Een vent die rijdt, de ideale man?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Een vent die rijd, de ideale man?

Ja, omdat...
76 (30%)
Nee, omdat..
128 (51%)
Anders, namelijk....
46 (18%)

Totaal aantal stemmen: 250

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:44

ik heb nee gestemd,
ik vind het zeker niet dat je dan de ideale man hebt... er zijnmeer dingen in t leven dan paarden!
heb een vriend die niks met paarden heeft en toch hebben we het hartstikke leuk samen!
ik zou niemand anders willen!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:51

Ik heb ook Nee gestemd, al is het waarschijnlijk wel beter dan een man met smetvrees, zoals mijn ex. :\

Paardenmannen liggen over het algemeen erg goed bij de vrouwen, dus je bent zo ingewisseld. Bovendien heb je ook grote kans dat je ideeën over paarden (houden) toch wel verschillen, en dat geeft alleen maar spanningen. Ik indoctrineer een onwetende man liever met mijn ideeën over paarden. :D

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:57

LindyH schreef:
Paardenmannen liggen over het algemeen erg goed bij de vrouwen, dus je bent zo ingewisseld. Bovendien heb je ook grote kans dat je ideeën over paarden (houden) toch wel verschillen, en dat geeft alleen maar spanningen. Ik indoctrineer een onwetende man liever met mijn ideeën over paarden. :D

Mijn idee :D

Maar naar aanleiding van dit topic ben ik er toch eens over gaan nadenken, en er zouden toch wel erg veel voordelen aan zitten, mocht vriendje paarden leuk gaan vinden... :')

moos24

Re: Een vent die rijdt, de ideale man?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:00

Ik heb anders gestemd......Het liefst had ik een man gehad die wel zou rijden natuurlijk. Samen heerlijke buitenritten maken en samen lekker hobby-en. Nu sta ik echt helemaal alleen voor mijn hobby. de paardjes staan bij huis, maar hij steun mij wel echt overal in. Wat dat aangaat heb ik het ook weer heel erg getroffen.

Maurent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:14

Een vrouw in de paarden lijkt me wel leuk maar dan niet zo'n vrouw die 24/u p/d bij de paarden is :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:48

Anders, namelijk... een man die snowboardt (en dan geen piste-strak-pakkie-snowboarder maar iemand die meer durft in het funpark dan ik :D ) is de ideale man! Fijn als hij daarnaast ook nog op een paard durft te stappen voor een buitenrit en af en toe een aai geeft of wil gaan voeren, maar verder hoeft het niet.

Ah zucht *droomt weg* als ik er toch zo een kon vinden. Misschien deze zomer (jaja, spam ook meteen even), namelijk hier: [BEU] 11 weken lang, terug naar de bergen! )

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:51

Ik zou het niet kunnen, een vent die me constant wijst op wat ik allemaal we niet goed doe hahaha. Nee doe mij maar een hele lieve vent die me wel wil helpen, (trailer rijden enzo) Maar verder niks met paarden heeft:D Oh wacht die heb ik al ;)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:55

Opzich heb ik het dan wel goed voor elkaar, mijn vriend heeft vroeger altijd wel gelest en veel gereden maar nu wegens tijgebrek rijd hij alleen nog af en toe op het strand samen met mij. Maar... als ik zelf even weinig tijd heb of vraag of hij even wil helpen met de paarden is dat nooit een probleem. Dat is wel een luxe hoor! Maar hij heeft ook zijn eigen hobby, motoren en ik vind het altijd wel leuk om achterop te zitten. Dus zo is het wel goed te combineren! Heerlijk :Y)

moos24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:57

purraboy schreef:
Een vrouw in de paarden lijkt me wel leuk maar dan niet zo'n vrouw die 24/u p/d bij de paarden is :D

_O- :') Kan ik mij goed voorstellen....

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:54

purraboy schreef:

Mee eens :') Ik vond het echt heerlijk om samen naar paardlief te gaan en lekker met z'n tweeën met hem bezig te zijn.
Ik zie het eigenlijk meer als een leuke bijkomstigheid als vriendinnetje paarden ook leuk vindt. Zo niet, ook goed :)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 23:02

Ik vind het wel erg leuk dat mijn vriend les is gaan nemen en dat we nu samen af en toe een buitenritje kunnen maken. Scheelt misschien dat ik geen fanatieke ruiter ben, geen eigen paard heb en niet vaker dan 1x per week te paard zit. Mijn vriend heeft 2 jaar in totaal gereden, vindt vooral buitenrijden leuk en hoeft niet zo nodig dressuurmatig verder te komen. Hij is nu dan ook weer gestopt op de manege, maar nu hij de basis beheerst, kunnen we wel, als we ergens op vakantie zijn, samen een buitenrit maken en dat vind ik super :j

We hebben het er zelfs wel eens over gehad om samen een paard te kopen maar zijn daar al vrij snel weer vanaf gestapt. We vinden het leuk zolang het recreatief is, maar als we omstebeurt de avond bij het paard zijn en daardoor elkaar minder zien, lijkt me minder. Samen rijden gaat ook niet, dan zou je er gelijk 2 moeten hebben en dat is ook wat overdreven...

Voor mij is het de ideale man :D Vind het leuk om met hem te discussiëren over de paardenwereld, ik ga zelf weer wat anders tegen dingen aankijken als je uit moet leggen waarom iets op een bepaalde manier gaat. 'Omdat het zo moet' is dan niet afdoende natuurlijk :D

Mijn ex was juist echt anti-paard, die was 1x meegeweest voordat we iets kregen en puur omdat ik dat graag wilde. Hij ging ze daarna alleen maar afkraken en dat was echt een beetje een afknapper. Dat je er niets mee hebt, prima, maar respecteer dan op zijn minst dat ik er wél iets mee heb...

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 12:43

hmmm nou ik heb er 1 en t bevalt mij prima, we hebben zelfs vorig jaar een paard voor ons samen gekocht.
heel af en toe rijden we eens samen (we rijden beide ook nog andere paarden) maar meestal gaat of hij of ik naar ons eigen paard, dus daar zullen we ook niet snel ruzie over krijgen.

We wonen samen en er wordt thuis bijna nooit over paarden gepraat en we hebben een sociaal leven naast onze hobby waar ook geen paarden in voorkomen :D
wij verkiezen zelfs een mooi feest boven een wedstrijd en dat terwijl vooral hij toch heel fanatiek is, er zijn nou eenmaal meer leuke dingen in het leven :D

t bevalt mij prima, maar ik kan me voorstellen dat je bij sommige relaties totaal verstikt wordt in paarden paarden en nog eens paarden........

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:15

mijn paarden staan bij mijn vriend thuis, hij rijdt niet, maar helpt wel mee met stallen uitmesten en knuffelt ook met mijn paarden :+ zo schattig, hij gaat ook mee naar indoor brabant etc. dat doet ie om mij een plezier te doen, ik ga dan ook welleens met hem vissen en naar visbeurzen, vind er geen zak aan, maar doe het voor hem, en zo gaat het prima!

Hij heeft als hobby ook playstation :+ nou prima, ik heb mn paarden

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:57

Hmm mijn vriend kan paardrijden en doet het vaker dan ik, maar maakt me weinig uit. We hebben toch geen paarden momenteel. :+

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:02

Ik heb anders ingevuld. Heb altijd gezegd dat het mij niks uit maakt als hij maar accepteert dat mijn hobby paarden is en daar veel tijd in gaat zitten. Nu heb ik een vriend die ook van paarden houd, maar er nooit op zal rijden, hij ment namelijke...

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:09

ik heb ook anders ingevuld...

heb namelijk de ideale kerel :D heeft voorheen gereden en een eigen paard gekocht... nadat ik mijn paard heb moeten laten inslapen is zijn paard zo goed als van mij geworden en vorig jaar heeft hij me verrast met nog een paard :D ik heb nu dus twee paarden om te rijden en af en toe gaan we samen buitenrijden verder gaat hij overal met me heen op wedstrijd en kan hij me dan ook goed helpen met de paarden...
maar rijden doet hij eigenlijk nooit meer... hij zegt af en toe dat hij gaat rijden om mij te stangen maar heeft er alweer een half jaar niet op gezeten...

Smudges

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:47

hey, mijn nieuwe vriendje heeft vroeger gereden en zondag voor het eerst op mijn pony. Ik was erg sceptisch maar hij kan echt rijden. Ben nu nog verliefder haha. En het is wel handig, als we weinig tijd hebben ga ik mesten en hij rijden.
Groetjes s

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:49

Ik zou het leuk vinden moest m'n vriend ook rijden en we samen buitenritten kunnen maken
maar langs de andere kant heb ik zo iets van : het is mijn hobby en als ik naar de paarden ga heb ik tijd voor mezelf.
Hij hoeft ook niet overal bij te zijn. Net zoals hij zijn hobby's heeft en ik daar ook niet bij ben :)
Hij heeft wel eens op Kundi gezeten maar voor de rest niet veel. Vanmiddag komt ie trouwens wel een keer naar Jacky kijken, stiekem ga ik hem er toch proberen opheisen :P

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:54

Nee absoluut niet, want been there , done that. Niet goed bevallen, met nadruk op NIET.

Het is mijn hobby en dat wil ik zo houden. Ik wil juist een man die ze leuk vind en mijn hobby accepteerd, maar meer ook niet.
Ik ben een en al paard, zit 24/7 in de paarden en heb naast de paarden alleen de katten als hobby. Dus moet wel een vent hebben die zelf hobby's heeft en die van katten houdt.
Maar ook rijden, nee alsjeblieft niet.
Och op het werk zou ik m best een keer een priveles kunnen geven of een keer een bosrit,maar een man die echt in de paarden zit en waar ik mee samen kan leven, nee die wandeld er niet rond :D

Kan best komen omdat ik tikkeltje eigenwijs ben O:) .
Maar ook omdat ik op mijn privacy gesteld ben. Ik rijd al bijna 20 jaar voor een privestal, en heb daar met niemand anders dan de eigenaar te maken. Wij redden het prima samen,gaan samen op concours, en rijden samen de jonge paarden in en verder bepaal ik hoe of wat met de paarden.
Ik regel alles mbt dierenarts en smid en training .
En zou dat niet samen met iemand kunnen doen :o

Op mijn werk ligt dat anders, maar dat is dan ook een manegebedrijf, dat is geen sportstal oid.
Maar ook daar heb ik veel zeggenschap en dat is toch wel een beetje mijn ding :o

Maar ik heb nu een vent die paarden leuk vind, niet bang ervan is, maar verder geen ambities erin heeft.
En hij houdt van katten . En van mij :D
Alleen woont hij 800 km hiervandaan,en dat is dan wel weer een beetje jammer :+