Maaikee43 schreef:het is goed zo, nour is geblokeerd dat is oke.
hyves gaat nu uitzoeken , alluuuuss,

Ik had die reactie's weggehaald op mn foto.[/quote]
Was wel mooi bewijs geweest voor de hyves moderators .M aar begrivol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Dat je die meiden op msn hebt joh. Gewoon blokkeren en verwijderen op msn, blokkeren op Hyves, alles. En hoe zou je in godsnaam haar Hyves moeten hacken? Ze is duidelijk te dom om het verschil te zien tussen dat haar hele ding gemarkeerd is als niet oké of dat ze plotseling een ander wachtwoord heeft.
Maaikee43 schreef:Weetje wat er nu in haar msn-naam staat ;
Hyves gehackt alweeer .
Ik wed zeker dat ze morgen gaat zeggen ; JIJ GEDAAN ZEKER!
Daks schreef:Ja en leuk dat je wel nieuwsgierig genoeg bent om wel allebei die Hyves profielen te willen zien Daks. Nee dan ben je goed bezigTS vind het leuk voor dat ze nu van hyves is maar ik hoop dat hun niet weten dat je op bokt zit.
En dat dit topic de oorzaak is dat ze van hyves af is.
En dat ze van hyves af zijn veranderd helaas niks aan de realiteit.
Hou dat wel in je achterhoofd
Adindaa schreef:Waarschijnlijk wel ja. Volgens mij was Einstein ook niet zo'n pesterMaaikee43 schreef:is ze nou echt zo'n dom wicht om het verschil niet te kunnen zien tussen 'hyves gehackt' en 'hyves geblokt' ?Weetje wat er nu in haar msn-naam staat ;
Hyves gehackt alweeer .
Ik wed zeker dat ze morgen gaat zeggen ; JIJ GEDAAN ZEKER!
trek je er alsjeblieft niks van aan, hoe moeilijk dat ook is, jij weet wel beter
Kiwipitje schreef:Daks schreef:Ja en leuk dat je wel nieuwsgierig genoeg bent om wel allebei die Hyves profielen te willen zien Daks. Nee dan ben je goed bezigTS vind het leuk voor dat ze nu van hyves is maar ik hoop dat hun niet weten dat je op bokt zit.
En dat dit topic de oorzaak is dat ze van hyves af is.
En dat ze van hyves af zijn veranderd helaas niks aan de realiteit.
Hou dat wel in je achterhoofd![]()
Daks schreef:Kiwipitje schreef:Ja en leuk dat je wel nieuwsgierig genoeg bent om wel allebei die Hyves profielen te willen zien Daks. Nee dan ben je goed bezig![]()
Joh ik had gewoon willen weten wat voor meiden het waren.
Kon ik TS betere tips geven.
Heb er vaak zat voor gestaan. JIJ OOK NEE DENK ???
Daks schreef:Wat een onzin zeg. Het maakt echt niet uit wat voor pesters het zijn om de TS tips te kunnen geven. Het staat allemaal uitgebreid genoeg in de openingspost. Jammer dat je alleen maar puur nieuwsgierig was en daarom de profielen wilde zien, maar nu niet mans genoeg bent om toe te geven dat je nieuwsgierig bent. Nee heel erg jammer ditJoh ik had gewoon willen weten wat voor meiden het waren.
Kon ik TS betere tips geven.