van het merk daar kunnen we niet aan komen. We hebben het aan verschillende mensen gevraagt maar toto nu toe geen stickers. :o Durf het bijna niet te vragen maar kan je pa daar aankomen voor mij??

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:13

Oei dat zou gaaf zijn als je die stickers kunt versieren !!

Maar kun je niet gewoon contact opnemen met de fabriek of iets , en een paar mooie foto's sturen ?

Dikke kans dat ze het helemaal supergaaf vinden en die stickers GRAAG aan je geven :j

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:05

Wauw wat een gaaf bed :oo :D

Doet jou manlief ook aanvragen ?? :P Want anders ken ik weliemand die zo bed wil

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:14

pmarena schreef:

Maar kun je niet gewoon contact opnemen met de fabriek of iets , en een paar mooie foto's sturen ?

Dikke kans dat ze het helemaal supergaaf vinden en die stickers GRAAG aan je geven :j

inderdaad, gewoon foto's versturen naar de fabriek ofzo met een leuk verhaaltje erbij en dat je zo graag stickers erop wilt hebben. ik denk dat de kans dan erg groot is dat je de stickers gewoon krijgt. het proberen waard iig :j

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:37

zacharyhill schreef:
Mossel schreef:

Ik ben benieuwd naar de reactie van je pa of het bed er op lijkt. Het enige wat onbreekt zijn de stickers die op de zijkant zitten van het merk daar kunnen we niet aan komen. We hebben het aan verschillende mensen gevraagt maar toto nu toe geen stickers. :o Durf het bijna niet te vragen maar kan je pa daar aankomen voor mij??

Ik zou het eens kunnen vragen :j

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:38

loulou schreef:
pmarena schreef:

inderdaad, gewoon foto's versturen naar de fabriek ofzo met een leuk verhaaltje erbij en dat je zo graag stickers erop wilt hebben. ik denk dat de kans dan erg groot is dat je de stickers gewoon krijgt. het proberen waard iig :j

Denk het niet ;) zo makkelijk zijn ze niet :)

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:43

Wat gaaf! Wat een lieve papa heeft hij!
Wordt vast een boer later :P

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 16:13

Ik ben benieuwd naar de reactie van je pa of het bed er op lijkt. Het enige wat onbreekt zijn de stickers die op de zijkant zitten van het merk daar kunnen we niet aan komen. We hebben het aan verschillende mensen gevraagt maar toto nu toe geen stickers. :o Durf het bijna niet te vragen maar kan je pa daar aankomen voor mij??[/quote]
Ik zou het eens kunnen vragen :j[/quote]

Als je dat zou willen doen heel graag *\o/*

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:31

Ik laat het je zsm weten, zie hem zondag weer

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 18:12

Dat zou heel fijn zijn!