Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_00_0

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:32

ik heb uren aan de keukentafel gezeten omdat ik het meeste avond eten gewoon niet luste. Ik vermaakte mij wel hoor. Via reflectie van de deur kon ik tv kijken, de suikerpot stond voor mijn neus en de kat at mijn aardappelen. Of ik stopte ze tussen de verwarming/in kattenluik/achter prullenbak/in de keukenkastje/onder de stoel/in mijn broek/tussen de planten. totdat ze naast me kwamen zitten :( toen at ik gewoon niet en dat waren ze na 3 uur wel zat haha :)

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:40

Ik ging met mijn buurmeisje is de meest ranzige baggersloot zwemmen. Toen onze ouders vroegen hoe we zo vies kwamen en zo stonken zeiden we dat een "grote"jongen ons in de sloot had gegooid. Toen moesten we van mijn broers aanwijzen wie ons in de sloot had gegooid, wij helemaal bang dat ze erachter zouden komen dat we zelf in de sloot waren gesprongen dat we een maar een jongen hadden aangewezen en die heeft toen ruzie met mijn broers gehad zo zielig hihi.

Langs de deuren gaan om geld op te halen voor zieke kindertjes en daar snoep van kopen.

Kindertelefoon bellen was hier ook een grote favoriet.

En hiervoor schaam ik mij nog steeds, ik was 12/13 en we gingen met zijn 3en stiekem roken. 1 meisje wou echt niet roken maar we zeiden dat ze 1 haaltje moest nemen want anders zou ze ons verraden, wij helemaal zeuren en dat meisje uiteindelijk een haaltje genomen...Toen hebben wij haar ouders opgebeld om te vertellen dat ze rookte. Zo gemeen van ons en zeker omdat wij wisten dat zij echt heel strenge ouders had met de meest bizarre straffen zoals het hele telefoonboek overschrijven. Ik schaam mij er echt nog heel erg voor.

Vriendinnetje van mij had ooit bij de super een hond gestolen ( die mensen hadden de hond voor de deur van de super vastgebonden), toen heeft ze die hond helemaal onder de modder etc gesmeerd en tegen haar moeder gezegd dat de hond een straathond was. Zo erg uiteindelijk heeft ze wel de hond terug gegeven toen ze hoorde dat er hond vermist was en die mensen al dagen 24/7 aan het zoeken waren.

mijn tante had bij de voordeur altijd een gulden liggen voor als er een collectant langs kwam. Ik had die gulden gestolen maar wou dat echt niet toegeven en mijn moeder vond het erg toevallig dat ik opeens een gulden had en toen zei ze dat ze kon ruiken dat die gulden van mijn tante was...en het domme was dat ik dat geloofde ook.

1 van mijn broers had een muis en ik mocht daar niet bij in de buurt komen en hem niet uit de kooi halen, toen mijn broer even weg was zat ik natuurlijk gelijk op zijn kamer om zijn muis te pakken toen liet ik de muis vallen en die rende weg...Ik helemaal panisch wat ik nu moest doen en toen heb ik de hele kooi in elkaar geschopt en toen mijn broer thuiskwam gezegt dat de muis dat zelf had gedaan en dat hij was weggerent. Nooit durven toegeven hoe het eigenlijk zat.

2 van mijn broers waren nogal rebels vroeger en toen ze 14/15 waren blowden ze al. Op een dag wilden ze weggaan en ik vroeg of ik mee mocht en ze zeiden: nee want we gaan naar de coffeeshop. Uurtje vroeg mijn moeder waar ze waren en ik zei in de coffeeshop( had geen idee wat dan was) mijn moeder gelijk kwaad! Ik heel droog: Mens stel je niet zo aan, jij drinkt de hele dag koffie hihi

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:49

OOoh echt geniaal om dit allemaal te lezen hier!

Ooit als kleine koter, was ik miertjes aan het vangen in de tuin. Nou ik helemaal happy met me miertje. Mijn moeder was aan het koken maar wou en had dus geen tijd voor me. Ik boos en toen me moeder even weg was heb ik de mier op de vissticks gegooit..

Uhhhhhm, ook zaten toen we nog heeel klein waren mijn broer, zus en ik in bad. Altijd poepte mijn broer in bad.. Meteen sprong iedereen op het randje als een van de drollen weer omhoog kwamen gedreven ( :')) Toen heb ik zelf ook een paar keer in bad gepoept en me broer de schuld gegeven

Ook veel mislukte pogingen gehad om geld op te halen dmv kraampjes met zelf gemaakte tekeningen.. En tekeningen maken voor anti dierenleed en dan aan de mensen in de wijk uitdelen! Verschrikkelijk vond ik dierenleed en op deze manier wou ik er iets aan doen..
Laatst bijgewerkt door Change_ op 22-05-11 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:51

Wat poepen er veel mensen in bad zeg. _O-

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:51

Ik weet nog wel dat ik een keer iets gestolen heb van de buurvrouw, daar voelde ik me zo rot over. Zij had namelijk een soort plastic klipje, wat je aan een theedoek kon vastmaken en dan kon je de theedoek aan een haakje hangen. Ik heb gewacht totdat de buurvrouw boodschappen ging doen, toen ben ik de tuin ingeglipt en heb ik dat haakje gepakt, wat op de vensterbank lag. Toen had ik het, maar ik kon het niet te gebruiken, want dan zou mijn moeder vragen hoe ik er aan kwam en ik durfde het ook niet meer terug te geven. Ik heb me er een week lang rot over gevoeld. Ik durfde de buurvrouw ook niet meer onder ogen te komen en heb haar de hele week genegeerd en ontlopen. Uiteindelijk was mijn schuldgevoel zo hoog opgelopen, dat ik het stiekem heb teruggelegd toen de buurvrouw weer boodschappen is gaan doen... Maar ooh, wat voelde ik me rot over zo'n stom plastic klipje...

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:55

Owhjaa schiet me een hele leuke binnen! Weer als klein kindje wou ik zoo graag een broertje of zusje hebben om in de kast kunnen opsluiten :o Nou, mijn vriendinnetje had wel een zusje. Dus wij een heel plan opgezet om dat zusje de kast te krijgen.. Nou ik en dat zusje de kast in, en ik deed net ofdat ik door een of ander luik naar beneden viel. Weetje wel door je stem eerst heel hard en steeds zachter te maken leek het net ofdat ik naar beneden viel. Daarna was ik een heks geworden die haar te pakken was. Kindje was inmiddels al helemaal panisch geworden en me vriendinnetje die kast maar dicht duwen. Krijsen dat ze deed, toen had ik zegt als je nu weg rent en niet om kijkt laten we je los.. Zo gezegt zo gedaan, meisje is kei hard gillend de kamer van haar zus uitgerend.. :o

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:11

Ik vroeg altijd aan de straat hier waar voorbijgangers (Fietsers/ wandelaars/ skaters/ scoot mobiel volk) naar toe gingen, en als ik antwoord kreeg vroeg ik ook waarom ze daarheen wilden gaan of wat ze er gingen doen.

Ook pakte ik wel eens 50 cent meer als ik van opa een euro uit zn laatje mocht halen :=

En als ik stiekem iets deed, bijvoorbeeld een snoepje pakken waarvan de zak kraakt, dan ging ik heel hard hoesten om boven het gekraak van het zakje uit te komen liep ik , door een liedje te neuriën langs de woonkamer deur die altijd open stond. haha.
Stom he .

Ik heb ook slakken(MET huisjes) en kikkerdril verzameld, was pa niet blij mee want die slakken kwam ie uiteindelijk overal in zn huis tegen, ik vond dat heel gezellig.

Een meisje bij ons in de buurt at konijnendrolletjes maar dacht al die tijd dat die boom dropjes gaf, ik en een paar tijdelijke vriendinnetjes wisten dat wel maar zeiden niks want ze vond het blijkbaar erg lekker.

Een andere vriendin was helemaal een beetje gek met haar broer, zij plette lieveheersbeestjes en haar broer vrat ze vervolgens op....
Laatst bijgewerkt door S_uus op 23-05-11 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:14

Milly_ schreef:
ik ging op het kerkhof bloemen weghalen bij de graven die er heel veel hadden, en verlegde ze naar een graf die nooit bloemen kreeg, omdat ik het zo zielig vond :+ vooral bij kindergraven die zo wat verwaarloosd waren ging ik opfleuren :o
ik dacht dat ik goed deed maar later bleek dat dan vandalisme :')

Wat lief zeg!
Ze zullen je er vast niet om gestraft hebben haha, zie al zo'n klein kindje achter de tralies of meegenomen worden in de politie auto en terug komen met een mega bekeuring :=

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:29

haha heb echt de meest geweldige verhalen gelezen.
vooral die van het konijn vond ik geniaal:
NIET IN KIJKEN, ZIT GEEN KONIJN IN _O-
geweldig.
ik weet nog wel van vroeger dat ik altijd de hond uit ging laten.
dit mocht dan maar alleen langs de bos rand.
we hadden echt de beste hond ever :j een grote duitse herder die altijd luisterde en owee als je aan ons kwam.
alleen ik ginng altijd het bos in :=
elke keer weer verdwaalde ik. gelukig hoefde ik maar te zeggen max naar huis en de hond leide me naar huis

tot ik bij me tante op vesite was en ik besloot hun hond uit te gaan laten.
weer verdwaalde ik.
alleen deze hond reageerde niet op naar huis.

maar ouder hebben naar een uur zelf zoeken de politie ingelicht.
die vonden me en brachten me thuis :=

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:38

Mijn broertje werd vroeger nog elke avond voorgelezen en mijn ouders zeiden dan altijd dat ik al te oud was en zelf moest gaan lezen (dat was natuurlijk ook wel zo). Sindsdien ging ik elke avond stiekem onder de hoogslaper van mijn broertje zitten om stiekem mee te luisteren, om vervolgens daar in slaap te vallen en dan midden in de nacht weer mn eigen bedje in te kruipen. Mijn ouders hebben het nooit door gehad :D

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:55

Ik jatte altijd appeltjes uit tuinen bij mensen die appelbomen hadden. Waren er best veel. Totdat ik letterlijk in de kraag werd gevat door een buurtbewoner en thuis werd afgeleverd met het dreigement dat de volgende keer de politie ingeschakeld zou worden.

Ooit was ik weggelopen (jaar of 8 oud). Ik was altijd al goed in hutten bouwen, kon op mijn 7e al een hut redelijk water en winddicht bouwen op onopvallende plaatsen, dus had me verscholen in een van mijn bouwsels. Ben 3 dagen weggeweest, heb geleefd van wilde bessen. Een vriendje heeft uiteindelijk verteld waar ik zat, de politie en alles was al ingeschakeld. Maar niemand verwacht dat een kind van 8 in een zelfgebouwde hut zit dus die hadden me ook niet gevonden.

Had een mierenkolonie in een zelfgebouwde constructie van jampotjes en slangetjes. Totdat ik bij het voeren eens vergat het deksel er weer goed op te doen, en we dus meteen een mierenplaag hadden op 7 hoog. Moeders was not amused. Heb nog wel serieuze pogingen gedaan ze allemaal weer te vangen, nodeloos te vertellen dat dat een onmogelijke opgave was. En ik maar volhouden dat ze echt zelf ontsnapt waren, ik had ze toch al een half jaar?

Vanaf dat ik een jaar of 10 was klooide ik graag met elektronica. Heb dus talloze wekkerradio's gesloopt in de hoop uit te kunnen vogelen hoe die nou precies werkten. Het kostte een complete 4-jarige opleiding jaren later om dat uiteindelijk uit te vogelen. Ook vond ik het prachtig om met een treintransformator condensatoren op te blazen, die gaven vaak een leuke knal. Dat het giftig als de neten was had ik geen flauw benul van. Heb toen ik er een aantal achter elkaar had opgeblazen een week niet op mijn eigen kamer kunnen slapen vanwege de giftige dampen. Nooit durven vertellen dat ik diegene was die alle wekkerradio's in huis gesloopt had.

Geen geheim, maar wel erg grappig, achteraf tenminste. Moeders zou voor zaken naar Londen gaan, met het vliegtuig. Zusje en ik zouden van te voren nog wel even de hond uitlaten. Nou was onze hond altijd al dol op water en liet geen plas, hoe klein ook, onbenut als zwempoel.
Deze dag was het extreem droog geweest en er was dus weinig water. Dus hondlief besloot in de eerste de beste poel te duiken die op water leek. Het was een modderpoel. Hond dus zwart als roet. Wij wisten ook wel dat we niet zo terug konden komen, dus wij geprobeerd hondlief in een schone sloot te laten zwemmen. Normaal was dat nooit een probleem, die dag dus wel. Meneer wilde niet. Wij zijn uiteindelijk meer dan een uur weggeweest (normaal een kwartiertje of zo) en kwamen met een hond zo zwart als roet terug, die meteen tegen m'n moeder op begon te springen (deed hij anders ook nooit). Moeders is zelden zo kwaad geweest als toen. Omdat ze het vliegtuig dreigde te missen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 01:43

edit kan niet meer maar ik bedoelde met euro natuurlijk gulden :Y)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 01:44

Ik als 3/4 jarige vond dat ik perfect kon zwemmen als mijn moeder me los liet sprong ik in de sloot Hahaha na een keer of 4 mocht ik alleen naar buiten met een zwemvest! Heb nog een trend gezet want iedereen was dezelfde leeftijd (kinderbuurt) en ieder kind liep met een reddingszwemvest Hahaha.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 02:24

Mijn zusje, een vriend en ik waren vroeger toen we een jaar of 6 waren pas naar de kapper geweest. Wij waren boven braaf aan het spelen.. yeah dat vonden/dachten de ouders. :j. Maar wat er ondertussen gebeurde. Onze pony's werden aan gort geknipt, en die vriend had aan de bovenkant een hele kale plek geknipt.

Toen ik een jaar of 4 was, waren we uit eten geweest vervolgens moesten we nog een heel stuk teruglopen naar ons appartement. Maar ik deed net alsof ik sliep in de buggy die we me hadden. Om vervolgens de hele weg terug naar het appartement te kunnen liggen. Luiheid .. toen al. :')

Ook heb ik vroeger bij een boer aan de kant van de weg allemaal aardappel planten er uit getrokken, en de aardappels meegenomen. Hele ravage van er uit getrokken planten achter gelaten.

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 02:33

Haha, kindergeheimen genoeg!

Ik en mijn vriendin klommen altijd op het dak van ons huis via de schutting. En daar gingen we skittles (van die fruitsnoepjes eten. En van het dak van de buren naar ons dak overspringen.
Achteraf gezien levensgevaarlijk!

O,ja was een keer sleutel van het huis vergeten (10 jaar) en er was niemand thuis, dus kon ik niet in huis. Ben ik via het dak, over de bak van het zonnescherm, via een raam naar binnen geklommen. Kwam ik onderweg naar beneden mn ma tegen die net thuis kwam. Ze was nog nooit zo boos geweest.

Je had altijd zo`n melkwagen bij ons in het dorp. Daar kon je dan boodschappen doen. Dan sprongen we achterop die wagen om mee te liften.

Bij mensen aanbellen en vragen of Jan thuis was. En dan hadden ze geen idee wie dat was. Nou ja, zeiden we dan dan gaan we wel verder zoeken.

Op het schoolplein had je altijd een fietsenhok (ongeveer 2.5 meter hoog) en daarnaast een tuin met allemaal struiken. Klommen we op dat dak en sprongen we er vanaf in de struiken. Wel zachte landing.

Ook onkruidbloemen bosje bloemen van maken en dan verkopen.

Katten voeren met blikjes vis.

Vogeleitjes proberen uit te broeden door gebruik van lavalamp. Haha, niet zon slimme actie, een kartonnen doos en een lamp die warm wordt zorgt ervoor dat het in de fik vloog.

Mijn moeder maakte vroeger zelf kleren. Ik en mijn zusje die stof gepakt en er "kleren" van gemaakt. Mijn moeder helemaal boos.

Ik was voor de eerste keer op schoolreisje (denk groep 4). En toen wouden mijn vriendin en ik souveniers halen. Maar op een gegeven moment hadden we niet genoeg geld meer. Toen stelde mijn vriendin voor om gewoon te stelen, een klein olifantje van 25 cent ofzo. Dat hebben we gedaan. En volgens mij heeft niemand het gezien. Toen sliep ik een keer bij mijn opa en oma en die keken naar zo`n programma dat ze dieven oppakten met camerabeelden van de winkel. Ik was zo bang dat ik daar in te zien zou zijn, dat ik van alles verzon zodat ze er niet naar keken. Achteraf heel dom natuurlijk.

En op een dag had ik mijn nette kleren aan en waren we bij mijn oma op bezoek(bejaardencentrum). Ik mocht niet naar buiten want dan werd ik smerig. Toen kwam ik een vriendin tegen en vroeg of ik daar mee mocht spelen. Dat mocht maar niet buiten. Toch naar buiten gegaan en uitgegleden in een giga modderpoel. Ik was zo bang dat ik met dat vriendinnetje naar huis ben gegaan en gevraagd of het daar is de wasmachine mocht. Maar dat zou natuurlijk nooit optijd klaar zijn. Toen moest ik terug en heb ik op mn mieter gekregen haha.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:24

Wat is dit leuk om te lezen zeg, zal eens nadenken over mijn kindergeheimen :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:29

Of met valentijnsdag samen met vriendinnetje briefjes schrijven:
"Dag schoonheid" etc. Je kent de teksten vast wel. "Ik hou van jou en blijf je trouw"
Maar ook enkele: "Ik maak het uit. Heb een ander"

Zo hebben we een ander meisje enorm laten schrikken... Ze dacht dat haar vriendje echt vreemd was gegaan.
En we hadden toch een lol... Tot men onze 'schetsbriefjes' vond op de kamer en namen naar wie we wat stuurden. Oeps?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:39

Ik ging vroeger altijd van die strijkkralen maken en daarna het verkopen en we verkochten best veel hoor en mama maar telkens nieuwe kopen :') En natuurlijk parfum maken van bloemen.

Ik ging vroeger ook altijd eten koken en mijn ouders moesten het opeten daar zaten echt de raarste dingen altijd in.. En onder het douchen allemaal dingen mengen enzo.. :D

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:51

Haha wat leuk om allemaal te lezen!
Ik verzamelde altijd lieveheersbeestjes, deed ze in een plastic bak met doorzichtige folie eroverheen, waar ik natuurlijk gaatjes in prikte met wat onkruid voor als ze honger hadden en een beetje water. En het maar raar vinden dat ze dood gingen...

Ohja, en ik heb ook een keer een gat in de deur van mijn slaapkamer getrapt! Ik had ruzie met mn moeder en moest voor straf naar mijn kamer wat ik dus niet wilde. Nou goed, ik toch naar mijn kamer, sla mijn deur dicht en trap nog een keer na. Krak... mijn voet in de deur. Schrok me rot en durfde dat natuurlijk niet te vertellen tegen mijn moeder. Dus heb ik heel mijn deur volgehangen met posters uit tijdschriften en zo mooi het gat bedekt.
En ik heb het nog steeds niet verteld...

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:04

We hadden altijd een potje met buitenlands geld in huis en ik zocht daar het maatje
uit wat in de winkelwagens paste. Dus uiteindelijk bij de mensen die hun winkelwagen wilden
terug zetten 'ruilen'. Maar ja ipv echt geld was het dus buitenlands geld, en wij hard
weg rennen met het winkelwagentje om later het zelf terug te zetten en het echte geld
eruit te halen voor snoep/

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:20

Ik heb er nog 1!

Vroeger wilde ik,mijn broertje en 2 vriendjes hier uit de straat een muis hebben.Mocht niet van onze ouders. Wij zakgeld opgespaard en naar de dierenwinkel,2 witte muizen gekocht.. maar geld voor een kooit of iets hadden we niet. Had mijn vader een grote doos in de schuur staan,hadden we onze muizen in de schuur gezet,totdat die een gat in de doos hadden geknaagd en mijn ouders het ontdekten.
Ons avontuur liep nog steeds,dus wij weer naar de dierenwinkel en muizen gekocht. Toen hebben we een nieuwe doos gevonden,en die maar hier in de buurt in de bosjes gezet. Tot de volgende ochtend.Een kat had onze muizen gevangen.... eentje was er weg,en de andere lag half aangegeten in de doos...
Toen waren we het avontuur wel beu...

Ook hebben we zoiets weleens gedaan met eendjes.Mijn neef en nicht gingen kuikentjes vangen,zelfde verhaal met de doos en de kat... god wat voelde ik me toen schuldig!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:14

Mijn kindergeheimen weet ik niet allemaal meer. Maar één daarvan is me altijd bij me gebleven.
Al heel jong had ik het idee dat sinterklaas toch niet echt bestond. Waarom nou precies? Omdat mijn moeder altijd een week voor sinterklaas enorme inkopen deed bij de bart smit etc. Ik was dan altijd op school, of ik was aan het spelen bij een vriendinnetje. Maar omdat ik een persoon ben, wat alles door heeft, ben ik eens een kijkje gaan nemen in de slaapkamer van mijn ouders... Tot mijn ''verbazing'' lag daar al het speelgoed (echt voor 100e euro's) op het bed van mijn ouders. 'Zie je wel!' dacht ik. Maar verteld heb ik het eigenlijk nooit. En altijd rond sinterklaas keek ik op de kamer van mijn ouders, en ja hoor steeds weer zag ik de cadeautjes die ze even als tijdelijke opslag op het bed hadden gelaten. Tot ik op een keer er wat van zei, en mijn moeder verward antwoordde: 'Ehmm nee hoor liefje, mama moet sinterklaas gewoon af en toe eventjes helpen. Die oude man heeft het al druk genoeg met al die kindertjes, maar haal nu geen gekke dingen in je hoofdje. Hij bestaat echt!' ;) Tot ik dat jaar opeens van vriendinnen hoorde; 'Sinterklaas bestaat niet!' etc. En dat zelfde jaar deden we ook lootjes op school, ipv dat sinterklaas kwam. :)

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:48

Mijn moeder het vroeger een winkel waar ze de hele dag in stond. ze had dus niet zo heel veel tijd om op mij te letten. ik ging bijna dagelijks een rondje langs de bakker en slager doen. achterom naar de bakker waar dan in de la een grote dikke reep taartcake lag te wachten :9 de bakker deed daar dan vaak nog een dikke dot slagroom op en daarnaast kreeg ik nog een bolletje met spijs. vervolgens ging ik naar de slager waar ik een plak worst kreeg. vervolgens ging ik met een paar buurtkinderen rechtstreeks naar de V&D waar op de kinderafdeling een kleurentelevisie stond die de hele dag leuke teken en kinderfilmpjes afspeelde. beter dan dat zwart wit ding dat m'n ouders hadden. en m'n ouders zich maar afvragen hoe het kon dat ik zo'n dikkertjes was terwijl ik altijd buiten speelde :D

bij diezelfde bakker ging ik regelmatig langs om met "toestemming" van mijn moeder, een saucijzenbroodje te halen. ik zei dan gewoon dat ik er 1 van mama mocht halen en dat ze de andere keer wel zou betalen :o dus moeders ging na aan het eind van de maand haar rekening betalen en kreeg daarnaast nog een vette rekening van de saucijzenbroodjes :D

jaren terug (zeker 25), vonden ik en een paar buurtkinderen het leuk om in de winter sneeuwballen naar auto's en tegen (winkel)-ruiten aan te gooien. dat kon heel leuk vanaf een verdieping boven de winkels. sneeuwballen werden lekker hard gemaakt en vervolgens kwamen we op het idee om de winkelruit van m'n moeder onder handen te nemen. deze belde vervolgens de politie. ze was zo pislink op die "etterbakken" dat ik nooit heb durven zeggen dat ik daar ook bij zat. jaren later begon ze er weer over hadden en toen heb ik maar eerlijk opgebiecht dat ik ook 1 van hun was.
ik heb ooit eens 1 of 2 dingen uit een winkel gejat. ik was een jaar of 5. uit de supermarkt een cote d'ore chocolade reep. hier heb ik 2 blokje van opgegeten en vervolgens werk ik zooo bang en voelde ik me schuldig dat ik hem maar in de bosjes heb gegooid :o vervolgens heb ik tegen iedereen die langs kwam, gezegd dat iemand daar een reep chocolade had gegooid. in de hoop dat ze niet zouden denken dat IK dat had gedaan :D
later heb ik nog eens een klein potje verf gejat. weet niet meer zeker of dat uit de speelgoedwinkel kwam of uit de hobbyspullen van m'n moeder. ik heb een grote kiezelsteen gepakt en deze op de stoep overgoten met de verf. gevolg, stoep zat onder de verf, incl. m'n handen. buurman zag het en die heeft mn handen schoongemaakt met terpetine zodat ouders het neit zouden merken. toen de steen droog was, ging ik ermee langs de huizen om te vragen of iemand een goudklomp wilde kopen :+ plek op de stoep heeft er trouwens nog jaaaaaaren gezeten en m'n ouders zich maar afvragen hoe dat kwam.

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:03

Ik heb er ook nog 1
Vroeger ging in altijd lege flesjes vullen met water en dan aan de weg zitten met een vriendinnetje en ze dan verkopen voor een euro :+

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:05

Arabische schreef:
Ik heb er ook nog 1
Vroeger ging in altijd lege flesjes vullen met water en dan aan de weg zitten met een vriendinnetje en ze dan verkopen voor een euro :+

verkocht het een beetje? _O-