Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Ik leef om te werken. Ik vind mijn werk echt ontzettend leuk en vind het een van de leukste bestedingen van mijn tijd die ik kan bedenken. Als geld moeten verdienen geen factor was zou ik het wel anders indelen, minder vaste diensten en meer tijd voor eigen werk.
brokjes schreef:Emmaa_ schreef:Ik leef om te werken. Ik vind mijn werk echt ontzettend leuk en vind het een van de leukste bestedingen van mijn tijd die ik kan bedenken. Als geld moeten verdienen geen factor was zou ik het wel anders indelen, minder vaste diensten en meer tijd voor eigen werk.
Wat voor top job heb je?
hoewel mijn werk ook direct mijn thuis is..
.
maar dat is toch anders. palousa_boy schreef:Lastig te zeggen eigenlijk, in principe werken we om te leven maar als boer zijnde is er altijd wel werk. Privé en werk kunnen heel snel elkaar overnemen.
Toch hebben we hier bewust voor gekozen.
Het gejaag en gestress van het gewone bedrijfsleven daar waren we wel klaar mee.
Niet dat we het nu nooit druk hebbenmaar dat is toch anders.

Relaxed schreef:Ik werk om te leven, maar het voelt nu meer als leven voor het werk.. Met name door corona het gevoel dat ik alleen nog maar werk
Ik heb het plan om binnen een aantal jaren voor mezelf te beginnen, in mijn branche is daar heel prima geld mee te verdienen. Ik wil dat zodat ik meer flexibel ben, meer verdien en daardoor ook eens een maand vrij zou kunnen nemen om lekker te gaan reizen.
thirteenn schreef:Relaxed schreef:Ik werk om te leven, maar het voelt nu meer als leven voor het werk.. Met name door corona het gevoel dat ik alleen nog maar werk
Ik heb het plan om binnen een aantal jaren voor mezelf te beginnen, in mijn branche is daar heel prima geld mee te verdienen. Ik wil dat zodat ik meer flexibel ben, meer verdien en daardoor ook eens een maand vrij zou kunnen nemen om lekker te gaan reizen.
Welke branche zit je in?
Misschien wel handig als iedereen benoemd wat voor werk die doet