Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Broccoli schreef:Nou hier de auto dan:
http://i12.photobucket.com/albums/a242/ ... 004528.jpg
Dit is de kant waarmee ik tegen de betonblokken ben geklapt.
Broccoli schreef:Heb ik niet echt goede foto's van. De zon scheen er precies op. Wel jammer!
Tatyana schreef:@TS: Waarom wil jij niet gewoon geloven dat die man/vrouw je niet gezien heeft. Ook als je voorlangs bent gekomen kan het zijn dat hij/zij net de andere kant op keek/in een andere spiegel keek.
Waarschijnlijk heeft hij/zij je nog wel in de spiegels gezien, maar er niet bij stil gestaan dat hij/zij er "schuld" aan heeft gehad.
Je bent hier zo hard aan het roepen dat het zo'n aso is, heb je zelf wel eens in een grote+hoge vrachtwagen van 30/40 ton gereden. Misschien begrijp je dan dat de mensen die je hier proberen te vertellen dat het zeer waarschijnlijk geen opzet is geweest, ook gelijk kunnen hebben.
Neemt niet weg dat het voor jou erg vervelend is, maar hou nou eens op met het algemene vingertje.
Ga constructief bezig met de tips over het waarborgfonds, politie, camerabeelden etc. daar bereik je meer mee.
Forcalquier schreef:.
Mijn broer is overigens zelf ook chauffeur, heeft ook ooit iemand behoorlijk aangereden alleen deze dame knalde wel haar auto via invoegstrook vlak voor de Truck.....mijn broer heeft hier niets van gemerkt, pas toen mensen begonnen te seinen is hij aan de kant gegaan.
Tatyana schreef:Dat heb ik allemaal allang gedaan. Gelijk die woensdag al, daar heb ik bokt niet voor nodigNeemt niet weg dat het voor jou erg vervelend is, maar hou nou eens op met het algemene vingertje.
Ga constructief bezig met de tips over het waarborgfonds, politie, camerabeelden etc. daar bereik je meer mee.

Broccoli schreef:Ja, daarom word ik er ook beetje moe van dat sommige maar door blijven gaan over wat hij wel/niet gezien heeft. Het interesseert me eigenlijk helemaal niets meer. Feit is en blijft dat mijn auto naar z'n klote is... En dat ik daar heel erg van baal.
En ook dat ik niks anders heb kunnen doen dan ik gedaan heb. Ben nu al een paar keer terug gegaan naar de plaats en heb de situatie al minstens 100x geanalyseerd. Maar dat schijnt ook weer erg moeilijk te zijn om te geloven.
benangelique schreef:broccoli, dat is de juiste insteek; het doet er niet toe of hij je wel of niet gezien heeft, het blijft gewoon ronduit klote.
heb je inmiddels al weer zelf een stuk gereden?