Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindyH schreef:Paardenmannen liggen over het algemeen erg goed bij de vrouwen, dus je bent zo ingewisseld. Bovendien heb je ook grote kans dat je ideeën over paarden (houden) toch wel verschillen, en dat geeft alleen maar spanningen. Ik indoctrineer een onwetende man liever met mijn ideeën over paarden.

) is de ideale man! Fijn als hij daarnaast ook nog op een paard durft te stappen voor een buitenrit en af en toe een aai geeft of wil gaan voeren, maar verder hoeft het niet.
purraboy schreef:Een vrouw in de paarden lijkt me wel leuk maar dan niet zo'n vrouw die 24/u p/d bij de paarden is
Ik vond het echt heerlijk om samen naar paardlief te gaan en lekker met z'n tweeën met hem bezig te zijn.
Vind het leuk om met hem te discussiëren over de paardenwereld, ik ga zelf weer wat anders tegen dingen aankijken als je uit moet leggen waarom iets op een bepaalde manier gaat. 'Omdat het zo moet' is dan niet afdoende natuurlijk

zo schattig, hij gaat ook mee naar indoor brabant etc. dat doet ie om mij een plezier te doen, ik ga dan ook welleens met hem vissen en naar visbeurzen, vind er geen zak aan, maar doe het voor hem, en zo gaat het prima!
nou prima, ik heb mn paarden
heeft voorheen gereden en een eigen paard gekocht... nadat ik mijn paard heb moeten laten inslapen is zijn paard zo goed als van mij geworden en vorig jaar heeft hij me verrast met nog een paard
ik heb nu dus twee paarden om te rijden en af en toe gaan we samen buitenrijden verder gaat hij overal met me heen op wedstrijd en kan hij me dan ook goed helpen met de paarden...

.