Wie heeft er zin om wat leuks te gaan doen? omg ov

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Wie heeft er zin om wat leuks te gaan doen? omg ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:06

@ saskiakefie: nee dat is zeker geen klinkklareonzin... Dat is 'bewezen' ... (en ik wil echt niet zeggen dat ik altijd alles geloof.. en ik heb ook meerdere mannelijke vrienden gehad.. maar over het algemeen kan de gemiddelde man niet een vriendschappelijke relatie met een vrouw hebben..)

En toch heb ik meerdere mannelijke vriendschappelijke relaties met mannen gehad.. Dus ik ben het met je eens dat het niet altijd op gaat, maar helaas ben ik ook te weten gekomen dat de meeste volwassen mannen niet in staat zijn om het enkel bij vriendschappelijk te houden.. ;)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:10

zozo nog wel bewezen.. wat voor klein onderzoekje is er gedaan? en ik denk dat er dan eerder een uitkomst van een aantal procent is anders is het sowieso onzin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:14

Ik vraag me gewoon af wat sommige mensen te kort komen als een 16 jarige meisje afspreekt met een man van 23. :')
Je hebt toch gewoon mensen van je eigen leeftijd..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:14

Ja dat lijkt mij ook :j

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:18

Niet iedereen heeft een groot netwerk van leeftijdsgenootjes om wat mee te gaan doen he ;)
Ik zelf ben bijv. net verhuist vanaf de andere kant van Nederland en ga dan echt niet zeggen oh jij bent onder de 20 ik ga niets leuk met jou doen want ik zoek mensen van mn eigen leeftijd :=
Overigens bestaat mijn vriendengroep die er al jaren is alleen maar uit mannen, en heb met geen van allen een relatie gehad, dus kom maar op met dat onderzoek waaruit blijkt dat dat niet kan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:19

Ik denk dat als ik nog 16 was en thuis zou zeggen dat ik een bioscoopje oid ga pakken met een man van 23 die ik 'ken' via internet, dat ik dan echt thuis mag blijven. :=

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:26

saskiakefie schreef:
zozo nog wel bewezen.. wat voor klein onderzoekje is er gedaan? en ik denk dat er dan eerder een uitkomst van een aantal procent is anders is het sowieso onzin

Je hoeft toch niet meteen zo kinderachtig te reageren? ;)
Ik geloof dat we hier met 'volwassen' mensen te maken hebben. Die kunnen toch ook normaal communiceren?

@Anthea: Ikzelf ging (en ga) altijd met oudere mensen om. Vooral de jongere mensen in mijn omgeving, daar had ik totaal geen 'connecties' mee... over het algemeen hadden die sowieso andere intresses dan wat ik had... dus ik had meer aansluiting met oudere mensen.

@ Nijn: De dingen die ik heb gelezen, hebben in de krant gestaan.. uiteraard is niet alles wat in de krant staat ook echt waarheid... Maar ik heb ook niet gezegd dat het niet kan.. ik heb gezegd dat de meerderheid van de mannen er niet toe in staat is. (maar er zijn genoeg mannen die het wel kunnen... maar zodra ze op een bepaalde manier zich aangetrokken voelen tot een vrouw, dan word het zeker lastig voor ze.. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:29

Ik ga ook met oudere mensen om :j Maar geen vreemden mannen van internet, dat vind ik iets heel anders.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:29

Tja, misschien zijn de vrouwen ook niet wie ze zeggen.
Ik kan bijvoorbeeld wel een gefrustreerde lesbienne zijn met een tuinbroek en een bloempotkapsel die wel een relatie met een man heeft maar op jonge meiden valt. :D

(Is maar een grapje hoor, maar theoretisch gezien kan iedereen zich anders voordoen op het internet, dat is het risico dat je neemt)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:36

Anthea schreef:
Ik ga ook met oudere mensen om :j Maar geen vreemden mannen van internet, dat vind ik iets heel anders.

Beter nog, ik ga binnenkort een weekend weg met een man van 23 van een ander forum met onze honden. Heb ik al een paar keer ontmoet en dat klikt prima, ik kan mannen/jongens gewoon zien als mensen om een vriendschap mee te hebben hoor. Wel sneu dat mensen hier denken te kunnen oordelen en zelfs zeggen dat er wat mist in mijn leven, simpelweg; jullie kennen me niet en kennen ook mijn situatie niet. Laat staan mijn situatie omtrent vriendschappen (met leeftijdgenoten). Maar als mensen graag willen denken voor anderen: ga je gang hoor, kan ik nog even lachen :+ En nu heb ik het niet speciaal tegen jou Anthea, maar wel oa.

tietse438

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 21:42

Wilawander schreef:
Ragebol1977 schreef:
Joh, ik heb niets te vrezen. Ik ben te oud, te dik en heel erg bezet. Geen jonge god die mij iets aan wil doen hoor. Ik zit aan de save site van de dertig.

:') Wat een geweldige reactie :D Hier ook 1 niet ver van Oldenzaal.

Sander wat voor een vogels kweek je? :) Ik kweek met valken en grasparkieten.

ik kweek kleur kanarie's in de kleur geel schimmel en intensief
vroeger wit gekweekt maar dat wil slechter
en rood moet rood voor dat kost te veel tijd
en wildzang gehad maar dat moet je teveel keuren
heb momenteel al 15 jonge vogels

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:43

@Ragelbol.. jij hebt helemaal gelijk, op internet kan iedereen zich anders voordoen dan hij of zij is.
Beetje jammer dat een persoon in de kroeg ontmoeten prima is (die eigenlijk ook een vreemde is..), terwijl iemand van het internet ontmoeten.. (bijvoorbeeld in de kroeg ;) ) niet normaal is..

@Hhilde: Ik vind dat iedereen zelf wel kan bepalen met wie ze wel of niet omgaan.. dat hoeven anderen niet voor elkaar te bepalen.. Heb je helemaal gelijk in :j
Ik heb meerdere mensen via het internet ontmoet.. En met de ene heb ikwel een klik (man of vrouw maakt niet uit), met de andere niet.. Je besluit dan zelf met wie je nogmaals wat wil afspreken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:45

Ik vind het een beetje 'triest' (kan het goede woord niet vinden) dat je dat als 16 jarig meisje doet. Dan heb ik wel echt het idee dat je iets te kort komt ja. En slim vind ik het ook niet. Aan je eerdere reactie te zien heb je sowieso al niet te veel zelfvertrouwen, ik vraag me af hoe dat weekend afloopt. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:45

Ragebol1977 schreef:
Tja, misschien zijn de vrouwen ook niet wie ze zeggen.
Ik kan bijvoorbeeld wel een gefrustreerde lesbienne zijn met een tuinbroek en een bloempotkapsel die wel een relatie met een man heeft maar op jonge meiden valt. :D

(Is maar een grapje hoor, maar theoretisch gezien kan iedereen zich anders voordoen op het internet, dat is het risico dat je neemt)

_O- _O- _O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:47

@Femke: Waar kinderachtig? Ik geef gewoon mijn mening en vind het nogal een belachelijk onderzoek.. daarnaast geloof ik het ook niet echt, dan wil ik het weleens met een duidelijke uitslag met eigen ogen zien.

Maargoed inderdaad moet iedereen zelf weten wat ie doet, maar het is nogal weleens fout gegaan da's t enige

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:49

Anthea schreef:
Ik vind het een beetje 'triest' (kan het goede woord niet vinden) dat je dat als 16 jarig meisje doet. Dan heb ik wel echt het idee dat je iets te kort komt ja. En slim vind ik het ook niet. Aan je eerdere reactie te zien heb je sowieso al niet te veel zelfvertrouwen, ik vraag me af hoe dat weekend afloopt. :7

Maar niet elk 16 jarig meisje is op sex uit... ;). (maar misschien ben ik wel al ouderwets... meer ik was op mijn 16e niet eens met sex bezig.. maarja.. ik was echt een penny.. :') )
Misschien juist omdat ze niet veel zelfvertrouwen heeft en ze zich wel prettig voelt bij deze persoon, als vrienden, misschien helpt dat om haar zelfvertrouwen wat te versterken.

@saskiakefie: Tja, wat dat betreft vind ik heel veel onderzoeken belachelijk. Maar sommige mensen hechten wel waarden aan die onderzoeken.. (al hecht ik er totaal geen waarden aan... ik wil altijd mijn mening zelf vormen.. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:51

True true, maar het is gewoon niet veilig om met een onbekende man van een forum af te spreken voor een weekend.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:52

Anthea schreef:
True true, maar het is gewoon niet veilig om met een onbekende man van een forum af te spreken voor een weekend.

hangt ervan af hoe vaak je hem al ontmoet hebt :j

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:52

Anthea schreef:

Hoezo, niet te veel zelfvertrouwen? Ik vraag me af waar je dat vandaan haalt?
En dat weekend loopt prima af hoor, zaterdag lekker hondenshowtje pakken en daarna weer keurig netjes allebei onze eigen tent in met onze eigen hond(en). Daarbij komt dat deze man inmiddels niet meer onbekend is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:56

Hhilde schreef:
Hij heeft vast liever mooie, dunne meisjes/vrouwen mee dan mij, dus helaas ook ik kom niet in aanmerking.. Anders had ik het wel geweten! :j

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:56

En dan ben je direct onzeker? Als ik jou was zal ik geen psychologie gaan doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:57

saskiakefie schreef:
Anthea schreef:

hangt ervan af hoe vaak je hem al ontmoet hebt :j

Oke, maar dan is ie ook niet meer onbekend :D

maar ik mag niks zeggen, ik heb dit weekend in het tentje geslapen van een 27 jarige jongen die ik net 2 uurtjes had gesproken
:')

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:58

phormicola schreef:
Je bent een beetje jong en ik ben ook een beetje getrouwd...maar anders :P

_O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:58

oeh nu komt de aap uit de mouw :))
haha nee geintje

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:59

@Hhilde: je mag jezelf dan niet onzeker vinden, maar het geeft wel weer dat je niet tevreden bent met wie je bent.. dat je andere mensen boven jezelf zet..
En dat is toch een bepaalde manier van onzekerheid.. :j