Hmm ik las net op Google dat er misschien ook 1 in Enschede komt. Dat zou mooi dichtbij zijn voor mij. Vriendin van me is ook helemaal fan van Primark, maar ik vind het nu gewoon te ver rijden. 2,5 geleden in London ook wel ff bij de Primark gekeken maar toen vond ik er niet zo veel aan en inderdaad veeeels te druk.
Weten jullie misschien hoevaak de Primark van collectie veranderd? Ben een maandje terug geweest en nu willen wat vriendinnen van me ook heel graag heen, zijn er al nieuwe dingen of kan ik beter nog even wachten?
We krijgen elke dag vracht binnen waarbij ook altijd nieuwe dingen zitten. Het is dus niet zo dat we om de 2 maanden een andere collectie hebben dit kan zelfs per dag zijn! sommige kledingstukken komen wel weer binnen en andere verdwijnen ook weer snel... Zelfs als Supervisor vind ik het lastig te zeggen
Ik kom ook ff spieken in het topic Gisteren voor het eerst in de primark van Luik geweest, wat eigenlijk een schande is aangezien ik in Brussel woon! (dat is 52min treinen) Maar ik heb een hele tijd in Engeland gewoond en ik verwachtte niet dat die in Luik zo groot zou zijn. Dat was indd ook niet het geval maar het was wel best netjes allemaal en er waren nog veel maten beschikbaar. Uiteindelijk was de schade maar 33euro Hiervoor heb ik twee kleedjes van elk 6 euro Een tasje van 9euro Een portemonnee Onderbroeken Fake-birkenstocks
Ik ga 8 juli weer heen! Dan ga ik met mijn vriend op vakantie in Renesse, en rijden we "even" langs de Primark in Rotterdam. Hij werd toch wel heel nieuwsgierig na al mijn lovende verhalen. Heeeeeeeeeel vervelend!
Ik ga vrijdag als vriendlief optijd klaar is met werken
Aranel
Geplaatst: 28-06-11 10:49
Ik wil er in de vakantie ook weer heen, ookal heb ik niets nodig Donderdag ben ik jarig en toen ik vroeg aan een vriendin of zij al een cadeautje wist zei ze 'Nou ik dacht een treinkaartje naar R'dam voor de primark'
Fiona, ze hebben ook spijkerbroeken, die zie je eigenlijk al als je binnen komt vaak liggen. En shirts ook genoeg. Prijzen verschillen, maar duur is het niet.
Ik ben gisteren in Hoofddorp geweest zal zo even aankopen showen!
SimoneDV
Geplaatst: 28-06-11 12:35
ik heb 3 verschillende modellen skinny jeans, sommige al vrij lang geleden gekocht en die waren toen allemaal 11 euro. En ik ben vrij lang maar ze hebben bepaalde broeken ook in de versie "long".
Armanii ben benieuwd
Aranel
Geplaatst: 28-06-11 13:24
Armanii schreef:
Ik ben gisteren in Hoofddorp geweest zal zo even aankopen showen!
Jaaa foto's
SulJinty
Geplaatst: 28-06-11 19:29
fionaf09 schreef:
ik ga zaterdag over een week maar hebben ze ook spijkerbroeken enzo en wat kost het daar? en de basics t-shirts enzo wat kost dat ?
Vorige week geweest en voor m'n dochter een aantal spijkerbroeken gekocht voor 11 euro per stuk. Basis t-shirts zijn er volop vanaf ongeveer 3,90 per stuk.