toen at ik gewoon niet en dat waren ze na 3 uur wel zat haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
toen at ik gewoon niet en dat waren ze na 3 uur wel zat haha
) Toen heb ik zelf ook een paar keer in bad gepoept en me broer de schuld gegeven
Nou, mijn vriendinnetje had wel een zusje. Dus wij een heel plan opgezet om dat zusje de kast te krijgen.. Nou ik en dat zusje de kast in, en ik deed net ofdat ik door een of ander luik naar beneden viel. Weetje wel door je stem eerst heel hard en steeds zachter te maken leek het net ofdat ik naar beneden viel. Daarna was ik een heks geworden die haar te pakken was. Kindje was inmiddels al helemaal panisch geworden en me vriendinnetje die kast maar dicht duwen. Krijsen dat ze deed, toen had ik zegt als je nu weg rent en niet om kijkt laten we je los.. Zo gezegt zo gedaan, meisje is kei hard gillend de kamer van haar zus uitgerend..

Milly_ schreef:ik ging op het kerkhof bloemen weghalen bij de graven die er heel veel hadden, en verlegde ze naar een graf die nooit bloemen kreeg, omdat ik het zo zielig vondvooral bij kindergraven die zo wat verwaarloosd waren ging ik opfleuren
![]()
ik dacht dat ik goed deed maar later bleek dat dan vandalisme

een grote duitse herder die altijd luisterde en owee als je aan ons kwam.

. Maar wat er ondertussen gebeurde. Onze pony's werden aan gort geknipt, en die vriend had aan de bovenkant een hele kale plek geknipt. 

En natuurlijk parfum maken van bloemen.
Tot ik dat jaar opeens van vriendinnen hoorde; 'Sinterklaas bestaat niet!' etc. En dat zelfde jaar deden we ook lootjes op school, ipv dat sinterklaas kwam.
de bakker deed daar dan vaak nog een dikke dot slagroom op en daarnaast kreeg ik nog een bolletje met spijs. vervolgens ging ik naar de slager waar ik een plak worst kreeg. vervolgens ging ik met een paar buurtkinderen rechtstreeks naar de V&D waar op de kinderafdeling een kleurentelevisie stond die de hele dag leuke teken en kinderfilmpjes afspeelde. beter dan dat zwart wit ding dat m'n ouders hadden. en m'n ouders zich maar afvragen hoe het kon dat ik zo'n dikkertjes was terwijl ik altijd buiten speelde
dus moeders ging na aan het eind van de maand haar rekening betalen en kreeg daarnaast nog een vette rekening van de saucijzenbroodjes
vervolgens heb ik tegen iedereen die langs kwam, gezegd dat iemand daar een reep chocolade had gegooid. in de hoop dat ze niet zouden denken dat IK dat had gedaan
plek op de stoep heeft er trouwens nog jaaaaaaren gezeten en m'n ouders zich maar afvragen hoe dat kwam.