Geloof je in geesten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UMayDream

Re: Geloof je in geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:19

Wat is Quantum Touch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:53

een vriendin van mij kan ze zien en horen maar niet mee praten zegmaar (Als ze wat zegt krijgt ze geen antwoord ofzo) en als ik bij haar ben voel ik me heel rustig (ik ben er als de doods voor...)
en zij zegt ook gewoon tegen mij 'danique, er staat er daar 1 in de hoek' en dan ga ik definitief naast haar (de vriendin) zitten en er naar staren en ze zegt het ook gewoon als hij weg is.
Ik staar er expres naar omdat ik wil weten of ik ze zie, maar dit is niet het geval.

Laatst was er wel een tasje in mijn kamer dat al 3 maanden zo stond en ineens viel het heel langzaam om (dus niet vallen maar alsof je het neerlegt)
dat was wel eng.

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:17

_Pretty schreef:
een vriendin van mij kan ze zien en horen maar niet mee praten zegmaar (Als ze wat zegt krijgt ze geen antwoord ofzo) en als ik bij haar ben voel ik me heel rustig (ik ben er als de doods voor...)
en zij zegt ook gewoon tegen mij 'danique, er staat er daar 1 in de hoek' en dan ga ik definitief naast haar (de vriendin) zitten en er naar staren en ze zegt het ook gewoon als hij weg is.
Ik staar er expres naar omdat ik wil weten of ik ze zie, maar dit is niet het geval.

Laatst was er wel een tasje in mijn kamer dat al 3 maanden zo stond en ineens viel het heel langzaam om (dus niet vallen maar alsof je het neerlegt)
dat was wel eng.

dat lijkt me er heel raar uitzien,dat jij ineens naast je vriendin gaat staan staren haha.
en die tas wooow!....dat is eng!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:34

Eng van die tas :P En dat je vriendin dat zomaar zegt, en dat je dat wilt weten! Ik zou het niet hoeven weten iedere keer als er iets in de ruimte is waar ik ben :=

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:39

justdiesel schreef:
Ik heb er eigenlijk altijd in geloofd en er zijn ook een aantal gebeurtenissen geweest hier waardoor ik er nog meer in geloofde en een beetje bang voor was.
Maar toen mijn moeder opgegeven was hebben we een gesprek gehad waarin we afgesproken hebben dat ze mij zou laten weten dat ze er nog is na haar dood.
Ze is inmiddels 6 maanden geleden overleden en ik heb nooit iets van aanwezigheid of iets gemerkt...
Dus nee ik geloof er nu niet meer in.......

Mijn oma is ook naar een medium geweest toen mijn opa is overleden.
Iets meer als jaar daarna is ze er geweest, en dit was nog erg vroeg zei de medium.
Er is wel contact vaag contact geweest maar mijn opa was nog erg moe. Ook mijn opa is ziek geweest.
Het is nog maar kort geleden en mischien wil je het te graag(? wat ik ook kan begrijpen), heb je het zelf al een beetje een plekje kunnen geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:40

UMayDream schreef:
Eng van die tas :P En dat je vriendin dat zomaar zegt, en dat je dat wilt weten! Ik zou het niet hoeven weten iedere keer als er iets in de ruimte is waar ik ben :=

ik heb 1 x middenin een geest gestaan en ik vind het eng dus liever wel :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:43

:oo dan zou ik het ook wel willen weten ja := zijn het wel 'goede' geesten zegmaar?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:46

Maar werkt dat echt zo dan, dat je er middenin kunt staan?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:43

Tancreda4 schreef:
Ja ik geloof er zeker in, dat er meer is, en ook dat je met overledenen kan communiceren. Zelf heb ik er geen ervaringen in, gelukkig maar, wnt ze zien of horen lijkt mij dood eng.

Ja is ook eng en raar maar ergens ook wel gaaf..

kazan schreef:
Ja ik geloof er ook in,Kan niet met ze praten ofzo maar heb wel een keer mijn oma ''gezien'' en 2handen op mn schouders gevoelt op de begraafplaats.

Ik zou wel iemand willen ontmoeten via internet ofzo die het voor mij zou kunnen en willen,heb een hoop onbeantwoorde vragen(vindt maar eens zo iemand)

vind eng die handen die je dan kan voelen.
Ja inderdaad op begraafplaatsen heb ik daar ook altijd last van. Heb altijd het idee dat er mensen om me heen zijn/lopen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:44

Vealosz schreef:
Ik geloof er zeker weten in.. Ik voel 's avonds vaak ook de aanwezigheid, maar daar blijft het bij.. Ik weet niet wie het is, ik kan niet met ze praten of zien. Dat vind ik wel jammer, want wil wel graag weten wie hier in het huis rondloopt.

Ja snap dat je wil weten wie er rond loopt, let je er ook erg aandachtig op als je merkt dat er iets/iemand in huis is?

0316Meisjj schreef:
ik droomde dat n merrie die ik toen verzorgde die dag een veulen kreeg.. was vorig jaar.. ik keek in mn droom op kalender.. welke dag.. ik loop 's ochtends na benede.. kijk op kalender.. en d8.. hee.. da had k net ookal gedaan.. is zoo vaag:O

dat is inderdaad vaag ja!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:45

_Sanne schreef:
Ik geloof er wel in. Heb wel het 1 en ander met ze meegemaakt!
Heb ze zelf nog nooit gezien of gesproken ofzo. Maar weet wel dat ze erzijn! :)
Ze hebben ooit iets duidelijk willen maken.... maar ben er nooit achtergekomen wat dan.

wat heb je met ze mee gemaakt als ik vragen mag?

UMayDream schreef:
Haha ja, deja vu's zijn erg vaag ja :+

ja die zijn idd vaag

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:46

colette_007 schreef:
Haha ja idd!
Ik heb ook heel vaak dat ik dingen al heb meegemaakt. Niet in het echt maar meer als droom/voorspelling, over nuttige en nutteloze dingen :p. Dat er iets gebeurd of ergens loopt en ineens denk ik dan dit heb ik al ooit meegemaakt :s (wat niet zo is haha)

ja idd en je denkt dan dat ken ik al en dan wil je iets stoppen maar dat gaat helemaal niet..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:48

Jessicajoann schreef:
Zijn dat dan niet gewoon deja vus?

Ik vind het niet slim van mezelf om dit te lezen want ik moet m'n hond nog uit laten en ben bang in het donker. Geloof ook echt in geesten.

Mijn zus was heel erg gehandicapt en woonde in een ander huis. Toen ik negen was is ze overleden.
Ze lag daar ook opgebaard. De lichtjes om haar bed gingen steeds aan en van die opwind filmtvtjes voor kinderen gingen spontaan draaien. Ik vond het niet eens ech eng. Nu zou ik dat dus wel eng vinden.
Oja de verklaring van sommige was: trillingen. Maarja dat was eerder niet.

Kreeg het ook eens heel heet in bed. Of zij het was weet ik niet. Gevraagd of ze weg wilde gaan en toen ging het wel weg.

Ik ben heel benieuwd hoe ze nu is. Voor mijn gevoel hadden wij een goede band en haar dood heeft mij echt gevormd. Ik ben alleen te bang om naar een medium ofzo te gaan.

vond je het nog eng om je hond uit te laten in het donker?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:48

marleen_usar schreef:
Ik begeleid kinderen die ze zien,en leer ze hoe ze er mee om moeten gaan.Ook doe ik energetische huisreinigingen,de mensen voelen meestal direct dat het veel prettiger aan voelt.

wauw, is dat leuk om te begeleiden?

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:49

ik geloof er wel in maar denk er niet te veel over na. Ik vind dat die mensen gewoon met rust gelaten moeten worden en gewoon hun rust verdienen.. wanneer ze contact willen denk ik dat ze dat ook wel opzoeken..
mijn oma en opa zitten gewoon als 2 engeltjes op mijn schouder, die houden ons allen prima in de gaten daarboven denk ik ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:49

kjoetie schreef:
wat wil hij dan van je? en op wat voor manier valt hij je lastig?

Dat zet ik hier liever niet neer.. maar hij maakt me bang iig! ;(

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:50

Ik geloof, ben er ooit doodsbang voor geweest, maar sinds ik mijn opa(8 jaar dood) heb zien lopen heb ik er vrede mee. Ik zou graag nog iets meer meekrijgen van de andere kant, omdat ik nu het idee heb dat ik er een beetje tussenin zit. Als ik wat ouder ben zal ik me er meer in gaan verdiepen. Ben inmiddels zo geaard dat ik op het moment niets meekrijg.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:50

xLuus schreef:
ik geloof er wel in maar denk er niet te veel over na. Ik vind dat die mensen gewoon met rust gelaten moeten worden en gewoon hun rust verdienen.. wanneer ze contact willen denk ik dat ze dat ook wel opzoeken..
mijn oma en opa zitten gewoon als 2 engeltjes op mijn schouder, die houden ons allen prima in de gaten daarboven denk ik ;)

Ik zoek ook geen contact met mensen die zelf geen contact zoeken ..
Heb tot nu toe alleen mensen gezien die nog niet rusten en nog iets willen ofzo..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:51

galley schreef:
Ik geloof, ben er ooit doodsbang voor geweest, maar sinds ik mijn opa(8 jaar dood) heb zien lopen heb ik er vrede mee. Ik zou graag nog iets meer meekrijgen van de andere kant, omdat ik nu het idee heb dat ik er een beetje tussenin zit. Als ik wat ouder ben zal ik me er meer in gaan verdiepen. Ben inmiddels zo geaard dat ik op het moment niets meekrijg.

Van welke kant?

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:51

Er is net een documentaire (?) over geesten op TV.
welk kanaal zou ik nu 1..2..3 niet weten :=

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:51

Ik geloof absoluut niet in geesten. Ik denk dat er niets is na de dood. Gewoon hetzelfde als voor je geboorte.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:52

TheHorseInn schreef:
Er is net een documentaire (?) over geesten op TV.
welk kanaal zou ik nu 1..2..3 niet weten :=

haha oke! :P

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:52

Nathaliefje schreef:
Ik geloof absoluut niet in geesten. Ik denk dat er niets is na de dood. Gewoon hetzelfde als voor je geboorte.

iedereen denkt daar natuurlijk anders over. :j

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:52

zeg ook niet specifiek dat jij ze opzoekt, maar ik heb het over het algemeen.
zo heeft mijn moeder dat altijd tegen me gezegd ;) Was er vroeger namelijk ook heel erg bang voor maar nu mijn opa en oma overleden zijn vind ik het allemaal niet meer zo erg :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 17:53

Gister was er iets op over een jongen die zelfmoord had gepleegd, ik voelde hem.. ik wist voor k een foto zag dat hij lang en blond was. Zo weird..