Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:13

Linkerpartij moet uiteraard wel vertragen naar mach 1, maar dan moet rechterpartij ook niet al bumperklevend die rij helemaal dichtdrukken want ik kom sowieso, zekerstewetenwel naar rechts toe :j.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 16:13

Mijn moeder rijdt naar haar werk over een weg die nét breed genoeg is om 2 autos elkaar te laten passeren, waar het 's morgens best druk is. En op die weg fietsen ook kinderen van het nabij gelegen MBO naar school toe. Het liefste 3 of 4 breed, gaan geen cm aan de kant, gaan ook niet achter elkaar fietsen, maar het liefste nog even op het dak van je auto slaan als je langsrijdt. Als ze die voorbij is sproeit ze ook altijd eventjes... Wraak }:)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:14

Everytime schreef:
Dan doe je het toch wat later, niet als er iemand langs fietst. :roll:

Serieus, ik heb nog nooit sproeisel in mn gezicht gehad en ik ga ook echt niet wachten met sproeien. Ik sproei als dat nodig is, geloof niet dat het langs mn auto gaat..

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:15

Nog een leuke: Vliegen met Ryan Air. Prima maatschappij en je lacht je er kapot, omdat deze maatschappij het meest asociale gedrag bij mensen oproept! _O-
Voorbeeld: Ik hebmijn zoontje van 4 drie rijden verderop en alleen moeten laten reizen. Naast me zat een moeder met peuter, (die de hele tent afbrak, -:(- maar goed daar kan de maatschappij ook niks aan doen)

Ik zat de hele tijd achterstevoren als een een of andere gek om mijn bange zoon gerust te stellen. Man en kind zaten ergens achterin, ook niet bij elkaar.

Maar goed, het vliegtuig landt, ik mijn ventje gerustsellen en wat zegt de(*&^%$$@*)? :o?

"Ja, gelukkkig kon ik voor mijn zoon een stoeltje vrij houden, want daar heeft ie geen recht op met die leeftijd...." _-:( -:(- :(

Rena100

Lalee_ schreef:
Mensen in de trein die hun tas op de stoel naast hun leggen!

Hihi dat doe ik altijd :o maar alleen als 't niet druk is. En als iemand wil zitten dan haal ik mijn tas natuurlijk gewoon weg.

Ik heb wel een keer gehad dat ik bij de AH een kopje thee zat te drinken met een vriendinnetje (wij waren toen 12, 13 jaar zoiets) en wij zaten op samen op 1 van de twee stoelen die er stonden. Op de andere stoel zat een oud mevrouwtje haar kopje koffie te drinken en van 't ene op 't andere moment worden wij letterlijk van de stoel af geduwd door een andere oud mevrouwtje! Ik vond dit zo ontzettend asociaal! Ik begrijp natuurlijk dat die oude mensjes niet zo goed te been zijn en als ze had willen zitten, had ze 't kunnen vragen en waren wij opgestaan, geen probleem, maar om ons nou zonder een woord gewoon van de stoel af te drukken? Nou nee, ik had dan ook 0,0 % respect voor dat vrouwtje :n

Apple

Hoe werkt dat dan met dat ijsje? Dat is toch inderdaad gewoon je hoorntje onder de machine houden? Of werkt dat anders daar?

Femke, dat van die puppy is inderdaad bijna gewoon crimineel :\

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:16

__Elizabeth schreef:
[***] schreef:
kan je vertellen dat ik de humor er niet van in zag met ruitenvloeistof in mijn ogen..... :roll:

Dat ruitenvloeistof komt er altijd langs hoor, hoeft dus echt niet opzij gezet te worden sterker nog volgens mij kan dat niet eens?

dat kan wel en dat was ook het geval
een beetje ruitenvloeistof is iets anders, dan een heleboel ruitenvloeistof over je heen krijgen
en 2 lachende jongens uit het raam waren toch ook wel het bewijs dat dit niet geheel per ongeluk ging....

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:16

Wat je van Ryanair zegt klopt wel. Ik wist eerst niet dat je priority kon boeken dus probeerde dan echt als een dolle idioot door al die mensen heen te stormen om een fijne plek te bemachtigen :=

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:17

Mannen die staan te pissen onder de bar en als het kan over jassen die onder de bar hangen in een cafe.

Is die al voorbij geweest? :=

Kiwipitje

Re: Het meest asociale gedrag

Gaaaaaaaaaaadverdamme :r

mika11

Mensen hier vlakbij die een valse hond hebben. Hij draagt een muilkorf en daarom laten ze hem altijd los lopen. Die hond heeft mijn hond (klein hondje) al wel 3x aangevallen.
Dan zeggen ze dat het niet erg is omdat hun hond hun muilkorf draagt.
Maar ik heb de laatste keer gezegd: als het nog 1x gebeurd bel ik de politie.

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:18

Nicolletje schreef:
Mannen die staan te pissen onder de bar en als het kan over jassen die onder de bar hangen in een cafe.

Ow bah, ja erg aso.
Sowieso vind ik mannen die hun territorium op die manier overal afbakenen erg aso. Je kunt geen parkeergarage inlopen zonder dat die aroma je tegemoet komt :r

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:19

Nicolletje schreef:

Is die al voorbij geweest? :=

Gatver, dat is echt ranzig.

Of jouw jas op de grond gooien in de kroeg, zodat iemand anders zijn jas wel op kan hangen.

MMIDV

ja gedver! die pislucht!
maakt niet uit waar, het is smerig!

Ankie2011

Meest asociale was toen ik mijn been had gebroken en op krukken naar school moest met de bus. In een volle bus stond er niemand voor me op terwijl ik daar met een gipsen poot en op krukken stond te wankelen! Iedereen deed gewoon of zijn neus bloedde. Pas toen ik zelf een jongen vroeg of ik mocht zitten stond hij voor me op. Zelfs degene die voorin zat op het bankje waarop stond 'voorrang aan gehandicapten' bleef zitten waar hij zat :')

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:20

Die van dat wateren onder de bar is wel errug extreem.... :oo

Priority boeken bij Ryan Air heeft al bijna geen zin meer, dat doet iedereen al.... :=

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:21

Mensen die heel erg scheef in een parkeervak staan. Ik kan ook niet goed parkeren, maar steek dan desnoods 3 keer tot m'n auto er netjes in staat zodat de rest van de mensen nog normaal in het vak naast me kunnen of als er al een auto staat hun deur nog open kunnen doen. Ik ben een keertje zo vast geparkeerd dat ik vanaf de andere kant in mijn auto moest stappen :=. Moest me toen wel even inhouden om niet met de deur tegen die auto aan te butsen.

jamiroquai schreef:
Priority boeken bij Ryan Air heeft al bijna geen zin meer, dat doet iedereen al.... :=
Oh toen niet. Maar 6 mensen in een heel vliegtuig ofzo en dat is nog geen jaar geleden. Ligt misschien wel aan waar je heen gaat.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:21

Het hoorntje klem je vast in een houder. dan druk je op een knop en gaat de houder (met hoorntje) omhoog waarna het gevuld wordt met ijs.
Als mensen voor jou, hun afgelebberde hoorntje in die houder zetten(vooral bij kinderen is deze al lekker slap en nat), heb je een zeer grote kans dat hun speeksel op jouw hoorntje komt te zitten.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:23

wat ik ook erg asso vind is je hamster of rat of hond meenemen de supermarkt in.
ik werk in de supermarkt en er kwam eens een jongen met zijn rat op zijn schouder de winkel in.
brr moet er niet aan denken dat dat beest ontsnapt...

heb hem toen ook vriendelijk gevraagd de rat de volgende keer thuis te laten

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:24

Ankie2011 schreef:
Meest asociale was toen ik mijn been had gebroken en op krukken naar school moest met de bus. In een volle bus stond er niemand voor me op terwijl ik daar met een gipsen poot en op krukken stond te wankelen! Iedereen deed gewoon of zijn neus bloedde. Pas toen ik zelf een jongen vroeg of ik mocht zitten stond hij voor me op. Zelfs degene die voorin zat op het bankje waarop stond 'voorrang aan gehandicapten' bleef zitten waar hij zat :')

Dat ken ik.... Bij mij is de busschauffeur opegestaan om iemand van z'n plek af te donderen :D

Anne_mieke88

Dat hoorntje van de Ikea vind ik het kwa hygiene wel meevallen, maar het MAG gewoon niet dus dan doe je dat toch ook gewoon niet :S

san4nie

Ik zag een keer een oude man die witlof in een zakje deed, deze afwoog en een sticker er op plakte. Vervolgens liep hij weer terug naar de witlof, deed er nog eentje bij in en knoopte het zakje dicht! :Y)

Ik kan niet eens dat ijs van de ikea er uit lebberen om hem daarna bij te vullen.. Toen ik klein was zag ik het eens iemand doen, en ik probeerde het ook, maar ik kan het echt niet! :o

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:25

1906 schreef:
JEn jongens die het leuk vinden om een blinde man te laten schrikken door tegen zijn stok aan te trappen. :(

:oo gebeurd dit echt :oo ?? Dat is echt te gek voor woorden :n

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:26

Maar ook als je geen priority boekt lach je je slap! Vooral als je mag boarden, dan begint het echte ellebogenwerk! En die fanatieke gezichten om toch maar een redelijke plaats te krijgen. Ik geniet er altijd weer van, wij vliegen alleen korte afstanden, dan is een beetje afzien wel grappig...

Oh ja ook ergerlijk: keihade muziek aan, of slecht een instrument spelen met je raam helemaal open..

Dit topic is niet bij te houden! Hallo, mag ik ook nog een bericht plaatsen?

ASOCIAAL GEWOON!!!!!!!!!! _O- _O- _O-

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 16:30

jamiroquai schreef:
Dit topic is niet bij te houden! Hallo, mag ik ook nog een bericht plaatsen?

ASOCIAAL GEWOON!!!!!!!!!! _O- _O- _O-

haha _O-