tita schreef:tja dan blijf je de rest van je leven maar ergeren aan het feit dat je centen iets later op de bank staan..toch vervelend aangezien de ts pas 28 is moet ze toch nog wel wat jaartjes werken

Het mag ook wel wat minder hoor, vind het niet nodig dat ik zo afgebrand word door jou. Jij hebt hier blijkbaar geen last van, prima, maar ik wel.
En aangezien ik gister dus hoorde dat mijn werk dus weer fouten gemaakt heeft was ik flink pissig en kortaf hier. Is niet netjes, maar ook ik ben maar mens.
IK heb nu 2 banen en wil gewoon weten wat ik nu met 12 uur per week werken bij de ene baan verdien zodat ik weet of ik dit nog langer kan volhouden. Of het de moeite loont of dat ik een tandje harder moet lopen.
Yessy schreef:Is er geen/minder geld, dan ga ik niet op een terrasje zitten omdat het mooi weer is, maar in het park met een flesje drinken dat ik zelf meeneem.
Dat doe ik idd ook niet. Ik geef mn geld uit aan dingen die nodig zijn en meer niet. Sowieso ben ik niet echt een sociaal dier (uitjes ed) en de spaarzame keren dat ik ga, ja daar geef ik dan geld aan uit.
Ik ga weer verder werken
Word er tenslotte voor betaald.